مبل شنی راحتی با زیرپایی

کد 32197

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی با زیرپایی یکی از محصولات دوست داشتنی و زیبا از تولیدات نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که برای استفاده تمام رده های سنی در محل های مختلف از جمله سالن پذیرایی و اتاق خواب و ... طراحی و روانه بازار شده است. این محصول زیبا شامل یک مبل شنی با ارگونومی ساخت بدنه گرد و یک عدد زیرپایی مجزا بوده که قابلیت استفاده به عنوان میز را نیز دارد. با استفاده از این زیرپایی می توانید برای استراحت های نیمروزه خود نیز از این محصول بهره برداری نمایید. وزن بدنه محصول تنها 7 کیلوگرم بوده که شما می توانید با استفاده از دستگیره ای که در بالای محصول تعبیه شده به راحتی ان را جا به جا کنید. بدنه این محصول نارنجی رنگ است. شما می توانید در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را شخصا انتخاب کنید. بدنه محصول از جنس پارچه مخملی بوده که ضدتعریق و قابل شستشو می باشد. همچنین این نوع پارچه ساختاری بادوام و کاملا نرم دارد. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده بوده که وزن کمی داشته اما قادر است وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را تحمل کند. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به سایت فروشگاهی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 95 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه مخمل
  • قابلیت تعویض مواد داخلی

مبل شنی راحتی با زیرپایی

مبل شنی راحتی با زیرپایی از سری محصولات جدید تولیدی مبل شنی آرامش است که با داشتن ترکیبی از بهترین مواد اولیه می تواند استحکام و استوار بودن را به میان بیاورد. این محصول بی نظیر ساخته شده توسط طراحان حرفه ای می باشد که طرحی بی نقص و منحصر به فرد را ایجاد کرده اند و می توانند با خیالی آسوده آن را به علاقه مندان ارائه دهند. ساختار این مبل شنی با استحکام بالایی همراه است و می تواند جزو محکم ترین محصولات طبی در گروه مبل شنی محسوب شود. با این وجود است که رویه محصول منعطف و نرم می باشد و می توان با خیالی آسوده بر روی آن استراحت کرد. این مبل شنی به گونه ای طراحی شده است که متناسب با تمامی رده های سنی می باشد و می تواند افراد را در گروه سنی مختلف راضی و خشنود سازد. این محصول قابلیت های مختلفی نیز دارد که بر این اساس می توان با خیالی آسوده به انتخاب آن پرداخت و محصول را برای قرار دادن در محیط های گوناگون انتخاب کرد. این مبل شنی می تواند در شرایط مختلف قرار گیرد و مقاومت بالایی را از خود نشان دهد. در نتیجه جزو کاربردی ترین وسیله طبی است که برای هر نقطه از خانه و یا محیط بیرون از خانه مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به موارد گفته شده برای آشنایی بیش تر با این محصول می توانید مطالب زیر را مرور نمایید.


اجزای تشکیل دهنده مبل شنی

این مبل شنی یکی از حرفه ای ترین محصولاتی می باشد که دارای اجزای منحصر به فردی است و می تواند به راحتی افراد کمک کند. این وسیله کاربردی قادر به مهیا کردن شرایط دلخواه برای استفاده کنندگان است تا با استفاده از آن بدن را در هر موقعیتی به آرامش برسانند. این مبل شنی ترکیبی از یک وسیله طبی و مناسب است که برای رضایت افراد ساخته شده است و از آن جایی که یک وسیله کامل می باشد می تواند در محیط های مختلف کارایی خود را به نمایش بگذارد. محصول مورد نظر از مواد منعطف و نرم تشکیل شده است که در نهایت استحکام زیادی را ایجاد می کند. دو بخش تشکیل دهنده بدنه محصول هر دو از قابلیت نرمی و منعطف بودن پیروی می کنند اما در کنار یکدیگر می توانند به راحتی استحکامی بی نظیر را ایجاد سازند تا در طول عمر بالا بتوان از داشتن این وسیله کاربردی لذت برد. مبل شنی دارای یک زیر پایی نیز می باشد که در نهایت وسیله ای برای قرار دادن پا می باشد. این زیر پایی قادر است که بدن افراد را در شرایط مناسبی قرار دهد تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و در نتیجه کاربرد های زیادی را از آن به دست آورد.


زیبایی ظاهری

یکی دیگر از خصوصیاتی که در این مبل شنی ایجاد شده است زیبایی ظاهری آن می باشد. برخی از محصولات دارای ساختاری ساده هستند که نظم خاصی ندارد و تنها به صورت گرد ساخته شده است. اما این محصول دارای دوخت های محکمی می باشد که در هر حالت می تواند زیباترین و جذاب ترین محصول را ایجاد کند. این مبل شنی رویه ای با جنس با کیفیت دارد که در زیبایی آن نقش مهمی را ایفا می کند. در هر حالت کسانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند رنگ بدنه را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند و با هر شرایطی آن را مورد استفاده قرار دهند. همچنین این محصول می تواند در اتاق نشیمن در منزل مورد استفاده قرار گیرد و برای افراد کاربرد داشته باشد.


زیر پایی استوانه ای 

این مبل شنی به همراه بدنه اصلی یک زیر پایی نیز دارد که محل قرار دادن پا در زمان استراحت می باشد. چنین بخشی در محصول می تواند کارایی دیگری نیز داشته باشد. به طور مثال این بخش از محصول می تواند به صورت جداگانه برای استفاده به عنوان نشیمن برای افراد مورد استفاده قرار گیرد و راحتی را برای آن ها مهیا سازد. با این وجود به صورت جداگانه محلی برای نشستن فرد دیگر می باشد.


خرید

در صورت تمایل به خرید مبل شنی راحتی با زیرپایی به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...