مبل شنی تک نفره راحتی مخمل

کد 21026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره راحتی مخمل یکی دیگر از نمونه محصولات پرفروش تولید شده برای بزرگسالان بوده که طراحی بدنه ای استاندارد و راحت داشته و از طول عمری بالا برخوردار می باشد. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه ان در اثر استفاده با توجه به فرم بدن مصرف کننده تغییر حالت می دهد. به همین دلیل می توانید از این مبل شنی در زمان استراحت و تماشای تلویزیون و... استفاده کنید. روکش بدنه محصول را از بادوام ترین نوع پارچه مخمل تولید کرده اند. زیرا این نوع روکش ساختاری ضدتعریق و قابل شستشو داشته و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. برای راحتی مصرف کنندگان تولید کننده این مبل شنی را در زنگبندی بالا تولید کرده تا انتخابی راحت را تجربه کنید. برای بخش داخلی مبل شنی مواد یونولیت خرد شده انتخاب شده است. زیرا این مواد وزنی کم با ساختاری نرم و انعطاف پذیر داشته که می تواند وزن بالایی را تحمل کند. توجه داشته باشید قابلیت تعیوض و یا شارژ مجدد مواد داخلی موجود دارد. برای خرید این مبل شنی تنها کافی ست به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

مبل شنی تک نفره راحتی مخمل

در خرید مبل های شنی علاوه بر توجه به ظاهر، باید به نکات مهمی از جمله کیفیت رویه مورد استفاده و استحکام بدنه مبل شنی اشاره کرد. به همین علت شما باید اطلاعاتی کافی در خصوص مبل شنی کسب نمایید تا بتوانید خریدی لذت بخش انجام دهید. مبل شنی تک نفره راحتی مخمل از محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش است که با دارا بودن ظاهری جذاب و کیفیتی بی نظیر توانسته رضایت خریداران را کسب نماید. در ادامه این مطلب ویژگی های این محصول را بررسی کرده و به معرفی مشخصات آن خواهیم پرداخت تا شناخت کاملی را از این مبل شنی جهت خرید داشته باشید. 


فرم ظاهری مبل شنی 

این محصول دارای ساختمانی به صورت گرد می باشد و حالتی شبیه به یک توپ بزرگ دارد. در قسمت میانی این مبل شنی یک فرو رفتگی وجود دارد که نشیمنگاه محصول را تشکیل می دهد و با نشستن بر روی آن، در کناره های نشیمنگاه، دسته هایی مناسب جهت قرار دادن آرنج در زمان نشستن تشکیل خواهد شد. پشتی این مبل شنی با دارا بودن ارتفاعی مناسب، تمامی قسمت های کمر و کتف را پوشش می دهد و می توانید به راحتی بر روی آن نشسته و به استراحت بپردازید. 


نوع رویه مبل شنی 

برای پوشش خارجی این مبل شنی از رویه ای با جنس مخملی استفاده شده است. این نوع از پارچه مخملی دارای ویژگی های بی نظیری می باشد. اولین نکته در انتخاب این پارچه، دارا بودن استحکام بالا در برابر فشار است که با وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی، رویه شل نشده و تغییر حالت نمی دهد. رویه این محصول به سادگی دچار پارگی و ساییدگی نمی شود و با وارد شدن ضربه آسیب نخواهد دید. این رویه را می توانید به راحتی در ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید بدون اینکه به آن آسیبی وارد شده و یا رویه دچار تغییر رنگ شود. در دوخت این رویه از نخ هایی مقاوم استفاده شده است که به سادگی پاره نخواهند شد. بنابراین در قسمت درزهای رویه مشکلی ایجاد نمی شود. رویه این محصول به شما امکان استفاده در فضاهای باز را می دهد و شما خواهید توانست از این مبل شنی در محیط های باز و در برابر نور آفتاب استفاده کنید بدون اینکه از کیفیت رویه آن کاسته شود. 


کیفیت مواد داخلی مبل شنی 

مواد داخلی مورد استفاده در مبل شنی کیفیت بسیار بالایی دارند و بسیار سبک می باشند. به این ترتیب این محصول از وزن پایینی بهره می برد و شما خواهید توانست آن را به راحتی از سطح زمین بلند کنید. با این وجود شما می توانید محصول را به راحتی حمل کرده و جابه جا کنید. مواد داخلی مبل شنی از استحکام بالایی در برابر فشار برخوردار هستند و با نشستن افراد با وزن سنگین و استفاده به مدت طولانی، تغییر حالت نداده و از کیفیت آن ها کاسته نمی شود. به همین جهت این مواد داخلی از تحمل وزن بالایی بهره می برند و مبل شنی قادر است وزنی معادل 180 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه به آن آسیبی وارد شود. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی می توان به انعطاف بالای آن اشاره کرد که به واسطه شکل ظاهری این مواد داخلی اتفاق می افتد. این مواد داخلی مانند شن های ریز و سبکی هستند که به صورت گلوله های کوچکی به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. به همین علت با نشستن هر فردی بر روی این محصول، مبل شنی حالتی همانند فرم بدن فرد را به خود می گیرد و هیچ فشاری به اندام های بدن وارد نخواهد شد. هم چنین با بلند شدن فرد و تکان دادن محصول، مبل شنی به حالت اولیه بازگشته و با نشستن فرد جدید، فرمی جدید به خود می گیرد. این مواد داخلی یونولیتی، مناسب ترین مواد برای استفاده در مبل شنی محسوب شده و به همین علت شما خواهید توانست به مدت طولانی از این مبل شنی استفاده نمایید. 


راهنمای خرید

در سایت مبل شنی آرامش به عنوان تنها نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش، تمامی محصولات تولید شده توسط این گروه بزرگ، با ارزان ترین قیمت عرضه می شوند. شما می توانید با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش، مبل شنی تک نفره راحتی مخمل را با قیمتی ارزان تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...