مبل شنی دو رنگ راحتی بزرگسال

کد 12033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو رنگ راحتی بزرگسال یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد و بادوام تولید شده توسط نمایندگی رسمی مبل شنی بوده که طرفداران بالایی دارد. رنگ بدنه این مبل شنی ترکیبی از رنگ های قرمز و سفید بوده که تضاد زیبایی را به نمایش می گذارد. برای رفاه حال شما قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کنندگان مهیا شده است. روکش بدنه این مبل شنی را از پارچه چرم مصنوعی تولید می کنند. این پارچه ضدتعریق بوده و ساختاری ضداب داشته که در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. شما می توانید از این مبل شنی در فضاهای مختلف از جمله اتاق خواب و سالن پذیرایی و.. استفاده کنید. برای بخش داخلی مبل شنی از مواد یونولیتی استفاده شده است. این مواد سبک و منعطف بوده و می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. در بخش زیرین محصول یک زیپ تعبیه شده تا از این طریق بتوانید مواد داخلی را تعویض و یا حتی شارژ نمایید. این مبل شنی را افراد به راحتی جا به جا خواهند کرد. برای خرید محصول با قیمتی ارزان و طول عمری بالا توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل شنی دو رنگ راحتی بزرگسال

در شرکت بزرگ مبل شنی آرامش، به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات راحتی و شنی در ایران، محصولات تولید شده برای انواع فضاها اعم از منزل، محیط های رسمی، باشگاه، کافی شاپ، محل کار و ... مناسب هستند. با توجه به تنوع بسیار بالای این محصولات، با توجه به فضای مورد استفاده خود می توانید محصول مورد نظر خود را جست و جو کرده و خریدی راحت و لذت بخش انجام دهید. مبل شنی دو رنگ راحتی بزرگسال یکی از نمونه های تولید شده توسط این گروه است که دارای ظاهری فانتزی و جذاب است و از طراحی گرد بهره می برد. این محصول با دارا بودن طراحی زیبا و ویژه و هم چنین داشتن کیفیت عالی، توانسته فروش بالایی را از آن خود کند و رضایت خریداران را جلب نماید. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی مبل شنی دو رنگ راحتی بزرگسال خواهیم پرداخت. 


فضاهای مناسب جهت استفاده 

این محصول ظاهری گرد داشته و در گروه محصولات راحتی قرار دارد. مبل شنی فوق با دارا بودن ظاهری شاد و فانتزی، از ظاهر جذابی برخوردار است که مورد علاقه بسیاری از افراد، خصوصا جوانان قرار می گیرد. دوخت های بدنه این مبل شنی به صورت عمودی هستند و به صورت یکی در میان مابین دوخت های مبل شنی، به رنگ های سفید و آبی می باشند. این مبل شنی برای استفاده در اتاق مناسب است. شما در زمان مطالعه و یا فعالیت های دیگری که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند می توانید از این مبل شنی استفاده نمایید. هم چنین می توانید از این محصول در باشگاه ها و یا کافی شاپ هایی که از طراحی های فانتزی و شاد برخوردار هستند بهره ببرید. این مبل شنی دارای بدنه ای راحت و ایده آل است که فضای مناسب جهت انجام انواع فعالیت های نشسته را به شما می دهد. این محصول برای استفاده در دکوراسیون های مدرن و ایجاد فضایی راحت در مقابل تلوزیون نیز مناسب است. شما می توانید این مبل شنی را در مقابل تلوزیون قرار دهید و ساعت های طولانی به تماشای برنامه های مورد علاقه خود بپردازید بدون اینکه به بدن شما فشاری وارد شود. هم چنین خواهید توانست به خوبی از این محصول در تراس منزل استفاده کنید و توسط آن محیطی نرم و راحت برای خود فراهم کنید تا توسط آن، از هوای تازه و نور خورشید لذت ببرید. این محصول در فضاهای متفاوتی قابل استفاده می باشد و می توانید از آن به راحتی استفاده نمایید.


مشخصات رویه مبل شنی

برای پوشش خارجی مبل های شنی باید از پارچه ای استفاده شود که در برابر عوامل خارجی بتواند از این محصول محافظت کند. این رویه باید به سادگی دچار آسیب نشده و پاره نشود. هم چنین به دلیل داشتن برخورد مستقیم با پوست بدن، باید راحت بوده و لطافت مورد نیاز را داشته باشد. برای پوشش این هپی چیر از پارچه ای استفاده شده است که از جنس چرم مصنوعی می باشد. این چرم مصنوعی در برابر فشار و ضربه مقاوم است و به سادگی دچار پارگی نمی شود. این نوع از رویه پوسته پوسته نشده و در برابر ساییدگی مقاومت بالایی دارد. این محصول را می توانید به راحتی تمیز کنید. در صورت کثیف شدن این رویه توسط یک دستمال نمدار قابل نظافت می باشد. در صورت نشستن افرادی با وزن زیاد و به مدت طولانی بر روی این محصول، رویه دچار تغییر شکل نشده و استحکام خود را از دست نخواهد داد. رویه این محصول نرم و لطیف است و به صورت ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد. هر فردی با پوست های حساس می تواند با خاطر آسوده از این محصول استفاده نماید بدون اینکه برای پوست مشکلی ایجاد شود. این رویه با داشتن مقاومت بالا و خاصیت ضد حساسیتی در زمان استفاده کودکان نیز مشکلی ایجاد نخواهد کرد. 


روش خرید

تمامی تولیدات شرکت بزرگ مبل شنی آرامش، از طریق سایت رسمی این شرکت به نام سایت مبل شنی آرامش، با ارزان ترین قیمت و به طور مستقیم به فروش می رسد. برای سفارش مبل شنی دو رنگ راحتی بزرگسال با قیمتی ارزان می توانید با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، سفارش خود را ثبت نمایید و این محصول را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...