​مبل شنی بزرگ پشتی دار

کد 22035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,680,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ پشتی دار با داشتن رنگبندی فراوان برای استفاده افراد بزرگسال طراحی شده است و با ایجاد راحتی بسیار در هنگام استراحت بر روی آن حالتی آرامش بخش را برای ساعت ها برای شما رقم می زند. اطلاعاتی در مورد این مبل شنی موجود است که با دانستن آن ها می توان با دید باز و با آگاهی یک انتخاب خوب داشت. یکی از مهم ترین مزیت های این مبل شنی داشتن پوسته ضد حساسیت و تعریق می باشد که دارای دوام بالا بوده و جزو مرغوب ترین نوع پارچه می باشد. این پوسته بدنه را می توان به راحتی تخلیه و شستشو داد. در هنگام شستشو باید به طور کامل محتویات داخل آن را خارج کنیم و پوسته را به تنهایی شستشو دهید. مواد داخل این مبل شنی باعث احساس راحتی و نرمی بسیار زیاد در هنگام استفاده از آن شده است که می توان در مواقع لزوم آن را با مواد تازه تری تعویض نمود. این محصول که جزو به روزترین مبل شنی تولید شده توسط شرکت مبل شنی آرامش است دارای ساختار خاصی می باشد که بر روی آن تکیه گاهی مانند بالش قرار گرفته است و به قرار گرفتن کمر در حالت استاندارد کمک می کند. همچنین گودی زیاد ایجاد شده در قسمت وسط مبل شنی به منظور ایجاد آرامش زیاد در قسمت نشیمنگاه طراحی شده است و این مبل شنی را در دسته وسایل طبی جای داده است. برای انتخاب و خرید مبل شنی بزرگ پشتی دار به روشی آسان و سریع به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
طول 90 سانتی متر
عرض100 سانتی متر
ارتفاع130 سانتی متر
 جنس رویهپارچه
 جنس بخش کناریپارچه
 مواد داخلی مبل فیبر خرد شده سبک
ضمانت2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 دارای سطح گرد
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-
 

 

مبل شنی بزرگ پشتی دار

مبل شنی بزرگ پشتی دار از جمله برترین محصولاتی است که با توجه به نیاز افراد طراحی و تولید شده است و قادر به فراهم کردن تمام خصوصیاتی می باشد که استفاده کنندگان به همین دلایل محصول را خریداری می کنند و آن را به صورت طولانی مدت استفاده می کنند. مبل شنی طرحی دلخواه دارد و رنگبندی آن نیز بنا به سلیقه افراد ساخته می شود. از سوی دیگر با توجه به لازم بودن این محصول در محل های مختلف قادر می باشد تا در دسترس قرار بگیرد و بهترین شرایط را برای آن ها ایجاد سازد. این محصول بی نظیر طراحی شیک و خاص دارد و تمامی بخش های آن به دلیل وجود بدنه طبی و راحتی برای آسایش افراد در زمان استراحت ساخته شده است. دوخت این بدنه اورجینال بوده است و در داخل تولیدی مبل شنی آرامش طراحی شده است از این رو می توان از آن به عنوان یک محصول ایرانی یاد کرد که از متریال ایرانی و درجه یک ساخته شده است. مبل شنی بی نظیر و منحصر به فرد بوده است که افراد با توجه به نیاز خود آن را انتخاب و خریداری می کنند و در هر زمان نیز می توانند محصول را به همراه داشته باشند. از این رو هر کس که تمایل به راحتی و آسایش دارد قادر خواهد بود که به سراغ خرید مبل شنی برود و با استفاده از آن نهایت بهره برداری را به عمل آورد. خرید این محصول با کسب اطلاعات بیش تر به راحتی انجام می شود.


طراحی مدرن محصول

مبل شنی با یک طراحی خاص و مدرن در اختیار افراد است و با جدید ترین طراحی های روز دنیا تولید خود را انجام داده است. علاوه بر این موارد بدنه در نهایت استاندارد بودن و نهایت شرایط خاص ساخته شده است و در صورت استفاده مکرر و دائمی دچار هیچ گونه تغییری نخواهد کرد. طراحی مدرن این محصول به دلیل آن است که این مبل شنی جزو محصولات جدیدی می باشد که در اختیار افراد است و با آن می توانند بهترین طول عمر و بهترین شرایط را داشته باشند. از این رو علاقه مندان توانایی آن را دارند که محصول را با ظاهری بی نظیر و شیک داشته باشند و در دکور منزل از آن استفاده نمایند. با این وجود برخی شرایط نیز در این مبل شنی ایجاد شده است که خاص بودن محصول را افزایش می دهد. تکیه گاهی که در این مبل شنی ایجاد شده است دارای ظاهری به شکل بالش می باشد که دقیق گودی کمر و گردن را می پوشاند و می تواند برای قرار گیری به روش استاندارد بدن را آماده سازد. در این زمان است که با استفاده طولانی مدت هیچ آسیبی شامل حال افراد نمی شود و می توانند در سلامت کمر و ستون فقرات محصول را استفاده نمایند.


نشیمن بزرگ 

این مبل شنی دارای نشیمنی بسیار بزرگ می باشد که به دو دلیل مهم به این شکل طراحی شده است. اول این که محصول با این نشیمن خاص زیبایی بسیار زیادی را کسب می کند و هر چه بیش تر در بین محصولات مشابه دارای شرایط خاص می شود. علاوه بر این موارد زیبایی که در این محصول ایجاد گردیده است به افراد کمک می کند تا در طولانی مدت همواره محصولی جدید باشد و ظاهر خود را حفظ کند. نکته بعدی در مورد این نشیمن این است که به دلیل ضخامت زیاد در این قسمت راحتی بیش تری در افراد شکل می گیرد و می توانند به آسانی و با داشتن تمایل زیاد بر روی آن بنشینند. در نتیجه این بخش ایجاد شرایطی را می کند که بدن دچار خستگی نشود و بتواند در گذر زمان در راحت ترین صورت از محصول استفاده کنند.


جنس بدنه

مرغوبیت رویه محصول از جمله بهترین و مهم ترین ویژگی هایی است که در مبل شنی ایجاد شده است و می تواند به راحتی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. رویه این محصول از جنس پارچه می باشد که ضد حساسیت و ضد لک بوده است و توانایی آن را دارد که نتیجه مطلوبی را در افراد داشته باشد و برای استفاده آن ها را دچار مشکل نسازد. از این رو طراحی این محصول با بهترین مواد اولیه می باشد و دارای دوام و طول عمر بوده است.


روش خرید

خرید مبل شنی بزرگ پشتی دار با مراجعه به تولیدی مبل شنی آرامش صورت می گیرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...