مبل شنی تکنفره دو رنگ

کد 22096

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تکنفره دو رنگ یک نمونه زیبا با طراحی بدنه راحت و استاندارد و از تولیدات جدید تولیدی مبل شنی برای استفاده تمام سنین می باشد. این مبل شنی بدنه دو رنگ دارد. برای راحتی شما مصرف کنندگان قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط افراد در زمان خرید فراهم شده است. این مبل شنی دارای دو سال گارانتی معتبر بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. وزن بدنه مبل شنی 6 کیلوگرم بوده که به راحتی حمل و جا به جا می شود. دلیل این وزن کم نوع مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی هستند. این مبل شنی از مواد داخلی یونولیت خرد شده برخوردار است. این مواد وزن کمی داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. مواد یونولیتی نرم و انعطاف پذیر بوده و تاثیر بالایی در راحتی مصرف کننده خواهند داشت. می توانید با کم و زیاد کردن مواد داخلی فرم بدنه محصول را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. این مبل شنی را با روکش بدنه از نوع چرم مصنوعی تولید کرده اند. این روکش بدنه ضدتعریق و ضدآب بوده پس می توانید از این مبل شنی برای زمان های کار و تماشای تلویزیون و مطالعه و... استفاده کنید. روکش بدنه چرم مصنوعی نرم و بادوام نیز بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. این روکش بدنه امکان شستشو با اب و مواد شوینده را نیز دارد. این مبل شنی را هر فردی با هر سن و وزنی می تواند انتخاب کند. زیرا بدنه ان قادر به تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم می باشد. در بخش بالایی محصول یک دستیگره برای جا به جایی نیز تعبیه شده است. برای خرید مبل شنی با قیمت ارزان و طول عمر بالا پیشنهاد می کنیم به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا 
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی تکنفره دو رنگ

مبل شنی تکنفره دو رنگ یکی از محصولات اسپرت و جذابی است که به سبک راحتی طراحی شده است. از ویژگی های بارز این محصول می توان به بدنه زیبا و کیفیت بالای آن اشاره کرد. این مبل شنی دارای بدنه ای فوق العاده راحت و طبی می باشد که تمامی گروه های سنی قادر به استفاده از آن می باشند. در ادامه این مطلب مبل شنی تکنفره دو رنگ را مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد. 


طراحی زیبا و جذاب

این محصول از طراحی خاص و اسپرتی بهره می برد. ساختمان این محصول به صورت گرد و کیسه مانند طراحی شده است که دارای مساحت زیادی در قسمت پایینی می باشد و با نزدیک شدن به قسمت بالای پشتی، از مساحت بدنه کم می شود. به طوری که در قسمت بالای بدنه، محصول جمع شده و فرمی کیسه مانند به خود می گیرد. نشیمنگاه این مبل شنی در قسمت میانی آن قرار دارد و به صورت یک فرو رفتگی در قسمت میانی می باشد.این نشیمنگاه بزرگ و جادار است و فاقد دسته می باشد. به این ترتیب محیطی بزرگ و راحت را برای نشستن شما فراهم می کند و با وجود داشتن ارتفاعی مناسب از سطح زمین، نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت می باشد. به دلیل اندازه مناسب این نشیمنگاه، تمامی افراد به راحتی می توانند از آن استفاده کنند و این محصول برای افرادی با جثه بزرگ نیز مناسب است. از دیگر ویژگی های این مبل شنی داشتن پشتی مناسب و با ارتفاع مطلوب می باشد. این پشتی ارتفاعی مناسب دارد که با تکیه دادن به آن، بدن در وضعیتی مطلوب قرار می گیرد و فضایی مناسب برای نشستن ایجاد می شود. با وجود این پشتی خواهید توانست به مدت طولانی فعالیت هایی را به صورت نشسته انجام دهید بدون اینکه به ستون فقرات شما آسیبی وارد شود. این پشتی ضخامت زیادی دارد که در زمان استفاده، انعطاف بالایی نشان می دهد. به این ترتیب بستر مناسبی برای نشستن شما فراهم می شود. در ظاهر این مبل شنی از دو رنگ مشکی و آبی استفاده شده است. دوخت های رویه این محصول به صورت عمودی می باشد و به صورت یکی در میان در رویه، رنگ های مشکی و آبی به کار رفته است. این ظاهر زیبا و اسپرت به همراه ساختمان طبی و راحت، محصولی فوق العاده عالی و مناسب را به وجود آورده است. 


روش استفاده 

این مبل شنی دارای ابعادی مناسب و کاربردی می باشد که به صورت کم جا طراحی شده است. این محصول دارای طول و عرض 90 سانتی متری بوده و ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر دارد. این ابعاد مناسب موجب شده است تا بتوانید در اغلب فضاها از این محصول استفاده کرده و برای قرار دادن این مبل شنی نیازی به فضای زیادی نداشته باشید. شما می توانید از این محصول در محیط های کوچک به راحتی استفاده کنید و با استفاده از آن فضایی دنج و راحت برای خود بسازید تا خستگی روز را از تن خود دور کنید. این مبل شنی ابعادی استاندارد دارد که به راحتی در خودرو جای می گیرد و شما می توانید از آن در فضاهای بیرون از منزل، در مسافرت و کمپینگ ها، استفاده کنید. با این وجود در فضاهای باز، از نشیمنگاهی راحت و مناسب برخوردار خواهید بود که به دلیل کیفیت بالا، دچار آسیب نیز نمی شود. در هنگام شب نیز می توانید به راحتی بر روی این مبل شنی به خواب بروید. زیرا پشتی مناسب آن به خوبی قسمت های ستون فقرات و سر و گردن را پوشش می دهد. این محصول برای استفاده نیازی به تجهیزات خاصی نداشته و به صورت آماده به دست شما می رسد. برای استفاده از آن کافی است فضایی را برای قرار دادن مبل شنی در نظر بگیرید که عاری از اشیای تیز باشد. سپس محصول را از بسته بندی خارج کنید و در فضای مورد نظر قرار دهید. با نشستن بر روی این محصول، مبل شنی حالتی متناسب با بدن شما را به خود گرفته و محیطی ایده آل برای استراحت و نشستن شما فراهم می کند.


روش خرید

مبل شنی تکنفره دو رنگ را با ارزان ترین قیمت و کیفیتی ویژه می توانید از سایت مبل شنی آرامش خریداری نمایید. با مراجعه به این سایت محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...