مبل شنی خزدار دو رنگ

کد 32210

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,121,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی خزدار دو رنگ یکی از زیباترین مدل های مبل شنی با طرح و رنگی فوق العاده و منحصر به فرد می باشد. طراحی خاص این مبل قابلیت استفاده در انواع نقاط منزل مانند اتاق خواب و نشیمن و حتی پذیرایی را فراهم نموده است. بدنه این مبل شیک و زیبا از دو نوع پارچه مخمل و جیر ساخته شده است. بدنه مبل از جنس مخمل بوده و نشیمنگاه این مبل تا تکیه گاه خزدار می باشد. این مبل دارای تکیه گاه بوده که امکان استراحتی با آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. برای راه اندازی این مبل کافی است آن را در محل مورد نظر قرار داده و با نشستن بر روی آن مبل به حالت بدن شما تغییر شکل خواهد یافت. این مبل با وزن کمی که دارد قابلیت حمل و جابه جایی آسان را برای شما فراهم می کند. تحمل وزن این مبل بسیار بالا می باشد. برای دوام بیش تر این مبل سفید و صورتی فقط کافی است آن را از مواد تیز و آتش دور نگه دارید و از پرش و جامپینگ روی آن خودداری کنید. این مبل سفید و صورتی زیبا را می توانید از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری نمایید و از داشتن این مبل زیبا لذت ببرید. 

  • طول : 120 سانتی‌متر
  • عرض: 120 سانتی‌متر
  • ارتفاع: 100 سانتی‌متر
  • جنس بدنه: مخمل و خز
  • جنس مواد داخلی: یونولیت (فیبر)
  • قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی
  • ضمانت ۲ ساله
  • تحمل وزن: ۱۵۰ کیلوگرم

مبل شنی خزدار دو رنگ

مبل شنی خزدار دو رنگ دارای بدنه ای بی نقص می باشد که در دسترس افراد می باشد و برای استفاده مداوم به کار می رود. مبل شنی را می توان با داشتن بدنه ای نرم و منعطف استفاده کرد و در اغلب موارد نیز در اختیار استفاده کنندگان خواهد بود. به همین خاطر است که این محصول مورد توجه عده زیادی از علاقه مندان قرار گرفته است و می تواند به روز ترین محصول در گروه وسایل طبی و راحتی باشد. مبل شنی رویه ای خزدار دارد که در نتیجه لطافت بسیار زیادی شامل حال استفاده کنندگان می شود و می توانند با خیالی آسوده بر روی آن قرار گرفته و از داشتن آن لذت ببرند. این مبل شنی دو رنگ نیز بوده است که در نهایت می توان زیبایی چشمگیری را مشاهده کرد و از داشتن آن استفاده کرد. دو رنگ بودن محصول باعث می شود که محصول جهت استفاده در نقاط مختلف منزل مورد استفاده قرار گیرد و به این صورت زیبایی آن دارای اهمیت می باشد. رنگ بدنه در داشتن فروش بالای محصول نقش مهمی دارد و آن را جزو پر فروش ترین و محبوب ترین وسایل راحتی و طبی کرده است. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و آن را جزو وسایل پر استفاده در محیط های مختلف در نظر گرفت. مبل شنی می تواند برای تمامی سنین استفاده شود و راحتی را برای این تمامی افراد مورد استفاده قرار گیرد. 


کیفیت موجود در مبل شنی

این مبل شنی دارای بدنه ای با رویه خزدار می باشد که می تواند به راحتی دارای قابلیت های مختلف باشد. با این وجود است که محصول دارای نرمی و لطافت شده است و برای استفاده کودکان نیز مطلوب می باشد. کودکان از بدن حساسی برخوردار می باشند که با داشتن آرامش کامل می توانند در اغلب موارد بر روی این مبل شنی قرار گیرند و به راحتی دلخواه دست پیدا کنند. مبل شنی می تواند نیاز افراد نسبت به داشتن آرامش و راحتی در طی روز را پاسخ دهد و در نتیجه یکی از پر استفاده ترین محصولات راحتی برای استفاده علاقه مندان است. با در نظر گرفتن رویه خزدار این مبل شنی می توان ساعات زیادی را بر روی آن نشست و به استراحت پرداخت. در نتیجه این محصول کاربردی قادر است که برای اغلب موارد مورد استفاده قرار گیرد و نتیجه ای دلخواه برای استفاده کنندگان داشته باشد. محصول مورد نظر دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که در زمان قرار گیری بر روی آن راحتی و آسایش نصیب افراد می شود و محصول بیش از پیش مورد استفاده افراد قرار می گیرد. بنابراین مبل شنی را می توان با خیالی آسوده در دسترس تمامی اعضای خانواده قرار داد و از آن بهره مند شد.


تکیه گاه طبی

این مبل شنی به طور کلی دارای بدنه ای طبی و راحتی می باشد که به این صورت می تواند آرامش و راحتی را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. این محصول دارای تکیه گاهی طبی و راحتی بوده است که در نتیجه می توان بر روی آن کمر و ستون فقرات را به راحت ترین حالت قرار داد و از داشتن موقعیت به وجود آمده لذت برد. ساختار این مبل شنی به گونه ای است که می تواند تمامی افراد خانواده را در موقعیت استاندارد و ایمن قرار دهد تا در نتیجه دچار مشکل نشود و خستگی برای بدن آن ها ایجاد نشود. برعکس باعث از بین رفتن خستگی استفاده کنندگان از مبل شنی شود.


رنگ شاد و زیبا

این مبل شنی دارای رویه ای به رنگ سفید و صورتی می باشد که به نظر افراد رنگی شاد و دلنشین خواهد بود. این رویه سبب می شود تا افراد به راحتی یک محصول زیبا و شاد داشته باشند و در اغلب موارد نیز از آن استفاده می کنند. ساختار این مبل شنی به بهترین شکل می تواند نیاز افراد به داشتن دکوراسیون جذاب را بر طرف کند و دارای رنگ محبوب خانم ها بوده است.


خرید

کسانی که قصد خرید مبل شنی خزدار دو رنگ را دارند می توانند از طریق مراجعه به کارخانه مبل شنی آرامش آن را خریداری کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...