​مبل شنی بزرگ طبی

کد 32028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ طبی دارای ابعاد مناسب جهت استفاده افراد گوناگون به ویژه افرادی که دارای جثه بزرگ هستند می باشد و برای این افراد راحتی زیادی را ایجاد می کند. این مبل شنی در رنگبندی مختلف می باشد که برای دکور های مختلف می توان رنگ مورد نر را انتخاب نمود و با قرار دادن در آن محل ترکیبی بسیار شیک را به محل مورد نظر می بخشد. قسمتی از این مبل شنی گودی بسیاری ایجاد شده است تا در زمانی که از آن استفاده می شود پاها و کمر در حالت استاندارد قرار بگیرد و محصولی طبی را برای استراحت های روزانه فراهم سازد. این گونه محصولات برای استفاده افراد سالخورده نیز مناسب است تا برای خوابیدن در عصر احتیاجی به فراهم کردن محیط نرم و راحت نباشد و تنها بتوان با این محصول این آرامش را در زمان خواب داشته باشند. پشت این محصول دارای ایستایی زیادی می باشد که برای تکیه دادن مناسب است و می توان به راحتی با تکیه دادن هم احساس خوبی داشت و هم در این زمان مشغول تماشای فیلم و یا مطالعه کتاب بود. این پشتی تا گردن افراد کشیده شده و حالت صاف را برای ستون فقرات ایجاد می کند و نمی گذارد در زمان استفاده طولانی مدت بدن دچار کمردرد و مانند این ها شود. ایستایی زیاد این بخش به دلیل نوع دوخت آن و مواد درونی آن می باشد. این مواد در بخش مورد نظر حجم بالایی داشته و از برهم خوردن تعادل محصول جلوگیری می کند. مبل شنی بزرگ طبی را می توان از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری کرد و از ضمانت نامه 2 ساله آن بهره مند شد.

قطر80 سانتی متر
ارتفاع 100سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی بزرگ طبی

مبل شنی بزرگ طبی دارای سه بخش اساسی است که در کنار هم تشکیل بهترین محصول طبی را داده اند و مقاومت بالایی در این محصول ایجاد کرده اند. این محصول خاص برگرفته از بهترین و بالاترین میزان کیفیت در بین محصولات طبی است و با طراحی های روز دنیا ساخته شده است. ساخت مبل شنی بر عهده تولیدی مبل شنی آرامش است که تمامی محصولات خود را با در نظر داشتن راحتی و آرامش افراد طراحی می کند و تا به امروز توانسته رضایت تمامی افراد را به خود جلب کند. از سوی دیگر این محصول دلخواه در دسته بندی بزرگی از محصولاتی می باشد که برای تمامی سنین کاربرد دارد و می تواند در محل های مختلف نیز اجرا شود. از این رو داشتن این مبل شنی برای تمامی افراد لذت بخش می باشد و با استفاده از آن قادر خواهند بود که در طول روز بدن را در حالت آرامش قرار دهند. به این ترتیب لذت کافی را از بهره مندی از این محصول خاص ببرند. مبل شنی با داشتن مزیت هایی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود می تواند طول عمر بالایی داشته باشد و بتواند در دسترس افراد برای گذراندن وقت به بهترین شکل قرار گیرد. در نتیجه یکی از پر فروش ترین وسیله های راحتی برای تمامی افراد بوده است. سه بخش اصلی این محصول که در حرفه ای بودن و مطلوب بودن آن نقش مهمی دارد در زیر خلاصه شده است:


دوخت محکم

در این مبل شنی تکه هایی از پارچه بریده شده اند و در کنار هم با دوخت محکم تشکیل این محصول زیبا را داده است. در نتیجه می توان گفت که برای داشتن محصولی مقاوم و پر عمر می بایست از بین محصولات آن گروهی را انتخاب کرد که دوخت محکمی در بدنه آن ها ایجاد شده است تا بتوان به راحتی از آن استفاده نمود. با وجود این بخش افراد با خیالی آسوده از محصول استفاده می کنند و آن را در دسترس استفاده تمامی اعضای خانواده قرار می دهند چرا که بدنه قادر به دارا بودن مقاومت در برابر فشار وزن افراد می باشد و می تواند بالاترین میزان عمر را برای خود داشته باشد. علاوه بر این موارد دوخت محکم سبب شده است تا کودکان با این مبل شنی انواع بازی ها و تفریح های مهیج را انجام دهند و بتوانند موقعیتی مناسب داشته باشند. از این رو اگر قصد پرش بر روی محصول را داشته باشند این کار بلامانع است و می توانند به جنب و جوش و هیجان بپردازند. در صورت داشتن دوخت بااستحکام می توان شاهد هیچ گونه درز و شکافی نبود و شرایط برای بهره برداری در طول عمر بالا از محصول مهیا باشد.


وجود زیپ در طراحی محصول

یکی دیگر از مزیت هایی که در طرحی محصول ایجاد شده است و سبب رضایتمندی افراد می شود وجود زیپ است که برخی قابلیت ها را ایجاد می کند. قابلیتی مانند کم و زیاد کردن محتویات درونی بدنه شامل این بخش از محصول می شود که با داشتن زیپ می توان به راحتی محفظه ای ایجاد کرد که مواد را به داخل بدنه وارد و یا از آن خارج نمود. در نتیجه وجود زیپ باعث می شود تا از خارج شدن محتویات به بیرون بدنه جلوگیری شود و بتوان از این بخش به درستی استفاده کرد. دوخت در قسمت زیپ نیز دارای اهمیت می باشد به ویژه در بخشی که زیپ به بدنه متصل است باید به صورتی باشد که استحکام داشته و به سرعت دچار سست شدن و پارگی نشود. در این حالت است که از محصول می توان نهایت استفاده را به عمل آورد و بهترین شرایط را برای استفاده از آن ایجاد کرد.


دستگیره

بخش دیگری در این محصول ایجاد شده است که برای حمل و نقل محصول مناسب است از این رو به صورت محکم به بخش بالای بدنه متصل شده است و تشکیل یک دستگیره را داده است. این بخش برای جا به جا کردن محصول بر روی سطوح مناسب می باشد و کار را آسان می کند. در نتیجه افراد بدون نیاز به کمک در منزل قادر خواهند بود که مبل شنی را به نقاط مختلف خانه جا به جا نمایند.


خرید

برای خرید مبل شنی بزرگ طبی تنها می توان به نمایندگی فروش مبل شنی آرامش مراجعه کرد تا از قیمت مناسبی برای خرید آن بهره مند شد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...