مبل شنی تک نفره طبی

کد 53001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره طبی یکی دیگر از محصولاتی می باشد که برای افراد خاص طراحی و تولید شده است و مهم ترین کاربرد آن به همراه داشتن در مسافرت ها می باشد. این محصول بی نظیر ساخته شده در کارخانه مبل شنی آرامش است و به این دلیل از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تشکیل شده است. از این رو بدنه ای مقاوم دارد و می تواند دارای خصوصیات منعطف بودن و نرم بودن باشد. مبل شنی زیبایی نیز داشته و برای یک فرد ساخته شده است. امکان استفاده از آن به حالت درازکش برای افراد این امکان را ایجاد می سازد تا در محیطی بیرون از خانه بتوان از بخشی راحتی و طبی برای استراحت استفاده کرد و توانست نهایت بهره برداری را از آن به عمل آورد. از این رو طراحی خاص و مفید در آن به کار رفته است تا تبدیل به محصولی مورد پسند و علاقه افراد شود. مبل شنی را رویه ای با جنس پارچه تشکیل داده است که درون آن شن هایی از جنس فیبر موجود می باشد. این شن ها نباید با آب و رطوبت در تماس باشند و تنها می بایست در خشکی از آن استفاده نمود. خاصیت و ویژگی هایی که داشتن محصول مورد نظر را لازم و ضروری می کند سبب پر فروش شدن این مبل شنی شده است و می تواند به عنوان یک محصول خاص و پر کاربرد برای استفاده کنندگان خریداری شود و در مدت زمان طولانی نیز از آن استفاده کرد. برای خرید و داشتن این مبل شنی تک نفره طبی به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید تا محصول را با بدنه ای اورجینال به شما بدهند.

طول 140 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع60 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 30 سانتی متر
جنس بدنهپارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


مبل شنی تک نفره طبی

مبل شنی تک نفره طبی در صورت نیاز به مبل شنی با قابلیت قرار گیری یک فرد تبدیل می شود و می تواند بهترین گزینه برای علاقه مندانی باشد که در زمان انجام برخی فعالیت ها نیاز به محلی راحت و طبی دارند. این مبل شنی ابعاد بزرگی دارد از این رو به راحتی برای یک فرد نیز استفاده می شود و می تواند آن ها را در بهترین شرایط راحتی قرار دهد تا از محیط لذت برده و بتوانند موقعیتی دلخواه را تجربه کنند. وجود شرایط لازم برای داشتن راحتی زیاد به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند در زمان های طولانی بهترین نوع اقامت را بر روی مبل شنی داشته باشند و بهترین استفاده را از آن به عمل آورند. از این رو به صورت راحت در اختیار افراد می باشد و می تواند آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. زمانی که استفاده کنندگان موقعیت دلخواه خود را داشته باشند بیش تر تمایل به استفاده از محصول را دارند و طولانی تر از مبل شنی استفاده می کنند. از این رو تولید کنندگان تمامی مراحل را با دقت و توجه به این نکات طراحی کرده اند و به راحت ترین صورت افراد را بر روی مبل شنی طبی و راحتی قرار داده اند. از این رو می توان گفت که محصول مورد نظر و دلخواه افراد می باشد و محبوبیت بسیاری در بین علاقه مندان دارد. بخش های مختلف و مزیت های گوناگون این محصول به صورت زیر خلاصه شده است که به آن ها توجه کنید.


راحتی در انجام برخی فعالیت ها

همان طور که گفته شد افراد برای انجام کارهای خود نیاز به نشیمنی راحت دارند و تمایل دارند که با این روش بهترین شرایط را تجربه کنند و در صورت طولانی شدن کار ها و فعالیت های آن ها دچار خستگی و کسالت نشوند. در نتیجه می توان گفت که این مبل شنی نیز برای این گونه فعالیت ها طراحی شده است و در صورت انجام آن ها برای علاقه مندان بهترین محیط را ایجاد می سازد. همچنین این محصول در زمان تماشای فیلم نیز گزینه ای مناسب است که برای استفاده کنندگان بهترین نشیمن را ایجاد می سازد تا در صورت لازم بتوانند بر روی آن استراحت کنند و یا بخوابند. ایجاد این گونه فضا ها در زمانی مهم است که افراد برای کار با کامپیوتر نیاز به راحتی زیاد در بخش ستون فقرات هستند. در نتیجه از این مبل شنی استفاده می کنند و بر روی آن لحظات خوبی را تجربه می نمایند. از این رو می توان گفت که تمامی فعالیت ها نظیر تماشای فیلم و یا کار با کامپیوتر و حتی مطالعه کتاب بر روی این محصول انجام می شود و می تواند لحظات خوبی را ایجاد سازد.


حالت پذیری زیاد محصول

این مبل شنی دارای مزیتی می باشد که مورد استقبال تمامی افراد قرار می گیرد و می تواند علاقه آن ها به داشتن و استفاده کردن مبل شنی را افزایش دهد. از این رو این محصول با ظاهر مستطیلی شکل برای مصارف مختلف به کار می رود و می تواند محیط های مطلوبی را ایجاد سازد. در نتیجه این مبل شنی به صورت های مختلف در می آید و می تواند حالت پذیری بالایی داشته باشد. در نتیجه افراد یا به تنهایی و یا به همراه شخصی دیگر قادر به داشتن راحتی بر روی مبل شنی هستند و شرایط برای استفاده آن ها فراهم می باشد. از این رو هر زمان که افراد مایل هستند محصول را تغییر شکل می دهند و از آن استفاده می کنند و در صورت تمام شدن استفاده از آن خود مبل شنی به حالت اولیه و اصلی خود بر می گردد.


شستشوی مداوم بدنه

برخی از افراد تمایل به شستشوی مداوم محصول دارند و در هر زمانی آن را تمیز می کنند. این محصول از رویه ای تشکیل شده است که ضد آب نیست.در نتیجه نمی توان آن را با کشیدن دستمال و یا اسپری کردن تمیز کرد. برای این کار بدنه باید تخلیه شود و پوسته آن به تنهایی با مواد شویینده مختلف شستشو داده شود. از این رو شستشوی مداوم این رویه صدمه ای به محصول وارد نمی کند و می تواند آن را بدون ایجاد تغییر در کیفیت اولیه برای استفاده آماده سازد.


خرید

خرید این مبل شنی تک نفره طبی از طریق ورود به سایت مبل شنی آرامش صورت می گیرد و امکان سفارش آسان در کم ترین زمان وجود دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...