مبل شنی تک نفره مخمل بزرگ

کد 21021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره مخمل بزرگ جدیدترین مبل شنی تولید شده در سال 2020 برای تمام سنین بوده که می تواند راحتی و اسایش شما را در زمان استراحت فراهم کند. این مبل شنی زیبا را با یک کاتالوگ از رنگبندی متنوع بدنه عرضه کرده اند. شما می توانید با مراجعه به فروشنده اصل و با استفاده از این کاتالوگ در زمان خرید رنگ بدنه محصول را سفارش بدهید. این مبل شنی از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که با نشستن بر روی بخش میانی آن می توانید به فرم گرفتن بدنه محصول به دو بخش نشیمنگاه و تکیه گاه کمک کنید. از این مبل شنی در فضاهای داخلی منزل و یا حتی دفتر کار استفاده کرده تا بدن شما در فرم استانداردی هنگام انجام فعالیت های مختلف مانند مطالعه و کار با لپ تاپ و ... قرار بگیرد. مواد داخلی محصول که تاثیر بالایی در راحتی شما داشته از نوع یونولیتی با ساختار خرد شده تشکیل شده است. این مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده و می تواند با توجه به حالت بدن شما تغییر حالت بدهد. این نوع مواد داخلی وزن کم و توان تحمل وزن بالایی داشته و قابلیت تعویض و شارژ مجدد دارد. جنس رویه مبل شنی که موجب افزایش طول عمر حداکثری آن شده از نوع مرغوب پارچه مخمل است. پارچه های مخمل توان تحمل وزن بالایی داشته و به دلیل زیبایی ظاهری می توانند ساختار ظاهری مبل شنی را کاملا شیک کنند. این نوع پارچه کاملا نرم بوده و طول عمر بالایی دارد. شما می توانید ان را با اب و مواد شوینده شستشو داده و از ساختار ضدتعریق آن لذت بالایی ببرید. مبل شنی اصل از ضمانت نامه معتبر دوساله نیز برخوردار است. با مراجعه به تولیدی مبل شنی ارامش می توانید این محصول را خریداری نمایید.

  • طول: 95 سانتی متر
  • عرض: 95 سانتی متر
  • ارتفاع: 95 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • مناسب تمام سنین
  • دارای ضمانت نامه معتبر

مبل شنی تک نفره مخمل بزرگ

مبل شنی تک نفره مخمل بزرگ از سری محصولات پر فروشی است که در کارخانه مبل شنی آرامش طراحی و تولید شده است و برای اوقات فراقت افراد و یا در زمان برخی کارها مورد استفاده قرار می گیرد. مبل شنی در واقع محصولی قابل اعتماد و جدید است که با قرار دادن آن در منزل و محل های دیگر می توان برای مدت زمان طولانی به آن مراجعه کرد و آن را مورد استفاده قرار داد. با این وجود هر کس که موقعیت مناسب برای داشتن استراحت های لازم در طول روز را دارد قادر خواهد بود که این مبل شنی را تهیه کنند و در اختیار اعضای خانواده در دسترس قرار دهند. با این وجود تنوع بسیار زیادی از این محصول در بین افراد وجود دارد که آن ها را به راحتی تحت تاثیر قرار می دهد و قادر خواهد بود که بر اساس سلیقه آن ها مورد های به خصوصی مورد پسند قرار بگیرد. تقاضای افراد برای محصولات طبی همواره در رتبه بالایی قرار دارد و روزانه نیز بر موارد آن ها اضافه می شود. به همین دلیل تولید کنندگان روزانه بر تعداد و تنوع ساخت این محصولات طبی اضافه می نمایند. مدل هایی که در این محصولات قرار دارد اغلب بدنه ای گرد دارند و ساده می باشند. برای داشتن اطلاعات بیش تر در باره محصولاتی مانند مبل شنی با ما همراه باشید.


دو بخش اصلی محصول

مبل شنی از طراحی بسیار ساده ای برخوردار است و از این رو می تواند به عنوان یکی از محصولات ساده باشد که در تمامی محل ها قابلیت استفاده دارد و می تواند بالاترین میزان بهره برداری را برای افراد ایجاد سازد. از سوی دیگر مبل شنی با داشتن چنین طراحی ساده ای دو بخش اصلی نیز ایجاد کرده است که می توان با داشتن آن ها به محبوبیت کافی دست پیدا کرد و شرایط برای استفاده آسان نیز مهیا می گردد. دو بخش اصلی محصول در واقع شامل نشیمن و تکیه گاه شده است. بدنه گرد با ایجاد گودی در بخش میانی سبب تعیین نشیمنگاه شده است و همچنین قسمتی از محصول که با برآمدگی همراه است نیز تکیه گاه آن مشخص می شود. با این وجود تمامی افرادی که علاقه به داشتن و استفاده از این محصول دارند به آسانی قادر به بهره برداری می باشند و می توانند این وسیله کار بردی را در دسترس خود برای راحتی و آسایش قرار دهند. با داشتن طراحی ساده قابلیت های به خصوصی شامل حال مبل شنی شده است که در نظر استفاده کنندگان تبدیل به یک محصول خاص و منحصر به فرد شده است. با داشتن چنین شرایطی فروش این محصول نسبت به محصولات مشابه بالا می باشد و با قیمت مناسب عرضه گردیده است.


احساس آرامش 

بدنه به گونه ای طراحی شده است که بر روی آن احساس آرامش و راحتی ایجاد می شود و در زمان نشستن افراد را دچار هیچ ناملایمتی نمی کند. با این وجود هر کس که این مبل شنی را در دسترس خود دارد برای ایجاد حس آرامش از آن مصرف می نماید. به همین دلیل ساختمان محصول از نرمی و لطافت بسیار بالایی برخوردار است که در زمان استفاده می تواند نهایت آرامش و راحتی را برای علاقه مندان ایجاد سازد. زمان استفاده از محصول به گونه ای است که افراد در داخل بدنه فرو می روند و در واقع مبل شنی افراد را احاطه می سازد. با این وجود تمامی استفاده کنندگان موقعیت مطلوبی را دریافت می کنند و در این موقعیت به آرامش خاطر می رسند. در نتیجه یکی از محصولات محبوب از نظر استفاده کنندگان و علاقه مندان به مبل شنی می باشد.


ظاهر بی نقص محصول

این مبل شنی دارای طراحی ساده ای بوده است اما به طور کلی می تواند بسیار بی نقص باشد و بدون عیب در اختیار افراد قرار بگیرد. بدنه ساده این مبل شنی بدون سست بودن و بدون درز و شکاف می باشد و می تواند بالاترین میزان طول عمر و دوام را برای علاقه مندان داشته باشد. از این رو تمایل به بهره برداری از مبل شنی بالا می باشد و می تواند محبوبیت آن را افزایش دهد.


خرید

توانایی خرید غیر حضوری مبل شنی تک نفره مخمل بزرگ از طریق سایت مبل شنی آرامش امکان پذیر می باشد که امکان خرید راحت و آسان را برای شما علاقه مندان ایجاد کرده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...