مبل شنی راحتی با روکش مخمل

کد 22031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
1,035,000
940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی با روکش مخمل جزو مرغوب ترین و حرفه ای ترین محصولات مبل شنی آرامش است که با طراحی لوکس و خاص مورد پسند تمامی افراد قرار می گیرد و برای آن هایی که به زیبایی دکور منزل خود اهمیت می دهند مناسب است. این مبل شنی روکشی منحصر به فرد داشته که بر روی آن طرح هایی حک شده است و بافتی دقیق و منظم دارد و می تواند بدنه ای با دوام را تشکیل دهد. با وجود این بدنه محصول سالیان سال در دسترس شما برای استراحت قرار می گیرد و می توان از بدنه فابریک آن نهایت لذت را برد. روکش مخمل در این مبل شنی به حالتی زیبا وجود دارد که در بین تیکه های تشکیل دهنده پوسته بدنه دوختی تضمینی و محکم قرار گرفته است و با افزایش فشار وارده بر محصول و وزن افراد استفاده کننده مقاومت خود را به اثبات می رساند و می تواند بدنه ای خاص را ایجاد سازد. به همین دلیل این مبل شنی دارای طول عمر بالایی می باشد و می تواند در هر نقطه از منزل شما راحتی را برای استراحت های روزانه فراهم کند. از وجود این محصول در محل کار نیز می توان بهره گرفت به طوری که با وجود رنگ خاص آن قابل اجرا در تمامی محیط ها می باشد و با قرار دادن در اتاق استراحت در محل کار می توان در تایم استراحت از وجود آن بهره گرفت و زمان خود را با آرامش و راحتی بسیار سپری نمود. در صورت علاقه مندی به خرید مبل شنی راحتی با روکش مخمل می توان به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کرد و از بین محصولات طبی فراوان محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمود.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنهمشکی
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 180 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی راحتی با روکش مخمل

مبل شنی راحتی با روکش مخمل ویژگی هایی دارد که می تواند از نظر افراد مختلف مطلوب باشد و آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. از این رو محصول با داشتن قابلیت های مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد و می تواند بالاترین میزان طرفداران را داشته باشد. افرادی که همواره به دنبال راحتی و آسایش هستند و تمایل دارند که این شرایط را در تمامی موقعیت ها و محل ها داشته باشند می توانند از وجود مبل شنی بهره مند شوند و بتوانند تجربه ای ویژه برای افراد دیگر باشد. با خرید این محصول تمامی اعضای یک خانواده شرایطی مشابه با هم دارند و می توانند از راحتی و آسایش در زمان استراحت بهره مند شوند. از این رو داشتن آن کمکی به بهبودی استراحت های روزانه افراد می کند و سبب می شود تا رضایت کافی از این محصول برای استفاده کنندگان ایجاد گردد. نتیجه داشتن این مبل شنی می تواند جلوگیری از بدن درد و آسیب به کمر باشد و به این صورت استاندارد های لازم را برای افراد ایجاد کند. به همین خاطر است که با توجه به برخی خصوصیات ایجاد شده در مبل شنی این محصول را در دسته بندی محصولاتی قرار می دهند که استاندارد و اورجینال بوده است و می تواند موقعیتی مطلوب را برای افراد ایجاد سازد. برای داشتن اطلاعات بیش تر درباره خصوصیات محصول با ما همراه باشید.


بخش پوسته بدنه

ظاهر کلی مبل شنی به دلیل پوسته ای است که آن را تشکیل داده است و در واقع تنها قسمتی می باشد که سازنده مبل شنی است. به همین خاطر دارای اهمیت می باشد و در زمان خرید دقت به این قسمت از محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. بخش پوسته در واقع رویه ای است که بدنه را تشکیل داده است و بدنه را به حالت مد نظر در آورده است. این بدنه گرد می باشد و رویه آن نیز به صورت گرد تشکیل شده است. گرد بودن محصول به دلیل دوخت بدنه بوده است که توانسته مبل شنی را برای استفاده راحت به این شکل در بیاورد. مبل شنی از جنس مخمل می باشد به این صورت که در زمان استفاده از آن شرایط برای راحتی و احساس لطافت افراد افزایش پیدا می کند و می تواند بهترین موقعیت را دچار کند. علاقه مندانی که تمایل به داشتن محصولی نرم و راحت هستند و برای زمان خوابیدن نیز قصد استفاده از آن را دارند می توانند از مبل شنی استفاده کرده و آن را برای تمامی روز به کار ببرند. به این صورت قادر خواهند بود که به راحتی در نهایت آرامش و موقعیت استاندارد قرار بگیرند.


قرار گیری در تمامی نقاط منزل

این مبل شنی به دلیل داشتن زیبایی و بهره مندی از طرح هایی که بر روی رویه آن ایجاد شده است می تواند جزو محصولاتی باشد که در منزل به کار می رود و می تواند با زیبایی های خود در دکور خانه کاربرد داشته باشد. از این رو مشکلی برای استفاده از آن در محیط خانه نیست و به راحتی در نقاط مختلف منزل به کار گرفته می شود. این محصول خاص از رویه مخملی تشکیل شده است که طرح دار بوده و طرح های رویه آن نیز می تواند سبب جذابیت دو چندان محصول شود. با این شرایط یک محصول زیبا و خاص در اختیار افراد قرار می گیرد که در محل های مختلف قادر به قرار گیری است. به طور مثال می توان آن را در نقطه ای از منزل به کار برد که شرایط برای داشتن استراحت مهیا است و دارای محصولاتی می باشد که به سبب استراحت های روزانه قرار گرفته است.


دوام پوسته محصول

برخی از افراد تصور می کنند که این محصول به دلیل داشتن رویه مخمل از دوام کمی برخوردار است و می تواند در صورت استفاده مکرر به سرعت از بین برود و خراب شود. اما این رویه از بهترین الیاف تشکیل شده است که دوام بالایی دارد و می تواند در طول سال های زیاد بدون تغییر باشد. از این رو هر فردی که این مبل شنی را خریداری می کند می تواند در طول سال های زیاد آن را داشته باشد و به آسانی از محصول استفاده نماید.


خرید

مبل شنی راحتی با روکش مخمل قیمتی مناسب دارد و با کیفیت بالا در کارخانه مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...