مبل شنی دو رنگ چرمی

کد 32114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو رنگ چرمی یکی دیگر از محصولات متفاوت و زیبا برای استفاده تمام سنین بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این مبل شنی را با مرغوب ترین نوع روکش بدنه چرم مصنوعی تولید می کنند. این نوع روکش بدنه کاملا نرم و باداوم بوده و در برابر فشار و ضربه دچار اسیب نخواهد شد. ساختار ضدتعریق و ضداب روکش بدنه چرمی موجب شده تا استفاده طولانی مدت از این مبل شنی ایجاد اسیب و حساسیت نداشته باشد. این روکش بدنه را به راحتی می توانید با اب و مواد شوینده شستشو دهید. بدنه مبل شنی کاملا دو رنگ تولید شده که ظاهری جذاب به محصول می بخشد. برای رفاه حال مصرف کنندگان ، تولید کننده رسمی قابلیت انتخاب رنگ بدنه مبل شنی را توسط مصرف کننده مهیا کرده است. این مبل شنی با مواد داخلی از نوع یونولیتی تولید می شود. مواد یونولیتی وزنی کمی داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارد. این مواد نرم بوده و با توجه به ساختار خرد شده خود کاملا انعطاف پذیر هستند. پس می توانند با تغییر فرم و حالت خود ارامش شما را مهیا کنند. وزن بدنه مبل شنی 6 کیلوگرم بوده که باعث شده به راحتی توسط افراد حمل شود. این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه مبل شنی نداشته و محصول می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. این محصول از طرف نمایندگی رسمی شامل 2 سال گارانتی بوده تا تضمینی بر طول عمر بالای ان باشد. از این مبل شنی می توانید در دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار خود استفاده کنید. اگر قصد خرید محصول را دارید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم

مبل شنی دو رنگ چرمی

مبل شنی دو رنگ چرمی یکی دیگر از محصولاتی است که با دوام و با طول عمر بالا می باشد و می تواند با داشتن این خصوصیات برای تمامی رده های سنی استفاده شود. بدنه محصول به صورت اسپرت می باشد و افراد با توجه به این زیبایی های زیادی را به دست خواهند آورد. همچنین این بدنه دو رنگ با جنس چرم مصنوعی تولید شده است و قادر به داشتن جذابیت در ظاهر می باشد. مبل شنی محصولی است که برای یک فرد کاربرد دارد و گنجایش یک فرد را دارد. با این وجود عده ای از افراد که برای محیط های شخصی خود مانند اتاق خواب به دنبال نشیمنی راحت می باشند می توانند این مبل شنی را انتخاب کرده و به راحتی خریداری کنند. وجود دو رنگ متضاد در ظاهر محصول کمک به داشتن یک وسیله اسپرت می کند و می تواند رنگبندی جذاب مشابه با آن چه که افراد تقاضا دارند را برای آن ها ایجاد سازد. این محصول برای تمامی سنین کاربرد دارد و یکی از خاص ترین اکسسوری برای استفاده در منزل می باشد. با این وجود کسانی که مشغول فعالیت های نشستنی می باشند و تایم طولانی را در روز به این حالت می گذرانند را مشتاق به خریداری این محصول می نماید. جهت داشتن اطلاعات بیش تر و کامل درباره این محصول با ما همراه باشید.


رنگ بدنه 

مبل شنی دارای دو رنگ می باشد که متضاد هم است اما به دلیل وجود دو رنگ در کنار هم می تواند جذابیت بسیار زیادی را ایجاد سازد. از سوی دیگر داشتن رنگ بدنه به دو صورت می تواند محصول را به توپ شباهت دهد و آن را به یک محصول اسپرت و خاص تبدیل نماید. این وسیله شیک و شکیل برای به کار گیری در محیط های مختلف استفاده می شود و دارای یک بدنه بزرگ می باشد. رنگبندی رویه محصول می تواند توسط افراد انتخاب شود و به این صورت خریداری گردد. توجه به این که محصول را می توان با خیالی آسوده انتخاب و خریداری کرد برای افراد زیادی انتخاب مبل شنی را آسان کرده است و سعی در آن دارد که بهترین وسیله طبی برای آن ها ایجاد شود. رنگبندی این محصول قابل تعیین بوده و می توان با وجود دکور منزل انتخاب شود. در این صورت است که بنا به خواسته افراد قبل از ثبت سفارش رنگ را انتخاب کنید تا تولید کنندگان بتوانند محصولی مشابه با آن چه که می خواهید بسازند. رویه علاوه بر داشتن رنگبندی جذاب دارای مقاومت نیز می باشد و می تواند با دوام ترین و خاص ترین محصول باشد. در نتیجه با طول عمر بالا در اختیار افراد است و برای آن ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


تکیه گاه بلند

این مبل شنی دارای یک تکیه گاه بلند می باشد که می تواند تمامی بخش کمر را تا گردن فرا بگیرد. با این وجود است که افراد در زمان استفاده از محصول بهترین موقعیت را تجربه می کنند و می توانند مناسب ترین شرایط را داشته باشند. از سوی دیگر علاقه مندان به داشتن محصولات طبی نیز با توجه به وجود تکیه گاه آن را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می دهند. تکیه گاه در تمامی محصولاتی که دارای شرایط استاندارد و راحتی می باشند وجود دارد در نتیجه یک محصول طبی ایجاد می شود که در طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند با در مدت زمان طولانی نیز کاربرد مناسبی داشته باشد. 


رویه مقاوم

این بدنه دارای مقاومت بالایی است که در صورت ضربه و فشار وارد بر آن نیز دچار خرابی و آسیب نخواهد شد. در نتیجه کسانی که به دنبال یک محصول با دوام و با طول عمر بالا می باشند می توانند این مبل شنی را انتخاب کرده و به راحتی مورد استفاده قرار دهند. رویه مقاوم می تواند محصول را بر روی سطوح گوناگون حفظ کند و آن را دچار آسیب ننماید. در نتیجه بی نظیر ترین رویه برای این مبل شنی طراحی شده است و قادر به داشتن دوام بالا می باشد.


خرید

جهت خرید مبل شنی دو رنگ چرمی به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...