​مبل شنی خاص با بدنه توری

کد 32026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
977,500
856,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی خاص با بدنه توری می تواند یک محصول جذاب به شمار بیاید و بر خلاف برخی از محصولات که بدنه ای پارچه ای دارند این محصول از جنس بدنه ای توری است و می تواند دوام و مقاومت بالایی داشته باشد. این محصول را می توان به وسیله بدنه ای پارچه ای احاطه کرد و یک بدنه ی جدید را با داشتن جنس های مختلف انتخاب نمود و به این وسیله محصول را دارای یک بدنه ی مجزا کرد. این قابلیت در مبل های شنی کمی وجود دارد که سبب محبوبیت آن ها شده و می توان برای زمانی طولانی آن را مورد استفاده قرار داد. این محصول برای استفاده افراد مختلف ساخته شده است و با داشتن بدنه ای ی رنگ می توان آن را با انواع دکورهای منزل ست کرد و با این هماهنگی در نقاط مختلف منزل راحتی را برای افراد مهیا ساخت. حالت طراحی این مبل شنی به صورت گرد می باشد اما بدنه آن به شکل خاصی دوخته شده است که شبیه به یک قله نوک نیز شده است و این قسمت خالی از محتویات می شود که نشیمن مبل شنی را ایجاد می نماید و با فراهم آوردن گودی لازم در این قسمت راحتی زیادی را برای افراد فراهممی کند. مبل شنی خاص با بدنه توری به صورت محکم دوخته شده است و در زمان استفاده افراد و بازی با آن و تحمل انواع وزن های افراد استفاده کننده از هم گسسته نمی شود و می تواند محصولی برای استفاده در سال های زیاد و طولانی به حساب بیاید. مبل شنی خاص با بدنه توری را می بایست از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش خریداری کرد.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراه-

 

مبل شنیخاص با بدنه توری

مبل شنی خاص با بدنه توری یکی دیگر از محصولاتی است که در بین محصولات طبی خاص ترین بدنه را دارد و قادر خواهد بود که در طول سال های زیاد استفاده شود. از سوی دیگر مبل شنی مناسب تمامی منازل می باشد و می تواند بهترین شرایطی را داشته باشد که افراد در طول روز قادر خواهند بود از مزیت داشتن آن بهره مند شوند. به همین خاطر است که در هر موقعیتی در دسترس می باشد و برای خرید استفاده علاقه مندان آماده می باشد. در صورت نیاز به داشتن مبل شنی خاص می توانید به راحتی آن را خریداری کنید و به بهترین شکل از آن بهره مند شوید. مبل شنی به محصولاتی گفته می شود که از یک بدنه گرد تشکیل شده است و درون آن از محتویاتی تشکیل شده است که می تواند آن را به میزان لازم نرم و منعطف سازد. در این صورت هر فردی که توانایی داشتن این وسیله مهم را دارا می باشد و یا تمایل به داشتن محیطی مطلوب برای داشتن استراحت و راحتی دارند می توانند به آسانی از وجود مبل شنی بهره مند گردند و از مزیت داشتن نشیمنی راحت برخوردار شوند. در صورت تمایل زمانی که افراد دارای محوطه ای برای قرار دادن مبل شنی باشند می توانند این محصول را با روشی ساده به صورت حضوری و یا غیر حضوری خریداری نمایند و از وجود آن نهایت بهره برداری را به عمل آورند. 


اطلاعات لازم در مورد مبل شنی

برای داشتن مبل شنی شرایط باید مهیا باشد و بتواند در محیط مد نظر استفاده گردد. با داشتن چنین شرایطی افراد در محیط های کوچک نیز می توانند از مبل شنی استفاده کنند و از داشتن آن لذت ببرند. محصول مورد نظر دارای دوام بالا نیز می باشد. علت دوام بالای محصول داشتن ضخامت بدنه است همچنین دوخت بدنه محکم می باشد و با داشتن دوام بالا در اختیار افراد قرار گرفته است. از این رو افرادی که دارای وزن بالا نیز می باشند در صورت استفاده محصول دچار مشکل نخواهند شد. به همین خاطر تمایل علاقه مندان به این محصول افزایش می یابد و میزان رضایت آن ها نیز افزایش می یابد. بدنه به صورت توری می باشد. به همین خاطر رویه آن توری بوده و محتویات درونی آن مشخص می باشد. محتویات آن که از شن های فیبری تشکیل شده است سفید می باشد به همین خاطر زیبایی محصول را حفظ کرده است و از تشکیل محصولی که فاقد زیبایی هست جلوگیری می شود. برای خرید این محصول نیازی به مراجعه حضوری نیست و به راحتی این کار انجام می شود به همین خاطر مزیت خرید آسان نیز در این محصول موجود می باشد.


فضای خالی زیاد محصول

درون بدنه محصول فضای خالی زیادی وجود دارد. به همین خاطر در زمان نشستن بر روی آن شرایط مناسبی مهیا می شود. فضای این محصول با داشتن بخش خالی می تواند نشیمن را نرم و راحت تر سازد و بهترین موقعیت را نیز داشته باشد. در نتیجه نهایت لذت و راحتی برای افراد ایجاد می شود و می تواند آن ها را در صورت نیاز به آسایش کمک کند. به همین دلیل میزانی فضای خالی در داخل بدنه ایجاد شده است که برای داشتن راحتی افراد دارای اهمیت است. فضای خالی بدنه می تواند قابلیت ضد تعریق را ایجاد سازد و می تواند هوای آزاد را به راحتی در حرکت بی اندازد. به همین منظور بدنه دارای فضای خالی شده است تا افراد در زمان استفاده در گرما دچار مشکل نشوند. 


ضد لک بودن بدنه

این محصول بدنه ای دارد که از رنگ روشن برخوردار می باشد. از این رو باید دارای بدنه ضد لک باشد تادر صورت کثیف شدن افراد را دچار مشکل نسازد. به همین خاطر در صورت سفید بودن بدنه امکان لک شدن آن وجود نخواهد داشت و به راحتی با مواد شویینده مختلف برطرف می شود. برای داشتن این خصوصیات است که بدنه را ضد لک می گویند و برای استفاده در طولانی مدت و بهره برداری در تایم طولانی آن را مناسب می گرداند. 


خرید

این محصول را می توان به روش آسان خریداری کرد به همین خاطر مبل شنی خاص با بدنه توری با امکان خرید غیر حضوری از سایت مبل شنی آرامش در اختیار افراد قرار می گیرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...