مبل شنی بزرگ یک نفره

کد 13013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ یک نفره یکی دیگر از زیباترین مبل های شنی کارخانه مرکزی مبل شنی در ایران بوده که در عین سادگی بدنه راحتی داشته و مناسب استفاده در تمام سنین است. توان تحمل وزن بدنه محصول بالغ بر 180 کیلوگرم بوده پس می توان گفت برای استفاده از این مبل شنی نیازی نیست که نگران وزن بالا باشید. کارخانه مرکزی با اتکا به امکانات بالای خود یک کاتالوگ استاندارد و زیبا برای مبل های شنی با رنگبندی متنوع به بازار عرضه می کند. پس در زمان خرید با توجه به این کاتالوگ می توانید رنگ بدنه محصول را سفارش بدهید. این محصول طراحی بدنه گرد و انعطاف پذیر داشته که در اثر استفاده و با گذر زمان با توجه به فرم بدن شما تغییر حالت می دهد. به همین دلیل می توانید برای زمان خستگی و تمایل به یک استراحت نیمروزی این مبل شنی زیبا را خریداری نمایید. جنس روکش بدنه محصول از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی می باشد. این پارچه ضدتعریق و ضدآب بوده و امکان شستشو با آب و مواد شوینده را دارد. شما می توانید از کیفیت و طول عمر بالای محصول اسوده خاطر باشید زیرا روکش بدنه چرمی دوام زیادی داشته و می تواند فشار و وزن بالایی را بر روی خود تحمل کند. بخش مهم در فرایند تولید مبل های شنی مرتبط با مواد تشکیل دهنده داخلی آن ها می باشد. برای راحتی شما و افزایش کارایی و کیفیت این مبل شنی تولید کننده برای بخش داخلی محصول از شن های یونولیتی با وزنی کم و قابلیت تحمل وزن بالا استفاده کرده است. این نوع مواد داخلی دلیل اصلی وزن کم مبل شنی و راحتی بالای بدنه آن هستند. اگر شما نیز می خوایهد اقدام به خریداری مبل شنی بادوام و طبی داشته باشید می توانید به نمایندگی رسمی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 85 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • قابل استفاده برای تمام سنین
  • با رنگبندی بالا و گارانتی رسمی

مبل شنی بزرگ یک نفره

مبل های شنی با طراحی های گرد، سبک اولیه طراحی این محصولات محسوب می شوند و همیشه از پرطرفدارترین سبک طراحی مبل های شنی به شمار می روند. این سبک از طراحی مبل های شنی بسیار راحت بوده و نشیمنگاهی مناسب به شمار می رود. مبل شنی بزرگ یک نفره یکی از زیباترین محصولات تولید شده به سبک گرد است که با داشتن کیفیت بی نظیر، توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت. 


اندازه های مبل شنی

همان طور که گفته شد این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده است و دارای قطری برابر با 90 سانتی متر می باشد. ارتفاع این مبل شنی نیز معادل 85 سانتی متر است. این محصول ابعادی مناسب دارد و برای استفاده از آن باید فضایی متناسب با ابعاد محصول را در نظر گرفت. این مبل شنی را می توانید در انواع محیط ها قرار داده و از نشیمنگاهی راحت و مناسب برخوردار شوید. ارتفاع این مبل شنی کوتاه است و در زمان نشستن شما پشتی کوتاهی را برای شما فراهم می کند. به طوری که با تکیه دادن به خوبی گودی کمر پر شده و از وارد شدن فشار به کمر جلوگیری خواهد شد. هم چنین ارتفاع نشیمنگاه این مبل شنی از سطح زمین نیز استاندارد است و به راحتی می توانید بر روی این مبل شنی نشسته و برخیزید بدون اینکه به زانوها و کمر شما فشاری وارد شود. با استفاده از این مبل شنی خواهید توانست به صورت مکرر نشسته و برخیزید و به انجام فعالیت های متفاوت بپردازید. در زمان نشستن نیز پاهای شما آویزان نشده و کف پاها به صورت کامل بر روی زمین قرار می گیرد. به این ترتیب خواهید توانست به مدت طولانی بدون احساس درد در پاها بر روی این محصول بنشینید. نشیمنگاه این محصول نیز جادار و بزرگ می باشد که برای استفاده تمامی افراد مناسب است. در زمان خرید بدون توجه به جثه افراد می توانید به راحتی این مبل شنی را تهیه نمایید. 


روش استفاده 

برای استفاده از این مبل شنی نیازی به تجهیزات خاصی برای راه اندازی نیست. این مبل شنی به صورت آماده به دست شما می رسد و برای استفاده از آن کافی است فضایی مناسب را برای قرار دادن آن در نظر بگیرید. این محیط باید عاری از اشیای تیز بوده و با ابعاد مبل شنی در تناسب باشد. سپس کافی است محصول را از بسته بندی خارج کرده و در محیط مورد نظر قرار دهید. به دلیل انعطاف بالای این مبل شنی، با نشستن شما بر روی این محصول، مبل شنی حالتی متناسب با بدن شما را به خود می گیرد و به این ترتیب به فضایی ایده آل و متناسب با ستون فقرات شما تبدیل خواهد شد. پس از استفاده و با نشستن فرد دیگر نیز مبل شنی حالت جدیدی را به خود خواهد گرفت. 


مواد داخلی مناسب

برای پر کردن این مبل شنی از بهترین نوع مواد یونولیتی استفاده شده است. به همین دلیل این محصول دارای وزنی بسیار پایین می باشد که به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. هم چنین برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه مبل شنی باید از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری نمایید. با استفاده از مواد داخلی مناسب، این مبل شنی وزنی برابر با 6 کیلوگرم دارد که می توان به راحتی آن را جابه جا کرد. انعطاف بالای مبل شنی نیز به دلیل استفاده از مواد داخلی مناسب می باشد. هم چنین این مواد داخلی دارای استحکام بسیار زیادی هستند که در صورت وارد شدن فشار زیاد، شکل ظاهری خود را از دست نداده و حالت خود را حفظ می کنند. به همین جهت این محصول قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل نماید بدون اینکه آسیب ببیند. با وارد شدن فشار زیاد مواد داخلی دچار کاهش حجم نشده و انعطاف خود را حفظ خواهند کرد. شما می توانید به راحتی از این مبل شنی به مدت طولانی استفاده کنید و از بابت کیفیت بالای آن آسوده خاطر باشید. زیرا تولید کننده در زمان تهیه این محصول ضمانت نامه دو ساله را ارائه کرده است. 


روش خرید

مبل شنی بزرگ یک نفره از طریق نمایندگی فروش مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...