مبل شنی بزرگ نارنجی

کد 32087

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ نارنجی از جمله بهترین نوع مبل شنی برای استفاده تمام اعضای خانواده بوده که در عین سادگی ظاهری کاملا استاندارد و راحت می باشد. در واقع این محصول مناسب افرادی بوده که قصد دارند با کمترین هزینه یک مبل شنی استاندار و بادوام را جایگزین مبل های راحتی کلاسیک کنند. البته برای احترام به حقوق مصرف کنندگان این مبل شنی را در طیف گسترده رنگبندی بدنه تولید کرده اند. پس تنها کافی ست به فروشنده اصلی مبل شنی مراجعه کرده تا در زمان خرید بتوانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. روکش بدنه مبل شنی را از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه به دلیل ضدتعریق و ضدآب بوده همواره طرفداران بالایی دارد. این روکش بدنه امکان شستشو با آب و مواد شوینده را داشته و توان تحمل وزن بالایی دارد. برای مراقبت از این روکش بدنه تنها کافی ست مبل شنی خود را از حرارت بالا و اجسام نوک تیز دور نگه داشته تا محصول سال های طولانی برای شما قابل استفاده باقی بماند. بخش داخلی مبل شنی مملو از یونولیت های خرد شده بوده زیرا این مواد یونولیتی سبک بوده اما قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارند. میزان مواد یونولیتی با اختیار شما قابل کنترل بوده و این نوع مواد داخلی با نرمی و انعطاف پذیری بالای خود می توانند راحتی شما را تضمین کنند. بدنه مقاوم مبل شنی می تواند تا 180 کیلوگرم وزن و فشار را بر روی خود تحمل کرده پس هرگز وزنی بیش از این میزان بر روی مبل شنی قرار ندهید. این مبل شنی نیز مانند نمونه های مشابه شامل گارانتی معتبر 2 ساله نمایندگی مرکزی گردیده است. برای خرید مبل شنی می توانید به کارگاه مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش استفاده نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 100سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا

مبل شنی بزرگ نارنجی

در سایت مبل شنی آرامش شاهد بالاترین تنوع مبل های شنی هستیم. به صورتی که این حجم بالای تنوع گاهی انتخاب را برای شما دشوار می کند. برای انتخاب آسان مبل شنی مورد نیاز خود می توانید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید تا راهنمای شما در خصوص خریدی بهتر و مناسب باشند. این محصولات با داشتن تنوع بالا، پاسخگوی تمامی سلایق هستند و هر فردی با توجه به نیاز خود می تواند بهترین محصول را تهیه کند. مبل شنی بزرگ نارنجی یکی از بهترین و زیباترین محصولات خاص با طراحی فانتزی و زیبا می باشد که در ادامه این مطلب به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


اندازه هایی مناسب و کاربردی 

این مبل شنی دارای ظاهری به سبک گرد می باشد. طراحی این محصول به صورت راحتی انجام شده است و دارای ابعادی مناسب است. این مبل شنی قطری برابر با 90 سانتی متر داشته و شما به راحتی می توانید از آن در فضاهای گوناگون استفاده نمایید. لازم است تا قبل از خرید به ابعاد محصول توجه کنید تا فضایی متناسب با ابعاد را برای قرار دادن این محصول در نظر بگیرید. نشیمنگاه این محصول بزرگ است و نیازی نیست در زمان خرید به جثه فرد توجه کنید. زیرا تمامی افراد با جثه های گوناگون می توانند این مبل شنی را مورد استفاده قرار دهند. ارتفاع این مبل شنی برابر با 100 سانتی متر می باشد. البته مقداری از این ارتفاع مربوط به فاصله نشیمنگاه تا سطح زمین بوده و بخشی از آن به ارتفاع تکیه گاه مربوط می شود. به همین جهت ارتفاع پشتی این مبل شنی بلند است و به خوبی تمامی بخش های ستون فقرات را پوشش می دهد. شما می توانید به راحتی این محصول را مورد استفاده قرار دهید و با تکیه دادن به پشتی بلند آن، بدن شما در وضعیتی مناسب قرار گرفته و خواهید توانست از آن به مدت طولانی استفاده نمایید. 


پوشش رویه مبل شنی 

برای پوشش بدنه مبل شنی از دو نوع پارچه استفاده شده است. پوشش داخلی این محصول از نوعی پارچه مقاوم و با کیفیت است که در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد. هم چنین این پوشش داخلی در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد و مواد داخلی را به خوبی نگه داری می کند و از ریختن مواد داخلی به بیرون جلوگیری خواهد کرد. بر روی این پوشش نیز یک زیپ قرار دارد که توسط آن به مواد داخلی دسترسی خواهید داشت. برای پوشش خارجی این محصول نیز از چرم مصنوعی استفاده شده است که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار می باشد. با وارد شدن ضربه این رویه دچار پارگی نخواهد شد و هم چنین این رویه در برابر فشار زیاد تغییر حالت نداده و خراب نمی شود. رویه این محصول در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز مقاومت بالایی دارد. این رویه را به راحتی توسط یک دستمال نم دار می توانید تمیز کنید. برای حفظ کیفیت این رویه لازم است تا مبل شنی را در زمان جابه جایی بر روی زمین نکشید و هم چنین از نزدیک کردن اشیای داغ و اشیای تیز به بدنه محصول جلوگیری کنید. در صورت وارد شدن آسیب نیز می توانید توسط سایت مبل شنی آرامش رویه جدیدی را برای مبل شنی تهیه نمایید.


مواد داخلی مبل شنی 

برای پر کردن داخل این مبل شنی از بهترین نوع مواد داخلی استفاده شده است. این مواد داخلی از جنس فیبر هستند و دارای وزن کمی می باشند. به همین جهت شما به راحتی می توانید این مبل شنی را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. مواد داخلی مبل شنی دارای انعطاف زیادی هستند. این مواد داخلی با نشستن فرد بر روی مبل شنی، جابه جا شده و فضایی ایده آل و مناسب را برای نشستن فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی داشتن استحکام بالا می باشد. با استفاده طولانی مدت از این محصول، مبل شنی حالت خود را از دست نداده و دچار آسیب نخواهد شد. هم چنین مبل شنی حجم خود را از دست نمی دهد و انعطاف خود را حفظ می کند. به همین جهت این محصول قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند بدون اینکه دچار آسیب شود. 


راهنمای خرید

برای خرید مبل شنی بزرگ نارنجی با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش سفارش خود را ثبت کرده و در زمانی کوتاه محصول را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...