مبل شنی تک نفره نارنجی

کد 22126

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره نارنجی محصولی فوق العاده مقاوم و با کیفیت بوده که به تازگی توسط کمپانی معتبر اینتکس با قیمتی مناسب روانه بازار های جهانی شده است. این محصول به دلیل رنگ بدنه متفاوت و جذاب خود توانست در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان محترم دست یابد. البته شما می توانید در صورت تمایل و با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه محصول را سفارش دهید. این محصول با بدنه از جنس چرم مصنوعی تولید می شود. این جنس پارچه علاوه بر ضد تعریق بودن در برابر فرسایش و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم باقی می ماند. مواد داخلی یونولیتی محصول نیز با توجه به نرمی بالا و وزن کم خود در صورت اسیب به راحتی قابل تعویض هستند. توجه داشته باشید با این وزن کم شما حمل و نقلی اسان برای این مبل شنی خواهید داشت. این کالای زیبا به صورت کاملا اماده به دست شما خواهد رسید و یناز به راه اندازی ندارد. البته بدنه محصول در اثر نشستن و با گذز زمان به فرم استاندارد و ایده ال خود خواهد رسید. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کرده تا این کالا را با مناسب ترین قیمت و کیفیت دریافت نمایید.


  • طول: 80 سانتی متر 
  • عرض: 80 سانتی متر
  •  ارتفاع: 70 سانتی متر 
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی 
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  •  وزن: 6 کیلوگرم

مبل شنی تک نفره نارنجی

مبل های شنی دارای تنوع بسیار بالایی هستند که در سایت مبل شنی آرامش با ارزان ترین قیمت توزیع می شوند. این محصولات دارای تنوع بالایی هستند و اغلب طراحی فانتزی دارند. مبل های شنی به صورت راحتی می باشند و فضایی مناسب برای نشستن شما فراهم خواهند کرد. یکی از زیباترین محصولات راحتی تولید شده توسط گروه بزرگ مبل شنی آرامش، مبل شنی تک نفره نارنجی است. این محصول خاص و بی نظیر دارای کیفیتی ایده آل بوده و طول عمر بالایی دارد. هم چنین ظاهر آن نیز کاملا اسپرت و فانتزی است و برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب می باشد. در ادامه مبل شنی تک نفره نارنجی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.


ابعاد مناسب و کاربردی

برای خرید محصولی مناسب و ایده ال لازم است تا در خصوص ابعاد آن اطلاعات داشته باشید تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید، اقدام به خرید نمایید. در غیر این صورت برای فراهم کردن فضای مناسب برای مبل شنی دچار مشکل خواهید شد. مبل شنی تک نفره نارنجی دارای ابعادی کم جا و کاربردی است که به راحتی در فضاهای کوچک جای می گیرد و می توانید از آن در محیط های کوچک و آپارتمان های کوچک استفاده نمایید. این محصول دارای طول و عرض 80 سانتی متری است و ارتفاعی برابر با 70 سانتی متر دارد. این محصول را می توانید در فضاهای محدود مانند تراس کوچک منازل، اتاق خواب، اتاق مطالعه و هر فضایی که مایل هستید قرار دهید و به راحتی از آن استفاده نمایید. با توجه به ارتفاع کوتاه این محصول، پشتی آن بسیار کوتاه بوده و قسمت گودی کمر را پوشش می دهد. نشیمنگاه این محصول نیز ارتفاعی برابر با 50 سانتی متر از سطح زمین دارد که به راحتی می توانید بر روی آن نشسته و برخیزید بدون اینکه به کمر و زانوهای شما فشاری وارد شود. 


استفاده در مسافرت

این مبل شنی ابعاد استاندارد و مناسبی دارد به طوری که به راحتی در خودرو جای می گیرد و به دلیل وزن بسیار پایین آن شما می توانید آن را در هر محیطی به همراه خود ببرید. این مبل شنی بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت و گردش است. شما در طول روز به راحتی می توانید این محصول را در فضاهای باز مورد استفاده قرار دهید. با قرار دادن آن در محیط های بیرون از منزل می توانید ضمن بهره مندی از نشیمنگاهی راحت و مناسب، از هوای تازه و نور خورشید نیز لذت ببرید. این مبل شنی رویه ای با کیفیت بالا دارد که با قرار گرفتن در نور خورشید دچار تغییر رنگ و افت کیفیت نمی شود. هم چنین رویه این محصول قابلیت شستشو داشته و در صورت کثیف شدن در فضاهای باز به راحتی تمیز می شود. 


کیفیت مواد داخلی مورد استفاده 

در داخل این مبل شنی از مواد داخلی یونولیتی استفاده شده است. این مواد داخلی وزنی بسیار کم و حجم بالا داشته به طوری که وزن بدنه این مبل شنی برابر با 6 کیلوگرم است. به این ترتیب شما به راحتی می توانید این مبل شنی را از روی زمین بلند کرده و حمل کنید. به همین دلیل این محصول قابلیت جابه جایی آسان داشته و شما می توانید آن را در هر فضایی که مایل بودید به همراه خود ببرید. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی داشتن انعطاف بسیار زیاد است. به طوری که با وارد شدن فشار و نشستن افراد بر روی این محصول، مواد داخلی جابه جا شده و به خوبی فرمی مناسب بدن را به خود می گیرد و تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش خواهد داد. این مواد داخلی استحکام بالایی دارند به طوری که با وارد شدن فشار بسیار زیاد و در اثر نشستن افرادی با وزن بالا، مواد داخلی دچار افت کیفیت و کاهش حجم و انعطاف نشده و حالت خود را از دست نخواهند داد. به همین دلیل این محصول قادر است وزنی برابر با 120 کیلوگرم را تحمل کند و تحمل وزن بالایی دارد.


راهنمای خرید

برای تهیه مبل شنی مناسب با نیاز خود می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید و از تنوع بسیار بالای این محصولات بهره مند شوید. هم چنین در صورت نیاز می توانید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش جهت مشاوره خرید تماس بگیرید. مبل شنی تک نفره نارنجی نیز از طریق این سایت با قیمت ارزان قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...