مبل شنی راحتی کبریتی

کد 52030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,373,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کبریتی ایرانی بهترین و کاربردی ترین محصولی می باشد که به تازگی طراحی و تولید شده است و ساخت آن نیز برگرفته از مدل های روز محصولات مشابه خارجی بوده است. این محصول ساخت کشور ایران می باشد و با توجه به بدنه مقاوم و با دوامی که دارد از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در تولید آن به کار رفته است و می تواند شرایط بسیار خاصی را مهیا سازد. از این رو طرفداران بسیار زیادی به سمت این محصول کشیده شده اند و می توانند برای استفاده در نقاط مختلف خانه از این گزینه مناسب استفاده نمایند. با این وجود شرایط بهره برداری از مبل شنی آسان می شود و می تواند برای به کار گیری در طولانی مدت برای علاقه مندان استفاده شود. محصول مورد نظر از رویه مخمل تشکیل شده است. مخمل در جنس های گوناگون قرار دارد و دارای کیفیت و دوام متفاوتی می باشد. با توجه به شکل ظاهری این رویه می توان پی به این برد که رویه مبل شنی از جنس مخمل کبریتی بوده است که دارای طرح های راه راه و موازی با هم می باشد و زیبایی بسیار خاصی را ایجاد کرده است. همان طور که ملاحظه می کنید شکل این مبل شنی خاص بوده است و برخلاف سایز محصولات گرد نمی باشد. به همین خاطر دارای محبوبیت بسیار زیاد برای افرادی است که تمایل دارند به حالت دراز کش بر روی مبل شنی قرار بگیرند و از فضا استفاده کنند. برای خرید مبل شنی محکم ایرانی تنها باید به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کرد و محصول را به سرعت سفارش داد.

طول 160 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره متوسط
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر. قابل شست وشو
اقلام همراه-


مبل شنی راحتی

مبل شنی راحتی کبریتی یکی دیگر از محصولاتی است که به جهت راحتی افراد طراحی و تولید شده است و می تواند در نهایت آرامش برای علاقه مندان به کار برود. مبل شنی به منظور این خصوصیاتی که دارا می باشد ساخته شده است و دارای نرمی و لطافت بوده است. از این رو می توان گفت که این محصول خاص دارای طول عمر نیز می باشد که در صورت نرمی و لطافت و استفاده طولانی مدت از این محصول دچار مشکل نشود و آسیبی شامل حال آن نشود. بنابراین قضیه مواد اولیه ای که شامل ساخت این مبل شنی شده است در کیفیت بالا می باشد و می تواند طول عمر بالای بدنه را شامل شود. از آن جایی که مبل شنی برای استفاده در طول سال های زیاد ساخته شده است با داشتن بدنه ای مقاوم و ساده بیش ترین کاربرد را دارد و علاوه بر راحتی و امکان استراحت می تواند مصارف دیگر نیز به کار برود و سبب لذت افراد استفاده کننده شود. با داشتن مزیت های مختلف و گوناگون و داشتن شرایط لازم برای فراهم کردن راحتی و آسایش برای علاقه مندان محصول به محصولی پر فروش و محبوب تشکیل شده است که در طول مصرف مشکلی را برای استفاده کنندگان ایجاد نمی سازد و علاوه بر این موارد می تواند راحت ترین صورت را برای آن ها داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.


دوخت تضمینی

این مبل شنی دارای دوخت تضمینی بر روی خود است که علاوه بر تشکیل بدنه ای مقاوم توانسته ساختمانی خاص را برای استفاده افراد ایجاد سازد. از این رو می توان گفت که مبل شنی یکی از ضروری ترین وسایل در منزل و محل کار می باشد و همچنین می تواند در مسافرت ها نیز با افراد به همراه باشد. بدنه ای که تشکیل دهنده این مبل شنی می باشد دارای دوخت های تضمینی و محکم می باشد که باعث ایجاد بدنه ای محکم و قابل قبول برای علاقه مندان می شود. از این رو در زمان مصرف به راحتی در طولانی مدت قادر به اقامت بر روی محصول هستند و بدنه را دچار هیچ گونه آسیبی نمی سازد. در نتیجه در برابر فضار وارد بر بدنه که ناشی از وزن افراد است دوام داشته و دچار خرابی و آسیب نمی شود. این محصول بی نظیر دارای دوخت های مجزا بر روی خود است که به آن ترکیب منحصر به فردی می دهد. این ترکیب در واقع نحوه قرار گیری و استفاده از مبل شنی را ایجاد می سازد و می تواند محیط نشیمن و تکیه گاه را برای استفاده کنندگان مشخص سازد. در این صورت به درستی از محصول استفاده می شود و طول عمر آن نیز برقرار می باشد.


مخمل رویه محصول

این مبل شنی از رویه مخمل تشکیل شده است که این مخمل از نوع خاصی می باشد که در زیبایی ظاهری آن نقش مهمی ایفا می کند. از سوی دیگر مخمل تشکیل دهنده رویه محصول از مقاوم ترین بخش ها تشکیل شده است که می تواند در هر شرایطی بهترین و محکم ترین ساختار را ایجاد سازد و علاوه بر این موارد از بافت محکمی تشکیل شده است. این بافت محکم سبب دوام بالای محصول شده است که قابلیت های مختلف را نیز ایجاد می کند. از جمله این قابلیت ها می توان به ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد که با توجه به داشتن جنس الیاف مرغوب ایجاد شده است و در بافت خود فاقد هر گونه مواد پلاستیکی می باشد. از این رو افراد در زمان مصرف دچار حساسیت های پوستی نخواهند شد و تمامی شرایط برای استفاده از این مبل شنی به صورت طولانی مدت مهیا می گردد.


محصول اورجینال و ساده

این مبل شنی تشکیل شده از بدنه ای اورجینال است که می تواند با طراحی ساده ای که دارد بهترین گزینه برای علاقه مندان باشد. از این رو هر چند که این محصول از سادگی برخوردار باشد دارای اصالت کالا بوده است و می تواند محصولی خاص و منحصر به فرد را ایجاد سازد. از این رو اورجینال بودن بدنه سبب شده است تا علاقه مندان به راحتی بتوانند از این محصول در طول زمان طولانی استفاده کنند و از آن به بهترین شکل بهره مند شوند. 


خرید مبل شنی

برای خرید مبل شنی راحتی تنها می توان از طریق مراجعه به تولیدی مبل شنی آرامش محصول را خریداری کرد و از کیفیت بالای آن برخوردار بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...