مبل شنی راحتی با رویه چرم

کد 12006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
1,058,000
991,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی با رویه چرم یکی دیگر از مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولاتی است که مورد توجه و پسند افراد زیادی قرار گرفته است و با آن می توان بهترین محصول را داشت و از آن بهره مند شد. این مبل شنی دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد که دارای دوام بالا است و می تواند در برابر عوامل مختلف مقاومت داشته باشد. محصول مد نظر دارای شکل خاصی است که در اصل به صورت گرد طراحی شده است و برش هایی که به منظور ساخت بدنه آن ایجاد شده است نیز گرد مانند می باشد. این برش ها با دوختی تضمینی و محکم به هم متصل هستند و در زمان لازم می توانند وزن افراد و فشار وارد بر محصول را تحمل کنند. این مبل شنی از محل دوخت ها شکافته نمی شود و دوخت های آن سست نمی شوند. از این رو می تواند طول عمر بالایی داشته باشد و در هر زمان مورد استفاده طولانی مدت قرار بگیرد. زمانی که این محصول خریداری می شود در محلی از خانه قرار می گیرد که بتوان به راحتی به آن دسترسی داشت و از آن بهره مند شد. با این وجود این مبل شنی توانایی داشتن رویه ای مقاوم را دارند که افراد در تعداد بالا بتوانند بر روی آن بنشینند و به استراحت مشغول شوند. مبل شنی رنگبندی در بدنه نیز دارد که افراد بر اساس علاقه خود به رنگ ها این بدنه را انتخاب می کنند و برای استفاده در نظر می گیرند. از این رو مناسب ترین محصول برای استفاده در منزل می باشد. برای خرید مبل شنی راحتی با رویه چرم از طریق مراجعه به فروشگاه مبل شنی آرامش اقدام کنید.

طول80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی راحتی با رویه چرم

مبل شنی راحتی با رویه چرم از سری جدید مبل شنی می باشد که در تولید مبل شنی آرامش طراحی و تولید شده است و از بدنه ای گرد تشکیل شده است. این بدنه گرد بر روی خود دارای بخشی است که می تواند نشیمن را مشخص سازد و نیز ایجاد یک تکیه گاه کوچک می کند و می تواند این تکیه گاه را برای راحت تر بودن قرار گیری افراد ایجاد سازد. در نتیجه زمانی که علاقه مندان به این محصول خاص نیاز به استفاده طولانی مدت از آن را دارند با داشتن تکیه گاه این زمان به بهترین شکل رقم می خورد و می تواند موقعیتی مطلوب و منحصر به فرد را برای آن ها ایجاد سازد. در نتیجه خریداران بنا به تمایل خود قادر به انتخاب و خرید از این محصول بوده اند و در طولانی مدت نیز از یک وسیله طبی با طول عمر بالا برخوردار خواهند بود. رویه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد. لذا مزیت هایی را ایجاد می کند که از نظر علاقه مندان به خرید آن مطلوب بوده است. مزیت های ایجاد شده برای مبل شنی به آن امکان مصرف در طولانی مدت را می دهد و شرایط را برای راحت تر بودن افراد مهیا می سازد. در نتیجه داشتن مبل شنی با این رویه طرفداران این محصول را افزایش می دهد و قادر به ایجاد پر فروش ترین محصول از زمان ورود به بازار شده است. مزیت های این مبل شنی به صورت زیر می باشند:


مزیت های رویه محصول

این مبل شنی از رویه ای با جنس چرم مصنوعی تشکیل شده است که دارای مرغوبیت می باشد و از بالاترین درجه کیفی موجود در بین محصولات چرم برخوردار می باشد. از آن جایی که این رویه چرم مصنوعی می باشد قابلیت رقابت با چرم طبیعی را نیز دارد و می تواند بهترین استفاده را برای علاقه مندان ایجاد سازد. از این رو مزیت های ایجاد شده در محصول برای تمامی افراد مناسب می باشد. علاقه خریداران به این مبل شنی نیز برگرفته از رویه آن است که می تواند بهترین موقعیت را برای افراد ایجاد سازد. همچنین زیبایی ظاهری که در این محصول ایجاد می گردد باعث جذب خریداران شده و سبب می شود تا آن را در بهترین محیط ها برای دکور و استفاده از زیبایی های آن به کار برد. علاوه بر این موارد رویه محصول قابلیت ضد لک دارد که می توان در صورت ریخته شدن مواد خوراکی بر روی مبل شنی با دستمال کشیدن آن را برطرف کرد. همچنین این محصول ضد آب نیز می باشد و از بدنه ای غیر قابل نفوذ برخوردار است. به همین خاطر است که به راحتی در محیط های مرطوب  قادر به استفاده می باشد و می تواند بر روی آب های آرام به حالت شناور قرار بگیرد.


قابلیت استفاده در استخر

همان طور که گفته شد بدنه ضد آب می باشد و از چرم مصنوعی تشکیل شده است که آب و رطوبت را به داخل خود وارد نمی سازد. از این رو در هر زمان می تواند در محیط های مرطوب قرار گرفته و مزیت هایی را ایجاد سازد. در محیط هایی مانند استخر بالاترین کارایی از مبل شنی ایجاد می شود. کارایی این محصول در محیط مد نظر به گونه ای است که می توان آن را در حاشیه استخر قرار داد و در زمان استراحت به آن مراجعه کرد و یا در زمانی که از استخر های سر باز استفاده می کنید می توانید از این مبل شنی به جهت بهره برداری برای گرفتن حمام آفتاب استفاده کنید و به این صورت تایم لذت بخشی را برای خود رقم بزنید. برخی از افراد با توجه به طراحی محصول و سبک بودن وزن آن محصول را به حالت شناور بر روی سطح آب استفاده می کنند. این نوع مصرف نیز یکی از قابلیت های کاربردی و خاص می باشد که برای این مبل شنی ایجاد شده است.


تعویض بدنه

در صورت تمایل و در صورتی که بدنه دچار آسیب شده است می توانید به راحتی بدنه را با پوسته ای جدید تعویض کنید و محصول را نو نمایید. این مبل شنی با توجه به تنوع رنگبندی دارای این امکان می باشد که می تواند برای افراد موقعیتی مناسب برای انتخاب محصولی با رنگ دلخواه باشد.


خرید

برای خرید مبل شنی راحتی با رویه چرم به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...