مبل شنی راحتی اسپرت

کد 32186

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی اسپرت یکی دیگر از نمونه های پرطرفدار تولید شده توسط نمایندگی مبل شنی برای استراحت های طولانی مدت بزرگسالان بوده که از طرفداران فراوانی برخوردار است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل داشته که تکیه گاه سرخود ان به طور کامل و استاندارد تمامی سطح کمر شخص مصرف کننده را پوشش می دهد. با توجه به این نوع طراحی بدنه شما می توانید از این محصول در زمان مطالعه و تماشای تلویزیون و... با خیالی اسوده استفاده کنید. رنگ بدنه محصول مشکی بوده اما تولید کننده برای رفاه حال مصرف کنندگان امکانی ایجاد کرده تا انها بتوانند در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را شخصا انتخاب نمایند. بدنه این محصول با روکشی از جنس چرم مصنوعی تولید شده که ضدتعریق بوده و ساختاری نرمی و بادوام دارد. این روکش بدنه ضداب نیز بوده پس قابل شستشو با اب و مواد شوینده می باشد. مواد یونولیتی داخل محصول وزنی کم و ساختاری منطعف داشته که قادر است وزن بسیار بالایی را تحمل کند. این مواد را می توان در صورت نیاز تعویض و یا مجدد شارژ کرد. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول:70 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع:  65 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی راحتی اسپرت

مبل شنی راحتی اسپرت دارای ساختار خاصی است که می تواند برای تمامی افراد کاربرد داشته باشد. این محصول به خاطر فرم خاصی که در بدنه دارد می تواند شرایط مطلوبی را فراهم سازد تا علاقه مندان با خیالی آسوده آن را به عنوان یک نشیمنگاه راحت و با آرامش استفاده نمایند. مبل شنی یکی از پر کاربرد ترین وسایل طبی است که برای قرار گیری در محیط های مختلف استفاده می شود و می تواند به راحتی شرایط خوبی را برای افراد ایجاد سازد. کسانی که به دنبال یک محصول خاص و منحصر به فرد می باشند قادر هستند از داشتن این مبل شنی لذت ببرند و در بسیاری از موارد از آن استفاده نمایند. این مبل شنی دارای ترکیب خاصی در بدنه خود می باشد که باعث ایجاد آرامش کامل در زمان استراحت بوده است و می تواند بهترین و خاص ترین موقعیت را برای استفاده کنندگان فراهم سازد. محصول مورد نظر رنگبندی متنوعی نیز دارد که بر این اساس افراد می توانند محصول را با سلیقه خود خریداری کنند و مطابق با آن در محیط قرار دهند. در نتیجه این محصول می تواند مورد پسند تمامی افراد باشد و بر اساس سلیقه آن ها مورد استفاده قرار گیرد. مبل شنی جزو وسایل راحتی است که به آرامش افراد رسیدگی می کند و به این منظور نیز ساخته شده است. از این رو دارای کاربرد های مختلف می باشد و می تواند بهترین استفاده از آن به عمل آید. برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه با ما همراه باشید.


استحکام بدنه

محکم بودن بدنه محصولاتی که افراد با آن ها بیش تر سر و کار دارند باعث شده است که ایمنی لازم جهت استفاده فراهم باشد و سعی شده است که طراحی بی نقص و حرفه ای برای علاقه مندان ایجاد شود. این محصول بی نظیر و شیک دارای بدنه ای محکم است و آن هم ناشی از پر شدن کامل بدنه با محتویات داخلی می باشد. محتویات داخل این محصول شن های یونولیتی هستند که در مجموع می توانند راحتی را برای علاقه مندان ایجاد سازند. همچنین می تواند با توجه به محکم بودن بدنه افراد را بر روی خود جای دهد تا رضایت خاطر برای آن ها کسب شود. استفاده از مبل شنی در اغلب موارد لذت بخش می باشد. چرا که محصول مورد نظر دارای بهترین موقعیت است و برای افراد نشیمن محکم و تکیه گاهی محکم را به وجود آورده است. بنابراین کسانی که محکم بودن بدنه برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد می توانند این مبل شنی را خریداری کرده و از آن لذت ببرند. کاربرد های زیادی شامل حال این مبل شنی شده است که آن هم با توجه به محکم بودن بدنه ایجاد شده است. کار برد ها در زیر عنوان شده اند.


کاربرد مبل شنی 

این محصول زیبا و خاص می تواند نهایت آرامش و راحتی را برای علاقه مندان ایجاد سازد و برای آن ها موقعیت استاندارد و راحتی را فراهم سازد. کسانی که به داشتن وسایل طبی راغب هستند نیز می توانند این محصول را خریداری کنند و با قیمت مناسب و تعداد بالا در محیط مورد استفاده قرار دهند. مبل شنی برای قرار گیری در نقاط مختلف خانه سازگاری دارد و می تواند به عنوان یک نشیمن برای مطالعه کتاب مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می تواند برای تماشای فیلم نیز نشیمن راحتی را برای افراد ایجاد سازد. به همین خاطر است که می توان این مبل شنی را جزو محصولات پر فروش و پر کاربرد دانست و از داشتن آن نهایت لذت را به عمل آورد.


بدنه ضد لک

مبل شنی می تواند با داشتن رویه چرم به عنوان یک محصول ضد لک شناخته شده باشد. با داشتن این محصول افراد می توانند کودکان را نیز به همراه خوراکی های مورد استفاده آن ها بر روی محصول قرار دهند تا در نهایت زیبایی و جذابیت آن نیز از بین نرود و تمیز و پاکیزه باقی بماند. این مبل شنی ضد لک برای تمامی محیط ها مورد استفاده آسان قرار خواهد گرفت.


خرید

مبل شنی راحتی اسپرت با قیمت مناسب در دسترس افراد است و از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...