مبل شنی تک نفره خوابیده تخت شو

کد 42017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
3,105,000
2,980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنیتک نفره خوابیده محصولی متفاوت با طراحی بدنه خاص و منحصر به فرد بوده که توانسته در میان مصرف کنندگان مشکل پسند به محبوبیت بالایی دست یابد. این مبل شنی ارگونومی ساحت بدنه مستطیل شکل داشته و تکیه گاهی سرخود و مثلثی دارد. این تکیه گاه مثلثی کاملا منعطف بوده و با توجه به فرم بدن شما قابلیت تغییر شیب ان موجود می باشد. این مبل شنی ارتفاع نسبتا کوتاهی داشته و یک خرید استاندارد برای زمان خواب و استراحت به حساب می اید. روکش بدنه مبل شنی از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل است. این نوع روکش بدنه نرم و بادوام بوده و قابلیت تحمل وزن بالایی دارد. شما می توانید این روکش بدنه را از استر ان جدا کرده و با اب و مواد شوینده بشویید. همچنین با توجه به ساختار ضدتعریق پارچه مخمل استفاده طولانی مدت از این مبل شنی باعث افت کیفیت ان در دراز مدت نمی شود. بدنه مبل شنی از دو رنگ طوسی و ابی انتخاب شده که طرفداران بالایی دارد. در صورت تمایل می توانید این ترکیب رنگ را در زمان خرید شخصا سفارش بدهید. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی از نوع یونولیت خرد شده هتسند. مواد یونولیتی سبک و منعطف بوده و امکان تعویض و شارژ مجدد دارد. توجه داشته باشید این مواد یونولیتی وزنی کمی داشته اما می توانند وزن بالایی را بر روی خود تحمل کنند. این مبل شنی با طراحی بدنه استانداردخود می تواند تا 140 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل نماید. محصول از دوسال ضمانت نامه معتبر برخوردار بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید مبل شنی با بهترین قیمت و کیفیت می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت ساتفاده نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 140 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی تک نفره خوابیده تخت شو

مبل شنی تک نفره خوابیده تخت شو به دلیل ارزان بودن شامل محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد شده است و توانسته رضایت آن ها را به خود جلب کند. این محصول بی نظیر و خاص با آیتم های استاندارد ساخته شده است و سعی در آن داشته که نقص های محصولات مشابه قبل از خود را برطرف کند. در طراحی این محصول دو رنگ به کار رفته است که این نشان از توجه طرح به زیبای ظاهری محصول می باشد. همچنین این محصول دارای بدنه ای است که به دو حالت قابل استفاده می باشد و می تواند بهترین ساعات را برای استفاده کنندگان رقم بزند. در صورتی که علاقه مندان تمایل دارند که این وسیله کاربردی را داشته باشند امکان حمل و نقل آسان آن وجود دارد. چرا که بدنه وزن کمی دارد و می تواند توسط یک فرد بدون نیاز به کمک جا به جا شود. با توجه به این که شرایط برای برخورداری از راحتی بسیار زیاد مهیا می باشد افراد می توانند به حالت درازکش نیز بر روی محصول قرار بگیرند و به استراحت و خوابیدن در طول روز بپردازند. از سوی دیگر به دلیل طراحی حرفه ای این مبل شنی آن را به عنوان یک محصول تخت شو در نظر گرفته اند و در تایم طولانی مورد استفاده قرار داده اند. جهت تکمیل اطلاعات خود با ما همراه باشید.


طراحی مناسب و استاندارد

بدنه اصلی این محصول از یک شیء مستطیلی شکل برخوردار است که می تواند نشیمنی راحت ایجاد سازد. در بخش بالایی این محصول نیز قسمت مستطیلی شکل انحنا پیدا کرده و به گونه ای منحرف شده است و تشکیل یک ساختار به خصوص داده است. از این ساختار هم می توان به عنوان یک تکیه گاه سرخود استفاده کرد و هم می توان آن را به عنوان یک بالش سرخود در نظر گرفت. این دو نوع نامگذاری به دلیل نوع استفاده افراد در نظر گرفته شده است و بنا به نیاز آن ها می توان از این محصول طبی و راحتی استفاده کرد. جهت این که محصول را به عنوان یک محصول تخت شو در نظر می گیرید می توانید بر روی آن به راحتی مشغول خوابیدن شوید از بخش بالایی نیز به عنوان یک بالش سرخود استفاده نمایید. به این صورت برای مصرف محصول دیگر نیازی به وسایل جانبی نمی باشد و  افراد در نهایت آرامش و راحتی شروع به استراحت می کنند. علاوه بر این موارد زمانی که افراد مشغول فعالیت هایی نظیر مطالعه می باشند می توانند کمر خود را به قسمت تکیه گاه قرار دهند و در نهایت آرامش به کار خود ادامه دهند تا از تماشای فیلم نیز رضایت کافی داشته باشند.


کیسه قابل حمل

از آن جایی که این مبل شنی از یک بدنه به علاوه شن های یونولیتی در داخل آن تشکیل شده است می توان آن را با نام کیسه قابل حمل شناخت. چرا که بدنه به صورت کیسه محتویات را در بر گرفته است و می تواند میزان آن ها را زیاد یا کم سازد. در این صورت است که کیسه قابل حمل نیز بوده است. وزن در نظر گرفته شده برای این محصول کم می باشد بنابراین حمل و نقل آن راحت بوده است. چنانچه افراد قصد به همراه داشتن این وسیله کاربردی را دارند می توانند بدنه را به صورت خالی حمل و نقل کنند و یا با وجود ابعاد کوچک آن را در کنار وسایل دیگر خود قرار دهند و به محلی دیگر منتقل نمایند. با وجود چنین مباحثی افراد قادر به بهره برداری درست و لازم از محصول مورد نظر می باشند و در این نوع استفاده نیز میزان رضایت در آن ها زیاد بوده است.


طراحی فانتزی بدنه

به دلیل به کار گیری دو رنگ در بدنه محصول می توان طراحی آن را به صورت فانتزی در نظر گرفت و به عنوان یک محصول فانتزی در محل از آن استفاده کرد. رنگ بدنه شاد می باشد به همین خاطر افرادی که به دنبال محصولات شاد و رنگی می باشند به راحتی آن را مورد پسند قرار می دهند و می توانند آن ر ابرای استفاده مداوم در منزل قرار دهند.


خرید

به منظور خرید آسان مبل شنی تک نفره خوابیده تخت شو به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید تا علاوه بر خرید این محصول از محصولات متنوع دیگر نیز دیدن فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...