مبل شنی تک نفره بزرگسال مخمل

کد 22096

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره بزرگسال مخمل یک محصول زیبا با طراحی بدنه استاندارد و طول عمری بالا قابل استفاده برای افراد بالاتر از 14 سال بوده که به تازگی توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و به بازار عرضه شده است. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تیکه گاه ان به صورت سرخود تعبیه شده و متناسب با فرم بدن فرد مصرف کننده در اثر استفاده تغییر حالت می دهد. در بخش ابتدایی محصول یک جیب بزرگ تعبیه شده تا افراد بتوانند لوازم مورد نیاز خود را در این بخش قرار دهند. برای تولید روکش بدنه مبل شنی از پارچه مخمل استفاده شده است. این پارچه قابل شستشو و ضدتعریق بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. بخش داخلی محصول نیز از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. این مواد ساختاری سبک و منعطف داشته که می توانند به راحتی وزن بالایی را تحمل کنند. شما می توانید به راحتی رنگ بدنه مبل شنی را متناسب با علایق خود سفارش دهید. این محصول می تواند تا وزن 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل کرده که یکی از ویژگی های خود محصول به شمار می رود. اگر قصد خرید این مبل شنی را دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل شنی تک نفره بزرگسال مخمل

یکی از خاص و زیباترین محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش، با طراحی ساده و جذاب و شیک و داشتن فرم جالب، مبل شنی تک نفره بزرگسال مخمل می باشد. برای خرید یک محصول متناسب با نیاز خود لازم است تا اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید. بنابراین در ادامه این مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی مفید در خصوص ویژگی های این مبل شنی را در اختیار شما قرار دهیم تا خریدی با اطلاعات کامل داشته باشید. 


نحوه دوخت رویه

برای رویه این مبل شنی از دو نوع پارچه استفاده شده است. لایه داخلی پوشش این محصول از نوعی پارچه مقاوم می باشد که وظیفه نگه داری از مواد داخلی را بر عهده دارد و این بخش استحکام بالایی دارد. به طوری که با وارد شدن فشار زیاد و یا ضربه دچار آسیب نشده و مواد داخلی به بیرون نشت نمی کند. این لایه دارای یک زیپ مخفی است که به شما امکان دسترسی به مواد داخلی را خواهد داد. دوخت و الگوی مورد استفاده در لایه داخلی همانند لایه بیرونی می باشد و تنها تفاوت در جنس دو پارچه است. لایه بیرونی پوشش این مبل شنی نیز از نوعی پارچه مخملی تهیه شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. این نوع رویه به دلیل برخورد با عوامل خارجی لازم است تا استحکام مناسبی داشته باشد تا بتواند از مبل شنی در برابر عوامل خارجی محافظت نماید. رویه این محصول در برابر فشار مقاوم است و با نشستن های طولانی مدت دچار آسیب نشده و شل نمی شود. هم چنین بر روی این پارچه برق نمی افتد و زیبایی خود را از دست نخواهد داد. این مبل شنی را می توانید به راحتی به مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید. با وارد شدن ضربه به بدنه مبل شنی نیز محصول دچار پارگی نشده و آسیب نخواهد دید. دوخت های این رویه از بهترین نوع نخ های مقاوم تهیه شده است که دارای استحکام بالایی می باشند و به سادگی پاره نخواهند شد. به همین دلیل در قسمت درزهای رویه گسستگی پیش نخواهد آمد. این رویه دارای دوخت هایی به صورت عمودی می باشد که همگی در بخش مرکزی محصول به هم می رسند. در قسمت مرکزی این مبل شنی نیز رویه به صورت دایره ای دوخته شده است. بر روی بدنه این محصول یک جیب نسبتا بزرگ دوخته شده است که می توان از آن برای قرار دادن لوازمی مانند کنترل تلوزیون و گوشی موبایل استفاده نمود.


قابلیت شستشوی رویه

به دلیل رنگ روشن مورد استفاده در پوشش مبل شنی، ممکن است رویه محصول به دفعات آلوده شده و نیاز به شستشو داشته باشد. بنابراین قابلیت شستشو از ویژگی های بارز این محصول به شمار می رود. در صورت کثیف شدن رویه می توانید به راحتی آن را توسط زیپی که بر روی بدنه قرار دارد از مبل شنی جدا کرده و در ماشین لباسشویی با انواع مواد شوینده مورد شستشو قرار دهید. شستشو بر کیفیت و رنگ این رویه اثر سوء نخواهد داشت. 


انعطاف و استحکام بالا

برای پر کردن این محصول از نوعی مواد داخلی با کیفیت ومرغوب به نام فیبر استفاده شده است. این نوع مواد داخلی یونولیتی هستند و دارای ظاهری همانند شن های ریز و بسیار سبکی می باشند. این مواد داخلی به خوبی جابه جا شده و بر روی یکدیگر حرکت می کنند. با وارد شدن فشار زیاد در زمان استفاده، این مواد داخلی جابه جا شده و فرمی به حالت بدن شخص را به خود می گیرند. به این ترتیب این محصول تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش داده و به حالتی مناسب تبدیل خواهد شد. با بلند شدن فرد نیز مبل شنی به حالت اولیه بازگشته و قادر است تا فرم جدیدی را به خود بگیرد. این مواد داخلی دارای استحکام زیادی هستند که با وارد شدن فشار زیاد، دچار تغییر حالت نمی شوند. با نشستن افرادی با وزن سنگین، مواد داخلی حجم خود را حفظ کرده و هم چنین انعطاف خود را از دست نخواهند داد. 


خرید

مبل شنی تک نفره بزرگسال مخمل با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری است. در سایت مبل شنی آرامش به عنوان تنها نمایندگی فروش مستقیم محصولات شرکت مبل شنی آرامش، تمامی تولیدات این شرکت با ارزان ترین قیمت توزیع می شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...