مبل شنی دو لایه طرح دار

کد 23011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو لایه طرح دار محصولی جدید می باشد که بر اساس تقاضای افراد به محصول با دوام تر و بهتر ساخته شده است. همان طور که از اسم محصول مشخص است این مبل شنی دارای بدنه ای دو لایه می باشد که به این صورت طول عمر محصول بالا می رود و فضار وارد بر آن نیز نمی تواند به محصول آسیب برساند. این دو لایه مقاومت بالایی در برابر برخورد اشیاء مختلف با بدنه دارد و می تواند از صدمه رسیدن و خرابی مبل شنی جلوگیری کند. لایه زیرین آن ضخامت بیش تری دارد و به یک رنگ در نظر گرفته شده است که دوام محصول را اضافه می نماید اما بیش تر زیبایی ظاهری بدنه به خاطر وجود لایه رویی این محصول است. لایه رویی آن دارای طرح های بی نظیری است که در زمینه ای سفید قرار دارد و رنگ های شاد و ظریفی در آن به کار رفته است. دوخت هر دو لایه به یک شکل است و اندازه یکسانی دارد به همین دلیل این دو لایه دقیق در داخل هم رفته و این محصول استوار و محکم را ایجاد می نماید. استوار بودن آن بر روی سطح زمین می تواند باعث شود تا افراد در هر رده سنی و در هر جثه ای بر روی آن قرار گیرد و از وجود این نشیمن راحت استفاده نماید. در صورت علاقه مندی به داشتن این مبل شنی دو لایه طرح دار که ضمانت نامه رسمی نیز داشته و بدنه ای باکیفیت و با دوام دارد و بدون حساسیت برای افراد استفاده می شود می توانید آن را از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 80 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی دو لایه طرح دار

مبل شنی دو لایه طرح دار بهترین و زیباترین محصولی است که جذابیت ظاهری دارد و از این رو در میزان خرید آن نقش مهمی را ایفا می کند. با در نظر گرفتن طرح های رویه محصول تعداد زیادی از افراد می توانند محصول را بپسندند و با داشتن آن به نهایت لذت و رضایت برسند. در نتیجه انواع محصولاتی که هم به عنوان یک محصول طبی به کار می روند و هم می تواند به عنوان محصولی دکوری استفاده شود باید دارای زیبایی ظاهری نیز باشد و بتواند بالاترین میزان جذابیت را برای محل استفاده محصول داشته باشد. در صورتی که برخی از علاقه مندان تمایل داشته باشند از این مبل شنی در محیط های مختلف مانند فضاهای باز و یا در مسافرت ها استفاده کنند به راحتی این کار قابل اجرا می باشد و می توان به آسانی محصول را به همراه داشت. در نتیجه محصول مورد نظر دارای قابلیت های منحصر به فردی است که در هر محلی نیز استفاده می شود و سبب راحتی و آسایش افراد می شود. راحتی بخشی از نیاز های واجب برای علاقه مندان است که برای هر فردی میزان مشخصی دارد اما به طور کلی در طول روز تمامی انسان ها نیاز به ساعاتی در روز برای استراحت دارند و به این صورت می توانند به آرامش کافی برسند. در صورت تمایل به داشتن این محصول با ما همراه باشید.


شرح کلی بدنه

بدنه مبل شنی مانند برخی دیگر از محصولات از طرح های ویژه ای برخوردار است و دارای جذابیت می باشد. از این رو با داشتن ترکیب رنگ مختلف در بدنه افراد قادر خواهند بود که به راحتی محصول دلخواه خود را داشته باشند و در محیط های مختلف از وجود آن بهره مند شوند. برای قرار دادن در دکور منزل نیز داشتن طرح های رویه این محصول مناسب می باشد و می تواند بدنه را خاص و منحصر به فرد سازد. در نتیجه رنگبندی آن از اهمیت بالایی برخوردار است که برای داشتن محیطی زیبا و خاص استفاده می شود. این بدنه دو لایه می باشد و از آن جایی که دارای مقاومت و دوام بالا می باشد می تواند دو لایه رویه را با ضخامت بالا داشته باشد. در نتیجه دو لایه رویه در کنار هم و بر روی هم ضخامت را دو چندان می سازد و می تواند بهترین موقعیت را برای علاقه مندان ایجاد سازد. علاوه  براین موارد برای استفاده بادوام در طول سال های زیاد از این مبل شنی بدنه دو لایه بوده است تا تشکیل محصولی بی نظیر با طول عمر بالا را بدهد و بتواند در هر شرایطی مورد استفاده قرار گیرد.


منعطف بودن زیاد بدنه

این مبل شنی به صورتی است که در هر حالتی قادر به داشتن منعطف بودن بسیار زیادی می باشد و می تواند موقعیتی دلخواه برای استفاده کنندگان داشته باشد. در نتیجه برای به کار گیری در هر زمانی مناسب است و نحوه استفاده از محصول را آسان می سازد. در زمانی که افراد بر روی محصول قرار می گیرند بدن آن ها به حالت خوب و استانداردی قرار می گیرد و می تواند بهترین موقتعیت را داشته باشد. در نتیجه این مبل شنی بدنه ای بزرگ دارد که با قرارگیری بر روی آن بدن را احاطه می کند و در بر می گیرد. در نتیجه بهترین موقعیت برای بدن افراد مهیا می شود و افراد را با مطلوب ترین موقعیت در محل قرار دهد. در صورتی که افراد از روی محصول بلند شوند و بدنه به حالت اولیه خود بر خواهد گشت.


شستشوی مناسب

بدنه این مبل شنی دارای قابلیت های مختلفی است که یکی از آن ها قابلیت شستشوی بدنه می باشد. در این صورت می توان در هر زمان که افراد مایل باشند بدنه را خالی کرد و آن را به تنهایی شستشو داد. در این زمان با انواع مواد شویینده و به صورت مکرر آن را شستشو داد و سبب آسیب رسیدن به بدنه نشد. از این رو هر زمان که افراد سبب کثیف شدن بدنه شوند به راحتی قادر به برطرف کردن این کثیفی خواهند شد و شرایط برای بهره برداری از محصولی تمیز برخوردار می شود.


خرید محصول

مبل شنی دو لایه طرح دار با قیمت ارزان در تولیدی مبل شنی آرامش به فروش می رسد و با کیفیت ترین محصول می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...