مبل شنی بزرگ خانوادگی اینتکس

کد 23056

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ خانوادگی اینتکس یکی دیگر جدیدترین محصولات به بازار عرضه شده و دارای طراحی بدنه طبی و راحت و کیفیت بسیار بالایی بوده و توانسته در زمانی کوتاه به یکی از پرفروش ترین مبل های شنی برای استفاده تمامی اعضای خانواده تبدیل شود. طراحی بدنه این مبل شنی کاملا گرد بوده و نشیمنگاهی گرد و بزرگ دارد. این طراحی بدنه محصول را در گروه مبل های شنی کاراکو که نمونه زیبا و جذاب بوده قرار می دهد. نشیمنگاه بزرگ محصول برای استفاده همزمان افراد خانواده مناسب بوده و می تواند تا 250 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. این میزان تحمل وزن موجب استقبال گسترده مصرف کنندگان شده است. روکش بدنه محصول را از بهترین نوع پارچه مخمل طراحی و تولید کرده اند. این نوع پارچه کاملا نرم و مقاوم بوده و می تواند در برابر وزن و فشار بالا بدون هیچ گونه اسیبی برای مدت های طولانی باقی بماند. لازم به ذکر بوده روکش های بدنه مخمل قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده را به صورت دستی و یا با استفاده از ماشین لباسشویی دارند. رنگ بدنه محصول کاملا ساده و زرشکی می باشد. اما شما می توانید در صورت تمایل در زمان خرید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. مواد تشکیل دهنده داخل مبل شنی نیز از شن های یونولیتی می باشد. این مواد یونولیتی به دلیل وزن کم و ساختاری نرم و منشجم با انعطاف پذیری بالا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. محصول دارای یک گارانتی معتبر 2 ساله بوده نیز بوده که تضمینی بر طول عمر محصول در سالهای زیادی می باشد. با مراجعه به فروشگاه مرکزی مبل شنی می توانید این محصول را با پرداخت هزینه کم و کاملا اورجینال خریداری نمایید.

  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • تحمل وزن: 250 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 9 کیلوگرم
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیتی
  • دارای گارانتی 2 ساله

مبل شنی بزرگ خانوادگی اینتکس

مبل شنی بزرگ خانوادگی اینتکس یکی دیگر از محصولات طبی ساخته شده در تولیدی مبل شنی آرامش است که با ابعاد بزرگ برای ظرفیت بالا تهیه شده است. این محصول به صورت جادار ساخته شده است تا افراد بتوانند حس همبستگی را ایجاد سازند و نیز بتوانند به راحتی در کنار یکدیگر مشغول آرامش و استراحت باشند. از سوی دیگر به دلیل وجود برخی فعالیت ها و سرگرمی هایی که به صورت گروهی انجام می شود به افراد کمک خواهد شد که در کنار یکدیگر مشغول تفریح و بازی باشند و بتوانند با یکدیگر سرگرم و شاد باشند. در کنار هم بودن اعضای یک خانواده بسیار دلنشین است و اغلب افراد تمایل به داشتن این گونه فضا ها دارند. از این رو هر کس که در کنار هم بودن برایش دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد می تواند این مبل شنی را انتخاب و خریداری کند و در قسمتی از منزل برای ایجاد راحتی و آسایش بسیار زیاد آن را قرار دهد. این محصول می تواند در زمانی که افراد نیاز به استراحت و خوابیدن دارند برای یک فرد در نظر گرفته شود و ابعاد آن نیز برای این گونه قرار گیری طراحی و تولید شده است. با در نظر گرفتن چنین مواردی که سعی در ایجاد آرامش و راحتی در افراد دارد امکان به کار گیری این محصول در موارد مختلف وجود دارد و به زیبایی ایجاد موقعیت مناسب می سازد. در نتیجه لازم است که دسته بندی های زیر را نیز مطالعه نمایید.


نوع استفاده از مبل شنی

همان طور که گفته شد این مبل شنی دارای قابلیت استفاده در دو حالت می باشد و در واقع دو حالت را برای استفاده افراد مهیا کرده است. در نتیجه استفاده کنندگان برای مصرف محصول راحت تر و بهتر می توانند اقدام کنند و آن را به صورت های گوناگون در دسترس افراد قرار دهند. بین بگ به شکل مستطیل می باشد که بر روی سطح زمین قرار می گیرد. این محصول به صورت افقی مورد استفاده قرار می گیرد و محلی جادار را برای خوابیدن افراد مهیا کرده است. این محل سبب شده است که افراد به آسانی بر روی آن به خواب بپردازند و خود را در فضایی مناسب قرار دهند. در نتیجه استفاده از آن در محیط های خارج از منزل دارای اهمیت است و شرایط را برای برخورداری از راحتی و آسایش برقرار می سازد. با داشتن این محصول دیگر نیازی به تهیه لوازم برای خواب در مسافرت ها نیست و می توان تنها با داشتن این بین بگ به مقصود خود رسید. در صورتی که افراد به حالت نشسته بر روی محصول قرار بگیرند فضایی بزرگ ایجاد می شود که می توانند بر روی آن به همراه اعضای خانواده خود قرار بگیرند و از محیط استفاده کنند.


رنگبندی پر فروش 

این مبل شنی به دلیل داشتن رنگبندی متنوع و مختلف می تواند جزو پر فروش ترین محصولات باشد و می تواند برای بهره برداری از زیبایی های ظاهری آن مورد استفاده قرار بگیرد. در نتیجه افرادی که به خرید این بین بگ اقدام می کنند می توانند ابتدا رنگ بدنه را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند و در نتیجه زیبایی ظاهری محصول را تعیین نمایند. بدنه با کیفیت بالا ساخته می شود و دارا ضخامت زیاد می باشد. از این رو در برابر برخی عوامل دارای طول عمر می باشد و می تواند بهترین محل برای برخورداری از راحتی های طولانی مدت باشد.


رویه طبی

همان طور که گفته شد این بین بگ به صورت مماس بر روی سطح زمین قرار می گیرد و مورد استفاده واقع می شود. این سطح محصول که افراد بر روی آن واقع می شوند دارای سطحی طبی بوده است و قابلیت منعطف بودن بسیار بالایی دارد. در نتیجه می تواند محیطی طبی و راحتی مطابق با آن چه که افراد تمایل دارند برای آن ها ایجاد سازند. 


خرید

برای خرید مبل شنی بزرگ خانوادگی اینتکس به سایت فروشگاه بزرگ مبل شنی آرامش مراجعه کنید و با قیمت های مناسب محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...