​مبل شنی راحتی با پارچه مازراتی

کد 32037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی با پارچه مازراتی با دوختی تمیز و نضمینی جزو بهترین و کاربردی ترین محصولات راحتی در شرکت مبل شنی آرامش بوده که در رنگبندی متفاوت و زیبا آماده خرید تمامی افراد در هر سن می باشد. دوخت این مبل شنی به صورت عمودی می باشد علت این روش دوخت بخاطر ایستایی بیش تر محصول می باشد همان طور که قسمت کفه آن دوختی به صورت افقی داشته و باعث نشستن درست مبل شنی در جایی که برای آن در نظر گرفته شده می شود. این مزیت سبب شده تا قدرت حفظ شکل اولیه در این محصول در هنگام استفاده بالا باشد و با داشتن نرمی بیش از حد در هنگام استفاده حالت خود را حفظ کند. این محصول از بدنه ای بسیار بادوام تشکیل شده که از بهترین جنس پارچه مازراتی است و در گذر زمان و با شستشوی مداوم از بین نمی رود و آسیبی نمی بیند. به منظور جابه جایی آسان این محصول زیبا دستگیره ای در قسمت بالای پشتی آن دوخته شده است که کار انتقال ان به هر نقطه از منزل را آسان نموده است. با توجه به وزن کمی هم که دارد در هنگام تغییردکور خانه به راحتی توسط یک فرد جابه جا می شود. این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای اطمینان از کیفیت این محصول ایجاد شده و به شما این قابلیت را می دهد که طی دو سال که از زمان تحویل آغاز می شود با بروز هر آسیبی از این ضمانت نامه رسمی استفاده کنید. مبل شنی راحتی با پارچه مازراتی را می توان از شرکت مبل شنی آرامش خریداری کرد.

طول 80 سانتی متر
عرض 80سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

نقد و بررسی

 در مبل های پرنس معمولاً راحتی مخاطب و مصرف کننده در نظر گرفته شده است زیرا استفاده پشتی در قسمت عقب مبل این  امکان را فراهم کرده تا مصرف‌کننده به راحتی بر روی  مبل ریلکس کند یا کارهای روزمره مانند استفاده از لپ تاپ و کتاب خواندن یا استفاده از گوشی و دیگر موارد را با خیال راحت بر روی این مبل امتحان کند یکی دیگر از استفاده‌های مبل شنی پرنس این است که در گیم نت ها و یا کافه‌ها هم از لحاظ دکوراسیون و هم از لحاظ عامه پسند بودن مورد استفاده قرار می گیرد. 


تولیدی 

تمام محصولات این ساعت از تولیدی مبل شنی آرامش تهیه شده و در در یک محیط کاملا بهداشتی و توسط تولید کننده های محترم با بهترین کیفیت دوخت و پارچه تقدیم شما عزیزان می شود تمامی محصولات مبل شنی آرامش دو سال گارانتی دارند و محتویات داخل آن قابل شارژ می باشد

محتویات
در اکثر  مبل های  شنی معمولاً برای پر کردن مبل های شنی به دلیل منعطف بودن و شکل گرفتن بسیار سریع به شکل بدن استفاده می شود و بسیاری از خریداران از یونولیت راضی بوده‌اند اما بعد از ۲ تا ۳ سال یونولیت ها انعطاف خود را از دست میدهد د و مبل شنی شما دیگر به حالت قبلی بر نمی گردد مگر اینکه آن را شارژ کنید و دوباره مبلغی را برای شارژ کردن آن پرداخت کنید اما ما  محتویات جدیدی را برای پر کردن  این مبل شنی ها به شما پیشنهاد می کنیم به نام (الیاف)  همانطور که مستحضر هستید الیاف همان محتویات کوسن های مبل های راحتی خانگی می باشد زمانی که محتویات مبل شنی را با الیاف پر میکنیم  راحتی غیر قابل وصفی به مصرف کننده دست می دهد و می توان گفت  بین ۲۰ تا ۲۵ سال مبل شما به بهترین حالت خود باقی می ماند که البته با سفارش شما ما می توانیم محتویات  را تغییر دهیم.

خرید
اگر راغب به خرید این مبل بودید می توانید همین حالا به صورت آنلاین یا با تماس گرفتن با پشتیبانی سایت و یا مراجعه به واتساپ اقدام به خرید این محصول کنید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...