مبل شنی دو رنگ یکنفره

کد 22076

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو رنگ یکنفره یکی دیگر از محصولات جذاب و باداوم نمایندگی رسمی مبل شنی بوده که با ساختاری زیبا و طراحی بدنه طبی و راحت روانه بازار شده است. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تیکه گاه ان به صورت سرخود می باشد. این تکیه گاه سرخود بر اثر استفاده به فرم بدن مصرف کننده تغییر حالت داده و تمامی سطح کمر را پوشش می دهد. پس می توانید از این نوع مبل شنی برای فضای داخلی منزل و محل کار خود خریداری کرده تا در زمان کار ، استراحت ، مطالعه و.. احساس ارامش داشته باشید. روکش بدنه این نوع مبل شنی از دو جنس چرم مصنوعی و مخمل می باشد. بخش نشیمنگاه محصول را از پارچه مخمل تولید کرده اند. این نوع پارچه ضدتعریق بوده و کاملا نرم و مقاوم است. سایر بخش های بدنه مبل شنی نیز از نوع چرم مصنوعی هستند. این پارچه در برابر فشار و وزن بالا مقاوم مانده و طول عمر بالایی دارد. با توجه به کیفیت بالای روکش بدنه شما می توانید ان را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. وزن بدنه مبل شنی 6 کیلوگرم بوده که با استفاده از دستگیره تعبیه شده بر روی بدنه می توانید ان را به راحتی جا به جا کنید. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی نیز از نوع یونولیتی هستند. مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده و وزن بسیار کمی با قابلیت تحمل وزن بالا دارند. این مواد را می توانید مجدد شارژ و یا حتی به طور کامل تعویض کنید. این مبل شنی تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم داشته پس محدودیت سنی برای استفاده از محصول وجود ندارد. اگر قصد خرید این مبل شنی را با قیمت و کیفیت مناسب دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی و مخمل
  • دارای دستگیره
  • دارای گارانتی 2ساله

مبل شنی دو رنگ یکنفره

مبل شنی دو رنگ یکنفره از مبل های بسیار عالی و جذاب فروشگاه مبل شنی آرامش می باشد که دارای طراحی دو رنگ بوده و زیبایی خاصی را دارد . به خصوص که برای ساخت آن از دو رنگ سفید و مشکی استفاده شده است . شما می توانید این مبل شنی دو رنگ را با تم و دیزاین خانه خود هماهنگ کنید . البته اگر تم خانه شما سفید و مشکی است . ویژگی بسیار خوبی که مبل های شنی دارند ، رنگ خاص و متفاوت آن ها می باشد . لذا شما می توانید حتی همین مبل شنی را در چندین رنگبندی دیگر نیز مشاهده کرده و در صورت علاقه آن ها را خریداری کنید . استفاده از مبل های شنی مزیت هایی را به همراه دارد که در ادامه با نقد و بررسی کاملی که در رابطه با مبل شنی دو رنگ یکنفره خواهیم کرد با سایر ویژگی ها و خصوصیت های محصول آشنا خواهید شد . 

مبل شنی دو رنگ یکنفره دارای رویه مخملی می باشد و پارچه استفاده در ساخت آن مخمل است . این رویه می تواند بسیار نرم باشد و شما می توانید احساس بهتری را در هنگام استفاده از مبل شنی داشته باشید . این رویه می تواند از عرق کردن بدن شما به بهترین شکل جلوگیری کند . همچنین مناسب برای تمامی فصل ها بوده و نگران گرم بودن بیش از اندازه مبل شنی نباشید . هر دو قسمت رویه مبل که رنگ متفاوتی دارد ، باز هم از همین جنس ساخته شده است . دوخت مبل شنی فوق العاده بوده و بدنه مبل بسیار مقاوم است . دوخت مبل ها بسیار مقوله مهمی است و یک مبل برای اینکه دوام و کیفیت فوق العاده ای را داشته باشد ، باید به جنس و نوع دوخت آن توجه داشته باشید . 

تولیدی مبل شنی آرامش برای رضایت مشتری از بهترین پارچه ها و مواد برای ساخت مبل های شنی استفاده کرده است و می توانید با اطمینان کامل مبل شنی دو رنگ یکنفره را نیز خریداری کنید . حتی فروشگاه مبل آرامش مبل شنی دو رنگ یکنفره را با ضمانت 2 ساله برای فروش قرار داده است که می تواند بیانگر کیفیت فوق العاده مبل شنی باشد . در رویه مبل شنی یک زیپی طراحی شده است که شما می توانید در صورت نیاز رویه را باز کرده و آن را بشویید . این پارچه قابل شستشو بوده و می توان یکی از مزیت های آن را قابل شستشو بودن مبل شنی دانست . بنابراین اگر قسمت نشیمنگاه مبل کثیف شد بدون مشکل می توانید آن را به دفعات زیاد بشویید . 

برای شستشو رویه مبل شنی می توانید از مواد شوینده استفاده کنید و حتی می توانید آن را داخل ماشین لباسشویی قرار داده و توسط ماشین لباسشویی بشویید . و اما در داخل مبل شنی مواد شنی یونولیتی ریخته شده است . این مواد یونولیتی وزن بسیار سبکی دارد و انعطاف پذیری آن فوق العاده است . برای همین شما در صورت استفاده کردن از مبل شنی می توانید احساس راحتی بسیار خوبی را داشته باشید و حتی برای مدت ها بر روی مبل نشسته و استراحت کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن باشید . این جنس همانطور که اشاره شد وزن سبکی دارد و برای همین مبل شنی دو رنگ یکنفره تنها 6 کیلوگرم وزن دارد و سادگی قابل جابجا شدن خواهد بود . 

مبل شنی فوق مناسب برای استفاده یک نفره بوده و تمامی رده های سنی به خصوص بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند . وزنی که مبل شنی دو رنگ یکنفره قادر به تحمل کردن آن است ، 180 کیلوگرم خواهد بود . این وزن بسیار تحمل وزن ایده آلی خواهد بود و می توانید برای مدت های طولانی از آن استفاده کنید ، بدون اینکه محصول آسیبی را متحمل شود . طول مبل شنی دو رنگ یکنفره 80 سانتی متر و عرض آن نیز به همین مقدار است . ولی ارتفاع مبل شنی دو رنگ یکنفره 1 متر است و تکیه گاه بلندی را دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...