مبل شنی تکنفره با دستگیره

کد 12016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تکنفره با دستگیره یک نمونه جذاب و کاربردی در گروه محصولات مبل شنی بوده که کیفیت بالا و طراحی بدنه طبی و راحت دارد. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد با تکیه گاهی سرخود دارد. این تکیه گاه منعطف بوده و با تغییر حالت می تواند راحتی شما را فراهم بیاورد. وزن بدنه مبل شنی 6 کیلوگرم بوده اما برای راحتی شما در زمان جا به جایی محصول یک دستگیره استاندارد بر روی ان تعبیه شده است. این وزن کم موجب کاهش استحکام بدنه محصول نشده و بدنه این مبل شنی می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. این مبل شنی را در رنگبندی بالایی تولید کرده اند. پس می توانید رنگ بدنه محصول را در زمان خرید شخصا سفارش بدهید. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی از نوع یونولیتی با ساختار خرد شده هستند. یونولیت خرد شده دارای ویژگی نرم و انعطاف پذیری می باشد. این مواد وزن کمی داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. روکش بدنه مبل شنی نیز از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی تولید شده است. این روکش بدنه نرم و بادوام بوده و در برابر وزن و فشار بالا کاملا مقاوم باقی می ماند. این نوع روکش بدنه با ساختار ضدتعریق و ضداب خود موجب شده تا بتوانید از مبل شنی برای استراحت های طولانی مدت استفاده کنید. این روکش بدنه را به راحتی از استر خود جا کرده و یا اب و مواد شوینده بشویید. مبل شنی دارای دوسال ضمانت نامه معتبر بوده تا اسودگی خاطر شما را بابت کیفیت بدنه محصول فراهم کند. برای خرید مبل شنی با قیمت ارزان توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی تکنفره با دستگیره

مبل شنی تکنفره با دستگیره یکی دیگر از حرفه ای ترین محصولات طبی و راحتی می باشد که با بدنه ای مقاوم و مستحکم جهت استراحت افراد به کار می رود. ساخت این محصول در نهایت جذابیت می باشد و طراحی آن نیز از نوع اسپرت بوده است. بنابراین می توان گفت که یکی از کاربردی ترین وسایلی می باشد که افراد در هر محل قادر به استفاده از آن هستند. متنوع بودن محل استفاده از محصول طرفداران آن را زیاد می کند و می تواند به جهت داشتن یک محصول بدون ایراد به کار برود. همچنین این وسیله کاربردی دارای ترکیب رنگ به خصوصی می باشد که در محل دوخت دارای پوشش است. نواری که بر روی محل دوخت دوخته شده است مزیت هایی از قبیل جذابیت و زیبایی را برای ظاهر مبل شنی ایجاد کرده است که خریداران با توجه به ظاهر خاص آن می توانند محصول را خریداری کنند. ترکیب به خصوصی از کیفیت و جذابیت در به وجود آمدن این مبل شنی نقش داشته و می تواند بهترین گزینه برای قرار گیری در اتاق خواب باشد. افراد می توانند مبل شنی را برای تجهیز کردن باغ و ویلای خود انتخاب و به راحتی خریداری نمایند. داشتن این وسیله کاربردی به افراد امکان برخورداری از شرایط مناسب را می دهد و از بروز درد در کمر جلوگیری می کند. خصوصیات محصول به شرح زیر می باشد:


بدنه جذاب

مبل شنی علاوه بر این که یکی از مقاوم ترین و منحصر به فرد ترین محصولات طبی می باشد دارای جذابیت در بدنه نیز بوده است و در نهایت می تواند جذابیت بسیار زیادی برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. به همین خاطر است که علاقه مندان قادر به برخورداری از بهترین شرایط هستند و در تمامی موقعیت ها آن را مورد استفاده قرار می دهند. ظاهر محصولات باید دارای زیبایی باشد و رنگبندی آن نیز اختیاری باشد. چرا که خریداران اغلب به محصولات جذاب تمایل دارند و نیز تمایل دارند از محصولاتی که دارای رنگبندی می باشند خریداری کنند. چرا که این قابلیت به دلیل آن است که افراد محصول را با رنگ دلخواه داشته باشند و براساس نوع طراحی و دیزاین محل استفاده محصول را خریداری کنند. با این وجود است که امکان انتخاب رنگ محصول لازم و ضروری است و می توان با تکیه بر این موارد به راحتی محصولی مطلوب و منحصر به فرد را خریداری کرد. چنانچه افراد رنگ مورد نظر خود را پیدا نکنند می توانند رویه ای دیگر با جنس دیگر را برای ساخت مبل شنی انتخاب کنند. این امکان برای محصولات حرفه ای وجود دارد که مبل شنی شامل آن می شود.


استحکام در محل دوخت ها

بخش های مختلف بدنه و رویه دارای برش هایی می باشد که در نهایت به وسیله دوخت به هم متصل شده اند. این دوخت ها بسیار محکم بوده و  دارای استحکام می باشند. در محل دوخت استحکام بیش تر بوده است چرا که در اثر استفاده مکرر دچار آسیب نشود و دوخت ها در گذر زمان سست نشوند. برای ایجاد استحکام بیش تر در محل دوخت پوششی از رنگی دیگر بر روی آن دوخته شده است که هم زیبایی دارد و هم محل دوخت را احاطه کرده است. با نمایان نبودن محل دوخت و داشتن رنگی متضاد رنگ بدنه ظاهر مبل شنی خاص می شود و به ترکیب اسپرت دست پیدا می کند. به همین خاطر است که علاقه مندان به داشتن مبل شنی از بدنه ای مقاوم برخوردار خواهند بود که استحکام در محل دوخت های آن بسیار زیاد می باشد.


کف مقاوم

از آن جایی که می توان مبل شنی را در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد و نیز در شرایط دلخواه آن را برروی سطوح قرار داد کف آن مقاومت بالایی دارد تا در صورت استفاده بر روی سطوح نا هموار دچار آسیب نشود. آسیب هایی که در این بخش ایجاد می شود سبب خرابی بدنه خواهد شد و دیگر محصول استحکام مورد نیاز را نخواهد داشت. در نتیجه کاربرد آن دچار خطر می شود.


خرید

مبل شنی تکنفره با دستگیره یکی از جدید ترین سبک ساخت مبل شنی است که مورد پسند افراد قرار گرفته است و با قیمت مناسب در فروشگاه مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...