مبل شنی بزرگ دونفره اینتکس

کد 73006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,494,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ دونفره اینتکس از سری مبل های راحتی و طبی برای استفاده تمام سنین بوده که باکیفیت و سبک بوده و به راحتی حمل و جا به جا می شود. این مبل شنی بدنه ای بیضی شکل داشته و تکیه گاهو نشیمنگاه آن به یکدگیر کاملا متصل هستند. در اثر نشستن و وارد شدن وزن در گذر زمان بدنه محصول منطبق با حالت بدن شما شکل می گیرد. به همین دلیل بوده که تکیه گاه این مبل شنی می تواند ستون فقرات شما را به طور کامل پوشش بدهد. بدنه این مبل شنی می تواند وزنی بالغ بر 210 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کرده به همین دلیل برای استفاده دونفر مناسب می باشد. این مبل شنی حالتی داشته که قابل استفاده به عنوان تخت خواب شنی یک نفره نیز است. بدنه اصلی این محصول از پارچه ای با جنس پلی استر تولید می شود. این پارچه قابل شستشو بوده و ضدتعریق بوده و دارای قابلیت نرمی بودن و باکیفیت بودن می باشد. بخش داخلی این مبل شنی تاثیر مستقیمی بر وزن کم آن و میزان راحتی شما دارد. به همین دلیل بوده که بخش داخلی این مبل شنی مملو از شن های یونولیتی می باشد. این مواد یونولیتی سبک و نرم بوده که توان تحمل وزن بالا و طول عمر فوق العاده زیادی دارد. شما می توانید میزان این مواد یونولیتی را کم یا زیاد کرده تا حالت بدنه مبل شنی به راحتی تغییر داشته باشد. این مبل شنی دارای وزن بدنه 9 کیلوگرمی بوده به همین دلیل در زمان تغییرات دکوراسیون داخلی می توانید آن را به راحتی و تنها جا به جا کنید. این محصول دارای یک گارانتی معتبر دوساله نیز بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار می گیرد. با مراجعه به نمایندگی مرکزی مبل شنی ارامش می توانید این محصول را خریداری نمایید.

طول 180  سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنهمشکی
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 210 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی بزرگ دونفره اینتکس

مبل شنی بزرگ دونفره اینتکس با کیفیت ترین و بی نظیر ترین محصولی است که امروزه در اختیار افراد می باشد و قابلیت های آن برای تمامی افراد شناخته شده می باشد. این محصول خاص ظرفیت دو نفره دارد و با بدنه اورجینال ساخته شده است. از این رو بدنه آن می تواند بهترین مزیت ها را به دنبال داشته باشد و بتواند مرغوبیت و دوام بی نظیری را ایجاد سازد. مبل شنی از طراحی ساده ای برخوردار است و بخش های تشکیل دهنده آن نیز ساده می باشند. این محصول تنها از دو قسمت اصلی تشکیل شده است که میزان محبوبیت آن را دو چندان کرده است و شامل تمامی خصوصیات منحصر به فرد مبل شنی شده است. خصوصیاتی که محبوبیت محصول را افزایش می دهد شامل بدنه آن شده است که تنها قسمت مفید محصول می باشد. در واقع دوخت و نوع جنس رویه بدنه است که تشکیل این محصول خاص را داده است و می تواند مزیت راحتی و نرم بودن را فراهم سازد. از سوی دیگر بدنه با موادی نیز پر می شود که به نوبه خود بالاترین دوام و طول عمر را برای محصول مورد نظر ایجاد کرده است. به همین خاطر است که پر فروش بوده و تا به هنگام رضایت افراد را جلب نموده است. در این صورت مزیت های محصول را برای شما خریداران در زیر دسته بندی کرده ایم که می تواند بهترین گزینه را برای داشتن آرامش و استراحت روزانه داشته باشد.


خصوصیات محصول

علاوه بر این که بدنه از بهترین و مرغوب ترین رویه تشکیل شده است و در واقع رویه محصول می توند بهترین ویژگی ها را برای افراد ایجاد سازد می توان گفت که یکی از مقاوم ترین محصولاتی می باشد که در دسترس افراد بوده است و شامل طول عمر بالای آن نیز می شود. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که دارای بدنه ای اصل می باشد. از این رو با اطمینان کامل می توان آن را انتخاب و خریداری نمود و برای استفاده دائمی در دسترس قرار داد. از سوی دیگر اگر افراد خریدار به دنبال ضمانت نامه جهت خرید محصول می باشند می توانند با آسودگی خاطر این محصول را بپسندند و آن را برای داشتن نشیمنی راحت و طبی در نظر بگیرند. از این جهت است که خرید مبل شنی به میزان بالایی بوده است و رضایت افراد در زمان استفاده از محصول نیز افزایش پیدا می کند. برخی دیگر از ویژگی های این محصول شامل مقاوت در برابر فشار و ضربه بوده است. چرا که بدنه دارای ضخامت می باشد و دوخت های آن نیز با دوام می باشد. در نتیجه در صورت فشار زیاد وارد بر آن قادر خواهد بود که مقاومت زیادی داشته باشد و سبب وازگونی نشود و زیبایی ظاهری خود را حفظ نماید.


مزیت بدنه پلی استر

بدنه مبل شنی از جنس پلی استر می باشد که دارای دوام بالا بوده و می تواند برخی از شرایط را ایجاد سازد. یکی از مهم ترین این شرایط وجود قابلیت ضد حساسیت بودن است که در این محصول به دلیل جنس موجود در آن ایجاد می شود. در نتیجه افرادی که همواره تمایل دارند که از یک وسیله در طولانی مدت و در شرایط ویژه بهره مند شوند قادر خواهند بود که این مبل شنی را خریداری کرده و از وجودش نهایت بهره برداری را به عمل آورند. وجود بدنه پلی استر در محصولاتی که برای راحتی افراد ساخته می شوند موقعیت های خاصی را فراهم می سازد که حائز اهمیت است درنتیجه علاقه افراد را به استفاده از مبل شنی افزایش می دهد و آن ها را راغب به بهره برداری مداوم از محصول می کند.


زیبایی محصول

بدنه این مبل شنی استوانه ای شکل و بزرگ است که با وجود بخش خالی در داخل آن در زمان نشستن افراد نشیمن مشخص می شود و به نوعی فرورفتگی ایجاد می شود. این بخش ها برای دو فرد در نظر گرفته شده است و برای قرار گیری در راحت ترین صورت برای علاقه مندان شرایط ویژه ای را مشخص می کند. در نتیجه در زمان استفاده بدن فرم استاندارد به خود می گیرد و منحصر به فرد می شود.


خرید

ارزان ترین مبل شنی بزرگ دونفره اینتکس در فروشگاه مبل شنی آرامش وجود دارد که برای خرید افراد آماده می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...