مبل شنی جدید بست وی

کد 52022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی جدید بست وی بسیار زیبا با طراحی خاص خود توجه هر خریداری را به خود جلب می‌کند. طراحی مستطیل شکل این مبل به گونه‌ای است که شما می‌توانید از آن در هر حالتی استفاده کنید. در هنگام نشستن به هر حالتی در می‌آید و در هنگام دراز کشیدن می‌توانید از آن به عنوان یک تشک راحت استفاده کنید. جنس مخمل این مبل ضد حساسیت بوده و بدون عرق کردن می‌توانید از آن استفاده کنید. جنس مواد داخلی مبل شنی یونولیتی بوده که باعث نرمی و راحتی این محصول می شود. در این مبل شنی زیپی تعبیه شده که شما می‌توانید به راحتی رویه مبل را جدا کرده و بشویید. هم چنین با استفاده از این زیپ می‌ توانید حجم مواد داخل مبل را کم یا زیاد و یا مواد داخلی را تعویض کنید. مبل شنی جدید بست وی در رنگ بندی‌های زیبا عرضه شده و مطابق با سلیقه‌ی شما به دستتان خواهد رسید. این مبل با کیفیت ساخت شرکت بست وی بوده و شما می‌توانید آن را از فروشگاه مبل شنی‌ آرامش تهیه فرمایید. 

  • ارتفاع: 50 سانتی‌متر
  • طول: 140 سانتی‌متر
  • عرض: 110سانتی‌متر
  • جنس بدنه: پارچه مخملی
  • مواد داخلی: یونولیتی (قابل تعویض)
  • وزن: ۷ کیلوگرم

مبل شنی جدید بست وی

مبل شنی جدید بست وی جزو جدید ترین ساختار ها در تولید مبل شنی است و می تواند نسبت به بدنه خاصی که دارد در اغلب موارد مورد استفاده آسان علاقه مندان قرار گیرد. مبل شنی را می توان با داشتن ساختاری متفاوت نسبت به دیگران خریداری کرد و در نتیجه از داشتن آن لذت برد. این محصول بی نظیر ساخت برند معتبر بست وی می باشد که در طراحی و تولید محصولات راحتی و مسافرتی نقش مهمی دارد و جزو افرادی است که بهترین و خاص ترین محصولات را می سازد. از این رو دسته بندی محصولات بست وی دارای طرفداران زیادی می باشد که می تواند در هر زمانی مورد استفاده قرار گیرد. این مبل شنی نیز از آن جایی که با برند بست وی ساخته شده است دارای سازگاری زیاد در زمان استفاده در مسافرت می باشد و در واقع بیش تر برای به همراه داشتن در مسافرت ساخته شده است. از این رو این محصول جهت استفاده در شرایط خاص به کار می رود و در طی مسافرت نیز قادر به ایجاد موقعیت دلخواه خواهد بود. این محصول بی نظیر برای استراحت در طی مسافرت ساخته شده است و می تواند بیش ترین میزان راحتی را برای علاقه مندان ایجاد سازد. درنتیجه کسانی که به دنبال به همراه داشتن اسباب راحتی و طبی برای سفر می باشند می توانند این مبل شنی را خریداری کرده و در کنار وسایل مورد نیاز خود داشته باشند. 


موارد استفاده از مبل شنی 

این محصول دارای رویه ای با جنس پارچه مخمل است که در نتیجه می تواند موقعیت دلخواه استفاده کنندگان را ایجاد سازد. کسانی که به دنبال یک وسیله نرم و راحتی می باشند که دارای لطافت زیادی بوده است و می تواند بدن آن ها را در شرایط آرامش بخشی قرار دهد می توانند از این مبل شنی استقبال کرده و در نهایت آرامش را برای آن ها ایجاد می سازد. لطافت موجود در این مبل شنی سبب شده است که مورد استفاده افراد زیادی به خصوص کودکان قرار گیرد و در نتیجه سبب ایجاد یک فضای دلخواه شود. با این وجود است که علاقه مندان می توانند این وسیله کاربردی را جهت استفاده در مسافرت و یا استفاده در فضا های باز در دسترس قرار دهند و به رضایت کامل دست پیدا کنند. این محصول سبب ایجاد راحتی و آسایش در استفاده کنندگان می شود و می تواند بیش ترین استفاده را در مسافرت داشته باشد. چرا که دارای وزن کم بوده است و می توان آن را به راحتی و بدون مشکل جا به جا و حمل نمود. مبل شنی وسیله ای پر استفاده برای هر خانواده است که تمامی آن ها باید نسبت به خرید آن اقدام کنند و از نمونه های پر کاربرد و با کیفیت استقبال زیادی نمایند.


برای نشستن و خوابیدن

ساختار این مبل شنی به گونه ای است که می توان به راحتی هم بر روی آن به صورت درازکش قرار گرفت و هم حالت نشسته را بر روی آن برقرار کرد. این محصول مستطیلی شکل است و دارای ابعاد بزرگی می باشد تا در این صورت علاقه مندان بتوانند بر روی آن به صورت آرامش بخشی قرار بگیرند و از فضا استفاده کنند. افرادی که تمایل به انجام گیم دارند نیز قادر هستند این محصول کاربردی را در مقابل تی وی قرار داده و با ایجاد یک تکیه گاه نسبی در آن به بازی بر روی نشیمنی راحت بپردازند و رضایت را نیز داشته باشند. در زمان خوابیدن افراد می توانند محصول را بر روی سطوح قرار دهند و به همین راحتی محلی مانند تشک نرم و منعطف به وجود آورند.


راحتی حمل محصول

این مبل شنی دارای کاربرد های بسیار زیادی است که با وجود راحتی حمل و نقل آن می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. این محصول می تواند در رفتن به محیط های مختلف با توجه به وزن کمی که دارد جا به جا شود و به راحتی توسط یک فرد به محل های مختلف هدایت شود. به خاطر وجود وزن کم است که افراد می توانند بدون مشکل آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار دهند.


خرید

مبل شنی جدید بست وی ارزان ترین محصولی است که در فروشگاه مبل شنی آرامش با قیمت مناسب به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...