مبل شنی تکنفره دستگیره دار

کد 33052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تکنفره دستگیره دار از جمله یکی از محصولات جدید نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که برای رده سنی بالاتر از 16 سال طراحی و روانه بازار شده است. برای تولید روکش بدنه این محصول از مرغوب ترین نوه پارچه چرم مصنوعی استفاده می شود. زیرا این نوع روکش بدنه ضدتعریق و ضداب بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. رنگ بدنه محصول مشکی بوده اما شما می توانید در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را شخصا انتخاب کنید. وزن بدنه این محصول تنها 3.5 کیلوگرم بوده که شما می توانید با استفاده از دستگیره سرخود محصول به راحتی ان را حمل نمایید. مواد داخلی محصول از نوع یونولیتی است. زیرا این مواد نرم و منعطف با وزن کم بوده که می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. این مواد قابلیت تعویض و با شارژ مجدد دارند. به همراه محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز دریافت خواهید نمود که تضمینی مطمئن بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاه ارامش اقدام به خرید انلاین نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • وزن بدنه: 3.5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم

مبل شنی تکنفره دستگیره دار

مبل شنی تکنفره دستگیره دار منعطف ترین محصولی است که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و مطابق با نیاز افراد تولید شده است. این محصول ساخت داخل ایران است و در واقع با توجه نیاز ایرانیان ساخته شده است و دارای بدنه ای متناسب با روحیات آن ها می باشد. مبل شنی را می تواند به خاطر داشتن بدنه بزرگ و جادار برای ایجاد راحتی بیش تر مورد استفاده قرار داد. کسانی که تمایل به استفاده از وسایل طی را دارند و در طول روز بار ها به این محصولات مراجعه می کنند می توانند مبل شنی را خریداری کرده و از آن لذت ببرند. چرا که بدنه با طول عمر بالا جهت ایجاد راحتی بسیار زیاد طراحی شده است و رویه ای بسیار نرم و راحتی دارد. در نتیجه به آسانی قادر به رفع نیاز های افراد می باشد. علاوه بر این موارد محصول برای راحتی افراد نیز سازگاری های لازم را دارد. به طور مثال بدنه با داشتن دستگیره ای که در بخش بالایی دوخته شده است می تواند به راحتی جا به جا شود. این دستگیره نیز بر سر جای خود باقی بماند. از این رو تغییر حالتی در این محصول رخ نمی دهد و می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید این محصول منحصر به فرد اقدام کرد. مبل شنی مزیت های بسیار زیادی دارد که امروزه به جای محصولات طبی دیگر جایگزین می شود. بنابراین شما می توانید گزینه ای دلخواه را با توجه به نیاز خود خریداری کنید تا در نهایت آرامش و راحتی قرار گیرید.


ایجاد فرورفتگی در محصول

مبل شنی دارای یک رویه منعطف می باشد که این قابلیت منعطف بودن بسیار زیاد است. به طوری که زمان قرار گیری افراد بر روی محصول رویه دچار فرورفتگی می شود و می تواند افراد را در بر بگیرد. با این شرایط است که فرورفتگی قادر است محل نشستن افراد را معین کند تا علاقه مندان قادر باشند به ساده ترین صورت محیط مد نظر برای استراحت را مشخص نمایند. با توجه به این که نشیمن مشخص می باشد استفاده کنندگان بر روی ان می نشینند و به تکیه گاه محکم محصول نیز تکیه می دهند. به این صورت نهایت آرامش و راحتی نصیب ان ها می شود و قادر هستند این راحتی را در طول عمر بالا داشته باشند. کسانی که تمایل به برخورداری از نشیمن راحت جهت انجام فعالیت هایی نظیر مطالعه دارند نیز می توانند این مبل شنی را خریداری کنند و با توجه به وزن کمی که دارد آن را در هر جایی که مد نظر می باشد مورد استفاده قرار دهند. راحتی و ایجاد محیطی نرم که در این محصول مهیا شده است کمک می کند تا علاقه مندان شرایط دلخواه خود را داشته باشند و آن را حفظ کنند.


کاربرد دستگیره مبل شنی

این محصول با داشتن دستگیره محبوبیت زیادی پیدا کرده است و در واقع شناخته شده می باشد. دستگیره کاربرد زیادی دارد که یکی از مهم ترین آن ها امکان جا به جای راحت محصول است. از آن جا که دستگیره با دوخت محکم در محل قرار گرفته است با کشاندن محصول بر روی سطوح دچار پارگی نخواهد شد و شرایط برای استفاده از آن مهیا می باشد. این دستگیره زیبا و خاص می تواند در زمان خانه تکانی به کمک خانم های خانه دار بیاید و به راحتی سبب جا به جایی محصول شود تا مشکلی نیز برای آن ها ایجاد نشود. دستگیره بر روی محصولات حرفه ای دوخته می شود و رضایت کامل علاقه مندان را جلب کرده است.


امکان افزایش محتویات داخل بدن

این مبل شنی دارای میزانی فضای خالی در داخل خود می باشد که باعث ایجاد محیطی منعطف شده است. فرورفتگی این محصول در واقع به دلیل وجود فضای خالی داخل آن است. محتویات را می توان افزایش داد و در نتیجه بدنه را با استحکام بیش تری مورد استفاده قرار داد. برای این کار زیپ مد نظر که بر روی بدنه قرار دارد باز می شود و محتویات در داخل آن ریخته می شوند در نتیجه با بسته شدن زیپ بدنه به حالت محکم در می آید.


خرید

مبل شنی تکنفره دستگیره دار دارای کیفیت بالا است و از تولیدی مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...