​مبل شنی بزرگ پشمی

کد 230021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ پشمی با ایجاد راحتی بسیار در زمان استفاده می تواند به دو حالت نشسته و درازکش مورد استفاده افراد قرار گیرد و با داشتن جنس خاص بدنه نرمی و لطافت بسیاری را ایجاد می کند و می توان با آسودگی مدت زمان طولانی را بر روی این مبل شنی به استراحت پرداخت. این مبل شنی همانند یک محل گرم و لطیف عمل می کند که حس خوشایندی را برای افراد فراهم می سازد و در زمان استفاده تمامی خستگی ها را از تن بیرون می کند. راحتی و نرمی این محصول باعث شده تا جزو پر فروش های سال 2020 قرار گیرد و با ایجاد گرمای مناسب در زمان استفاده که بخاطر نوع پوسته بدنه است برای فصول مختلف سال سازگار می باشدو از این محصول خاص می توان در اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده کرد و در عصر یک خواب راحت را با آن تجربه نمود. در تصویر محصول یکی از رنگ های پر طرفدار سال را مشاهده می کنید که محبوبیت بالایی دارد اما این محصول دارای رنگبندی بسیار و متنوع دیگری نیز است که هر کدام بسته به سلیقه افراد می باشند. با وجود رنگ روشن بدنه لک و آلودگی به وضوح دیده میشود که با وجود قابلیت شستشو می توان تمامی کثیفی را برطرف کرد و همواره محصولی زیبا و تمیز در حالت اولیه خود را داشت. شما می توانید در صورت تمایل به خریداری مبل شنی بزرگ پشمی به نمایندگی مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را انتخاب کنید و در زمانی کوتاه در منزل تحویل بگیرید.

طول 140 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

مبل شنی بزرگ پشمی

مبل شنی بزرگ پشمی پر فروش ترین محصولی است که امروزه برای افراد مختلف خریداری می شود و سطح بسیار نرم و لطیفی دارد. از این رو هر کس که تمایل به داشتن محصولی برای نشیمن دارد و علاقه به داشتن محصولات پشمی دارد می تواند این مبل شنی را انتخاب کرده و آن را خریداری نماید. از سوی دیگر این محصول دلخواه دارای بدنه ای بزرگ و جادار است که برای قرار گیری به حالت دراز کش نیز کاربرد دارد و برای افراد بهترین شرایط را مهیا می سازد. محصول مورد نظر با دارا بودن بدنه پشمی قادر می باشد که لطافت بسیار زیادی ایجاد سازد تا کودکان به راحتی بر روی محصول قرار بگیرند و یا محلی برای خوابیدن آن ها باشد. این مبل شنی که در تصویر عکس آن را مشاهده می کنید قابل قبول ترین محصولی است که برای طرفداران محصولات طبی ساخته شده است و آن ها را به سرعت تحت تاثیر قرار می دهد. از سوی دیگر داشتن این محصول خاص به افراد امکان آن را می دهد که به آسان ترین صورت توانایی بهره برداری در ساعات طولانی را بدهد. از این رو با مزیت های رویه مقاوم و دیگر خصوصیات منحصر به فرد برای افراد ساخته شده است و می تواند بالاترین میزان رضایت را داشته باشد. اطلاعاتی راجب به این محصول در ادامه آمده است که به بررسی آن ها می پردازیم.


خصوصیات بدنه محصول

مبل شنی از بدنه ای با جنس پشمی ساخته شده است که پرز های بلندی دارد و لطافت بسیار بالایی را برای علاقه مندان ایجاد می سازد. از این رو دارای ویژگی های مطلوب از نظر خریداران بوده است و آن ها را راغب به داشتن محیطی طبی و راحتی می نماید. از سوی دیگر زمانی که افراد به دنبال محصولات نرم و منعطف هستند این مبل شنی بهترین گزینه برای آن ها به حساب می آید و قادر خواهد بود آن ها را مشتاق به خریداری نماید. برای داشتن این مبل شنی محیطی بزرگ نیاز است تا به راحتی آن را نصب و راه اندازی نمود. چرا که مبل شنی دارای ابعاد بزرگی است که می تواند افراد را به حالت درازکش نیز قرار دهد و در صورتی که آن ها تمایل به نشستن بر روی مبل شنی باشند به آن ها امکان آن را می دهد که دو نفره یا بیش تر بر روی محصول قرار بگیرند. داشتن مبل شنی به افرادی که در طول روز تمایل به خواب دارند و یا کودکانی که به محصولات نرم و منعطف علاقه دارند امکان آن را می دهد که به آسانی در تایم طولانی خود را با این محصول سرگرم کنند و با آن زمان بگذرانند. در این صورت است که فروش مبل شنی با موفقیت بالایی رو به رو شده است.


رویه ضد حساسیت

از آن جایی که این رویه با پرز های بلندی ساخته شده است و تشکیل شده از بدنه ای پشمی است باید ایجاد تعریق نماید. اما به دلیل وجود گردش هوای آزاد بر روی بدنه می تواند از بروز تعریق جلوگیری کند و نیز حساسیت را برای افراد ایجاد نکند. در نتیجه به محصولات ضد حساسیت تبدیل شده و می تواند بهترین گزینه برای استفاده طولانی مدت باشد. برای داشتن مبل شنی و استفاده از آن در تایم طولانی می توان بدنه را در هر محیطی قرار داد و در آب و هوای گوناگون از وجود محصول بهره مند شد. از این رو هر چه بیش تر از این محصول استفاده شود موجب تغییر فضای رویه محصول نخواهد شد و افراد را تحت تاثیر قرار خواهد داد. بنا براین اگر به دنبال محصولی با طول عمر بالا می باشید به شما خرید این محصول دلخواه را پیشنهاد خواهیم کرد.


بدون تغییر حالت در طول استفاده

مبل شنی رویه ای پشمی دارد و پرز های آن دارای لطافت بسیار زیاد می باشد. پرز ها در محصولات نامرغوب مشابه به مرور زمان از بین می روند و تغییر حالت در آن ها رخ می دهد. از این رو نمی توان به این گونه محصولات اطمینان نمود. اما این مبل شنی که با داشتن کیفیت و مرغوبیت بالا در اختیار افراد می باشد دارای بدنه ای در جه یک بوده است که در گذر زمان نیز تغییر حالت نمی دهد و می تواند بدون تغییر برای استفاده مداوم در نظر گرفته شود.


خرید

برای خرید مبل شنی بزرگ پشمی به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...