مبل شنی راحتی بزرگ با تکیه گاه بلند

کد 33035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,447,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگ با تکیه گاه بلند یک محصول زیبا با طراحی بدنه استاندارد و منحصر به فرد بود که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. روکش بدنه این مبل شنی را از پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع پارچه ضدتعریق و ضداب بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. رنگ بدنه مبل شنی نارنجی انتخاب شده که در میان جوان ها از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. برای رفاه حال مصرف کنندگان تولید کننده قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط افراد را فراهم اورده است. بخش داخلی مبل شنی از مواد یونولیتی تشکیل می شود. این مواد سبک و منعطف بوده و می تواند وزن بالایی را تحمل کند. ارگونومی ساخت بدنه این مبل شنی از یک نشیمنگاه مستطیل شکل تشکیل شده که تکیه گاهی بلند و سرخود دارد. این تکیه گاه تمامی سطح کمر را پوشش داده تا در زمان استفاده احساس راحتی داشته باشید. این مبل شنی تنها 5 کیلوگرم وزن داشته تا بتوانید به راحتی اقدام به جا به جایی ان کنید. برای خرید این مبل شنی می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم

مبل شنی راحتی بزرگ با تکیه گاه بلند

یک مبل شنی، وسیله ای است که از نیاز های زندگی امروز محسوب می شود. با توجه به مشغله های زیاد امروزه، شما توسط یک مبل شنی می توانید به راحتی فضایی راحت را ایجاد کنید که بر روی آن خستگی روزمره را از تن خود دور کرده و یا به انجام فعالیت های خود مشغول شوید. مبل شنی راحتی بزرگ با تکیه گاه بلند، دارای ساختمانی کامل و منحصربه فرد است که با داشتن ظاهری جذاب و خاص، تمامی ویژگی های مناسب برای استفاده آسان را دارا می باشد. شما برای خرید محصولی مناسب و مطابق با میل خود، لازم است تا اطلاعات کاملی را در خصوص محصول داشته باشید تا بتوانید تمامی جنبه ها را بررسی کرده و خرید مناسبی را انجام دهید. به همین جهت در ادامه این مطلب قصد داریم ویژگی های این محصول را به طور کامل بیان نماییم تا شما بتوانید تمامی جنبه های آن را مورد بررسی قرار داده و خرید خود را انجام دهید. 


پارچه های مورد استفاده 

در تهیه این محصول از دو نوع پارچه استفاده شده است. پوشش داخلی این مبل شنی از نوعی پارچه بسیار محکم و مقاوم می باشد که دارای استحکام زیادی است و با وارد شدن فشار و ضربه، دچار آسیب نشده و به سادگی پاره نمی شود. این پوشش داخلی مواد داخلی را نگه داری می کند و به همین جهت استحکام آن اهمیت بالایی دارد. این پوشش داخلی مقاوم است و مواد داخلی از داخل آن به بیرون نشت نمی کند. رویه خارجی این محصول نیز از جنس چرم مصنوعی می باشد. این نوع چرم مصنوعی مقاوم است و طی استفاده پوسته پوسته نمی شود. با استحکام بالای این رویه، در صورت وارد شدن فشار زیاد و یا نشستن افرادی با وزن بالا، رویه محصول تغییر شکل نمی دهد و دچار آسیب نخواهد شد. رویه این محصول دارای دوخت های ظریف و مناسبی است که توسط نخ هایی بسیار محکم انجام شده است. با وارد شدن فشار زیاد به این رویه، نخ ها پاره نشده و در قسمت درزها گسستگی ایجاد نخواهد شد. در صورت کثیف شدن این رویه می توانید با یک دستمال نم دار، رویه محصول را تمیز کنید. 


تعویض و تعمیر رویه

در صورت وارد شدن آسیب به بدنه مبل شنی می توانید رویه را توسط زیپی که بر روی بدنه قرار دارد از محصول جدا کرده و توسط یک خیاط تعمیر نمایید. شما می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید. در صورت تمایل نیز می توانید رویه مبل شنی را تعویض کنید. برای حفظ کیفیت این رویه لازم است از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید. اشیای داغ و پرحرارت را به بدنه مبل شنی نزدیک نکنید، زیرا ممکن است رویه دچار سوختگی شود. برای جابه جایی محصول لازم است تا مبل شنی را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا ممکن است با کشیدن مبل شنی بر روی زمین، محصول دچار آسیب شده و با برخورد با اشیای تیز، دچار خراشیدگی شود. 


ابعادی بزرگ و راحت

این محصول دارای طول 155 سانتی متر و عرض 120 سانتی متر است. ابعاد این محصول در مقایسه با دیگر مبل های شنی تک نفره، بزرگ بوده و نیاز به فضای بیشتری برای استفاده دارد. با توجه به اینکه مبل شنی فاقد دسته می باشد، عرض ذکر شده نشیمنگاه این محصول را تشکیل داده است. محصولی با این ابعاد برای استفاده تک نفره طراحی شده است و دارای ارتفاعی برابر با 110 سانتی متر می باشد. بخش کمی از ارتفاع ذکر شده مربوط به فاصله سطح زمین تا قسمت نشیمنگاه می باشد و قسمت زیادی از آن به تکیه گاه مربوط خواهد شد. این محصول تکیه گاهی بلند دارد که تمامی بخش ستون فقرات را دربر می گیرد و می توانید به سادگی از آن استفاده نمایید. شما با استفاده از این محصول خواهید توانست مدت زیادی را به صورت نشسته بگذرانید بدون اینکه خسته شده و یا اذیت شوید.


خرید

مبل شنی راحتی بزرگ با تکیه گاه بلند را با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامش سفارش داده و در مدت کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...