مبل شنی تکنفره نرم

کد 32159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تکنفره نرم یکی از تولیدات منحصر به فرد با طراحی بدنه استاندارد و طول عمری بالا بوده که توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی به بازار عرضه شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاهی بلند و استاندارد در بخش پشت ان تعبیه می شود. این تکیه گاه تمامی سطح کمر و پهلوی مصرف کننده را پوشش داده تا استراحت راحتی تجربه نماید. این مبل شنی را در سه رنگ قرمز و نارنجی و ابی تولید کرده اند تا با توجه به سلیقه خود یک نمونه زیبا انتخاب کنید. برای تولید روکش بدنه مبل شنی از مرغوب ترین نوع پلی استر استفاده می شود. زیرا کاملا ضداب و ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. بخش داخلی مبل شنی نیز از مواد یونولیتی است. این مواد سبک و منعطف بوده و می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. در بخش زیر محصول یک زیپ تعبیه شده تا افراد بتوانند از این طریق مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ نماید. از این مبل شنی جذاب می توانید در محصول کار و اتاق خواب و.. استفاده کنید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

مبل شنی تکنفره نرم

مبل شنی تکنفره نرم دارای یک طراحی زیبا و خاص بوده و از کیفیتی بی نظیر بهره مند می باشد. محصول فوق دارای رنگ بندی زیبا و فانتزی می باشد که در کنار طراحی فانتزی، زیبایی فوق العاده ای را به وجود آورده است. برای خرید یک محصول مناسب تنها توجه به ظاهر کافی نیست و باید به ابعاد، کیفیت و سایر ویژگی های آن توجه نمود. به همین علت در ادامه این مطلب قصد داریم تا سایر خصوصیات این محصول را مورد نقد و بررسی قرار داده تا جهت خرید آشنایی کاملی در خصوص این محصول داشته باشید. 


رنگ بندی زیبا

برای انواع سلیقه ها و متناسب با انواع دکوراسیون های مختلف، این محصول دارای رنگ بندی شاد و زیبایی می باشد که به راحتی می توانید متناسب با نیاز خود از بین این رنگ های زیبا و شاد، به انتخاب پرداخته و خریدی آسان را تجربه نمایید. 


رویه مناسب و زیبا

رویه این محصول از نوعی پارچه پلی استر تهیه شده است که دارای ویژگی هایی مناسب برای استفاده می باشد. این رویه نرم و لطیف است و ضد حساسیت می باشد. به همین علت برای پوست های حساس مشکلی ایجاد نکرده و با استفاده طولانی مدت دچار حساسیت پوستی نخواهید شد.این نوع از رویه استحکام بالایی دارد و با وارد شدن ضربه و فشار زیاد، دچار پارگی نمی شود. رویه محصول در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است و در صورت نشستن افرادی با وزن زیاد و به مدت طولانی، دچار تغییر حالت نشده و شکل خود را از دست نمی دهد. از ویژگی های بارز این رویه دارا بودن قابلیت شستشو است. شما به راحتی می توانید این رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. هم چنین می توانید این رویه را در ماشین لباسشویی و با مواد شوینده بشویید. 


تغییر رویه

در صورت وارد شدن آسیب به بدنه مبل شنی و تغییر دکوراسیون می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و به جای خرید مبل شنی جدید، رویه جدیدی را مطابق با سلیقه خود و هماهنگ با دکوراسیون جدید خریداری کرده و با رویه قبلی تعویض نمایید تا محصولی جدید مطابق با خواست خود داشته باشید. 


تحمل وزن بالا

مواد داخلی مورد استفاده در تولید این مبل شنی از نوع مواد یونولیتی بوده که دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. این نوع از مواد یونولیتی دارای حجم زیاد و وزن بسیار کمی می باشند که موجب شده است تا محصول از وزن بسیار پایینی برخوردار باشد. وزن این مبل شنی برابر با 6 کیلوگرم است که می توانید به راحتی آن را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. این مواد داخلی انعطاف بالایی دارند به طوری که با وارد شدن فشار و نشستن فردی بر روی این محصول، مبل شنی به حالتی همانند بدن شخص درآمده و فضایی ایده آل و متناسب با انحنای بدن را برای نشستن فراهم می کند که به دلیل ایجاد حالتی هماهنگ با فرم بدن، از نشستن بر روی این محصول خسته نشده و از ایجاد درد در قسمت های مختلف بدن جلوگیری خواهد شد. این مواد داخلی دارای استحکام بالایی می باشد که با وارد شدن فشار زیاد دچار کاهش حجم نشده و انعطاف خود را از دست نخواهد داد. به همین دلیل می توان از این محصول به مدت طولانی استفاده نمود بدون اینکه دچار افت کیفیت شود. این محصول از تحمل وزن بالایی برخوردار می باشد و قادر است تا وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند. 


نحوه استفاده 

برای استفاده از این محصول نیازی به تجهیزات خاصی نداشته و شما خواهید توانست به راحتی از این محصول در هر فضایی استفاده نمایید. این مبل شنی به صورت آماده به دست شما رسیده و خواهید توانست این مبل شنی را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مناسب قرار دهید. باید توجه کنید که محیط مورد نظر عاری از اشیای تیز باشد تا به بدنه مبل شنی آسیبی وارد نشود. با نشستن شما بر روی این محصول، مبل شنی به حالتی ایده آل برای بدن شما درمی آید. 


روش خرید

شما می توانید انواع مبل های شنی متناسب با نیاز خود و فضایی که در اختیار دارید را از طریق سایت مبل شنی آرامش جست و جو کرده و خریداری نمایید. هم چنین مبل شنی تکنفره نرم را می توانید با ارزان ترین قیمت از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...