​مبل شنی جیر ایرانی

کد 23017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی جیر ایرانی جزو محصولات طبی می باشد که در کارخانه مبل شنی آرامش به تازگی تهیه و تولید شده است. این محصول با دوام بسیار و طول عمر بالا برای استفاده تمامی اعضای خانواده می توانند خریداری شود و برای محل هایی مانند اتاق خواب و اتاق نشیمن مناسب است. این مبل شنی دارای فرورفتگی در بخش میانی می باشد که برای ایجاد راحتی بسیار در نظر گرفته شده است و افراد با قرار گرفتن بر روی این محصول می توانند لحظاتی را به استراحت و آرامش سپری کنند. این محصول از آن جایی که با برترین مواد اولیه تشکیل شده است عاری از هر گونه پرز دهی می باشد و در گذر زمان نیز پارچه بدنه دچار تغییر نمی شود و با هر بار شستشو نیز در مقابل مواد شویینده قوی مقاومت ایجاد می کند. این مزیت باعث شده تا افراد بتوانند با تکیه بر کیفیت بالا و مرغوبیت بدنه محصول را برای استفاده طولانی مدت خریداری کنند و همچنین می توان آن را برای کودکان نیز مورد استفاده قرار داد. چرا که بدنه دارای قابلیت ضد حساسیت است و با داشتن گردش هوا در داخل بدنه و فضای خالی در مواد موجود در داخل محصول این مبل شنی ضد تعریق نیز می باشد. بنابراین می توان در ارتباط مستقیم با پوست بدن کودکان نیز قرار گیرد و لذت خوابیدن را برای آن ها نیز فراهم کند. در صورت تمایل به خرید مبل شنی جیر ایرانی می توان به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و از این طریق به صورت غیر حضوری محصول را بدست آوردید.

طول120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی آرامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 

مبل شنی جیر ایرانی

مبل شنی جیر ایرانی از بهترین رویه جیر تشکیل شده است و دارای طراحی حرفه ای و مدرن می باشد. نسل جدید محصولات طبی در دسترس افراد مبل شنی بوده است که ساختمانی محکم دارد و با طول عمر بالا برای داشتن راحتی افراد استفاده می شود. مبل شنی در نهایت خلاقیت طراحی شده است به طوری که با مشاهده آن افراد می توانند محصول را مورد خرید قرار دهند و برای مدت زمان طولانی نیز آن را استفاده کنند. مبل شنی از موادی در داخل بدنه تشکیل شده است که وزن کمی دارد اما به طور کلی استحکام و برقراری ایستادگی لازم را ایجاد کرده است. در نتیجه هر کس که تمایل به داشتن مبل شنی دارد از برترین ویژگی ها برخوردار خواهد بود. محصولی که پیش رو دارید جایگزین مبل های مختلف شده است که برای ساخت آن ها از مواد اولیه مختلف استفاده شده است و از موادی تشکیل می شود که گران قیمت است. به همین خاطر در زمان خرید نیز باید هزینه بالایی پرداخت شود تا در نهایت افراد به آرامش و راحتی دست پیدا کنند. اما این محصول ارزان قیمت تر از سایر وسایل طبی بوده است که در نتیجه می تواند برترین و خاص ترین شرایط را ایجاد کند. همچنین برای رسیدن به آرامش در افراد کمک بزرگی به آن ها می کند. با این وجود در ادامه به شرح کوتاهی از مبل شنی پرداخته ایم که شما را بیش تر با این وسیله کاربردی آشنا کنیم.


قابلیت های رویه جیر

محصولاتی که دارای رویه جیر هستند از مزیت هایی برخوردار می باشند که نسبت به سایر وسایل از اهمیت بالایی برخوردار است. این محصولات شرایط بهتری برای استفاده از محصول ایجاد می کنند و افراد را بیش تر در معرض راحتی و آسایش قرار می دهند. رویه جیر دارای لطافت می باشد که افراد با قرار گیری بر روی آن می توانند از لذت کافی برخوردار باشند. در نتیجه این رویه به آن ها در رسیدن به لذت کمک بزرگی می کند. رویه جیر ضد حساسیت و ضد تعریق است. از این رو اگر کسی به داشتن این محصول راغب باشد می تواند به راحتی آن را مورد علاقه خود قرار دهد و به آسانی نیز از آن استفاده کند. این محصول خاص دارای رنگبندی بر روی بدنه می باشد که با توجه به سلیقه افراد تعیین می شود. همچنین دارای علاقه مندی افراد به محصولات طبی است و رویه آن از بروز تعریق در افراد جلوگیری می کند. تعریق در این محصول سبب بروز حساسیت می شود اما در نبود آن نیز حساسیت رخ نمی دهد و می تواند به درستی برای استفاده علاقه مندان به محصولات طبی آماده باشد. این رویه فاقد هر گونه زبری و ناهموار بودن است که در این حالت برای کودکان نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند باغ در نظر گرفتن راحتی های زیاد برای علاقه مندان کاربرد داشته باشد. بنابراین در طولانی مدت نیز کیفیت این محصول افت نمی کند و نمی تواند دچار خرابی و صدمه شود.


منعطف بودن

راحتی این محصول برگرفته از رویه منعطف آن است که در محصولات طبی باید وجود داشته باشد. در نتیجه اگر کسی به دنبال راحتی زیاد است می تواند این مبل شنی را انتخاب و خریداری کند و برای به کار گیری در طولانی مدت در دسترس افراد قرار دهد. این در حالی است که علاقه مندان قادر می باشند که از وسیله ای منعطف برای برطرف کردن استراحت های روزانه استفاده کنند و با آن به نهایت آرامش برسند. منعطف بودن این وسیله کاربردی در خرید آن توسط افراد نقش مهمی دارد و می تواند برترین و کاربردی ترین شرایط را ایجاد سازند. 


شکل ساده ظاهری

محصول دارای طراحی ساده ای می باشد که شکل آن را بسیار کاربردی کرده است. از این رو مبل شنی برای به کار گیری در محیط های مختلف سازگاری دارد و با توجه به داشتن طراحی ساده برای استفاده تمامی سنین نیز به کار می رود.


خرید

امکان خرید آسان مبل شنی جیر ایرانی از طریق کارخانه مبل شنی آرامش امکان پذیر می باشد.

 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...