مبل شنی راحتی با تکیه گاه بلند

کد 32158

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی با تکیه گاه بلند یکی دیگر از محصولات پرطرفدار تولید شده برای رده سنی بزرگسال بوده که طول عمری بالا و بدنه ای باکیفیت دارد. این محصول ارگونومی ساخت بدنه با نشیمنگاهی مستطیل شکل بوده که تکیه گاهی مثلثی و سرخود بر روی ان تعبیه شده است. فرم بدنه این مبل شنی برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک بوده به همین دلیل می توانید در سالن های پذیرایی و محل کار و... از ان استفاده کنید. برای تولید روکش بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است. این روکش بدنه در برابر فشار و ضربه مقاوم مانده و ساختاری ضدتعریق و ضداب دارد. پس می توانید برای استراحت های طولانی این نمونه استاندارد را انتخاب کنید. بخش داخلی مبل شنی از نوع یونولیتی است. این مواد قابلیت تعویض و شارژ مجدد داشته و از وزن کم و نرمی بالا با توان تحمل وزن زیاد برخوردار می باشد. رنگ بدنه محصول را می توانید با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش دهید. برای خرید این مبل شنی با قیمتی مناسب و بدنه باکیفیت می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل شنی راحتی با تکیه گاه بلند

شما با استفاده از یک مبل شنی مناسب می توانید در هر فضایی بستر نرم و راحتی را برای فعالیت های نشسته و استراحت فراهم نمایید. برای خرید بهترین محصول متناسب با نیاز خود لازم است تا اطلاعاتی در خصوص مشخصات محصول مورد نظر داشته باشید. برای مثال باید از ابعاد آن اطلاعاتی داشته باشید تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید محصول مناسب را تهیه کنید. در سایت مبل شنی آرامش محصولاتی متنوع با کیفیت بالا موجود هستند که در مورد هر یک از آن ها، توضیحاتی داده شده است که با مطالعه می توانید اطلاعاتی در خصوص مبل شنی کسب نمایید. هم چنین جهت مشاوره خرید می توانید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید تا کارشناسان شما را جهت خریدی بهتر راهنمایی کنند. مبل شنی راحتی با تکیه گاه بلند یک محصول خاص و شیک با طراحی ساده می باشد که در ادامه مطلب به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت. 


فضاهای مورد استفاده 

این محصول دارای کیفیتی بی نظیر می باشد که امکان استفاده در فضاهای باز را برای شما فراهم می کند. شما می توانید این محصول را در انواع فضاهایی مانند تراس منزل قرار دهید و فضایی راحت و دنج به وجود بیاورید. این محصول در مقابل نور آفتاب و فضاهای بیرون از منزل دچار کاهش کیفیت نخواهد شد و بدنه تغییر رنگ نداده و از کیفیت آن کاسته نمی شود. نور مستقیم خورشید باعث بور شدن و پوسیدگی بدنه نخواهد شد و شما می توانید این محصول را به مدت طولانی در برابر آفتاب قرار دهید و از استراحت در مقابل نور خورشید لذت ببرید. این مبل شنی را می توانید در مقابل تلوزیون قرار داده و از آن در زمان تماشای تلوزیون استفاده نمایید. با قرار دادن این محصول در اتاق مطالعه می توانید ساعت های طولانی را بدون خستگی به مطالعه بپردازید. شما خواهید توانست این محصول را در تمام فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند استفاده کنید تا از نشستن خسته نشده و با انرژی بیش تری به فعالیت بپردازید. 


استفاده در مسافرت 

این محصول ابعادی مناسب دارد که کاربردهای آن را فراتر می برد. طول و عرض این مبل شنی برابر با 105 سانتی متر است که می توانید آن را به راحتی در خودرو قرار دهید و در مسافرت و گردش ها به همراه خود ببرید. با نشستن بر روی این مبل شنی می توانید به راحتی در طبیعت به استراحت بپردازید و از نور آفتاب لذت ببرید. در هنگام شب نیز با استفاده از این مبل شنی بستری نرم و راحت برای استراحت خواهید داشت. این محصول دارای پشتی نرم و راحتی است که ارتفاعی مناسب دارد. پشتی این مبل شنی به خوبی گردن و ستون فقرات را پوشش می دهد و می توانید با تکیه دادن به آن بخوابید. این محصول انعطاف بالایی داشته که در زمان استفاده، به شکل ستون فقرات درآمده و انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد. به همین علت بستر نرم و مناسبی برای استراحت و خواب محسوب می شود. 


قابلیت حمل آسان

در داخل این مبل شنی از مواد داخلی مناسبی استفاده شده است که دارای وزن کمی می باشند به طوری که وزن محصول برابر با 6 کیلوگرم می باشد. برای جابه جایی صحیح و جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه محصول لازم است تا در زمان جابه جایی، محصول را بر روی زمین نکشید. زیرا با کشیدن این محصول بر روی زمین، مبل شنی به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب می شود. وزن پایین این محصول به شما امکان می دهد تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی این مبل شنی را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. این محصول به راحتی قابل حمل می باشد. شما به راحتی می توانید این مبل شنی را در نقاط مختلف منزل انتقال دهید و از آن در هر فضایی که مایل بودید استفاده نمایید. 


راهنمای خرید

انواع محصولات راحتی شامل مبل های شنی در سایت مبل شنی آرامش موجود می باشند. برای خریداری انواع محصولات شنی با قیمتی ارزان و کیفیتی بی نظیر می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش اقدام نمایید. مبل شنی راحتی با تکیه گاه بلند را می توانید با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...