مبل شنی بزرگ تخت شو

کد 63002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ تخت شو بهترین و با کیفیت ترین محصولی است که به تازگی طراحی و تولید شده است و دارای امکان استفاده به عنوان تخت خواب نیز می باشد. مبل شنی را می توان با خود در مسافرت ها نیز به همراه داشت و از آن بهره گرفت همچنین می توان در ویلا ها به منظور تجهیز کردن آن ها به محصولات طبی و راحتی قرار داد و از وجود آن استفاده کرد. مبل شنی دارای رویه ای رنگی است که رنگ های آن بر اساس علاقه افراد انتخاب می شود. با این وجود علاقه مندان به داشتن این مبل شنی می توانند با توجه به علاقه خود و نیاز خود محصول را با رنگ دلخواه خریداری نمایند. این محصول قابلیت منعطف بودن بسیار زیادی دارد و در زمانی که به صورت افقی بر روی سطح زمین قرار می گیرد می تواند محلی مناسب برای خواب افراد باشد. در زمان مسافرت و اقامت در میانه های راه می توانید این مبل شنی را با خود به همراه داشته باشید تا از آن برای خواب راحت استفاده کنید. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر دارای لطافت رویه نیز می باشد که به دلیل وجود پارچه جیر در رویه آن است. به این صورت است که کاربرد های زیاد و قابلیت های فراوان برای این محصول شکل می گیرد. در زمان خرید نیز می توانید محصول را به دو صورت حضوری و غیر حضوری تهیه کنید اما بهترین راه برای خرید مبل شنی بزرگ تخت شو وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش است. تا محصول را به راحتی و به صورت غیر حضوری خریداری کنید.

طول160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع50 سانتی متر
رنگ بدنهدلخواه
جنس بدنهجیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 180 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی بزرگ تخت شو

مبل شنی بزرگ تخت شو با ابعاد بزرگ برای افرادی استفاده می شود که تمایل به داشتن مبل شنی به خاطر بهره برداری برای خواب و استراحت دارند و می توانند با آن موقعیتی مناسب را داشته باشند. در نتیجه این مبل شنی از اجزا و بخش های خوبی تشکیل شده است تا بهترین طول عمر و دوام را در کنار بالا ترین میزان کیفیت و راحتی داشته باشد. از این جهت است که برخی از افراد به داشتن آن علاقه دارند و در استفاده در طول سفر نیز از این محصول کاربردی استفاده می کنند. داشتن امکان درازکشیدن بر روی این محصول به افراد این شرایط را می دهد که بتوانند راحت ترین موقعیت را داشته باشند و نیز دارای حالتی استاندارد و و راحت داشته باشند. از این رو هر فردی برای خود قادر به داشتن این مبل شنی خواهند بود که در بالاترین شرایط استاندارد بوده و می تواند تمامی شرایط راحتی و مطلوب را برای علاقه مندان ایجاد سازد. در نتیجه می توان گفت که این گونه وسایل طبی و راحتی دارای کارایی های مختلف هستند و شرایط بهینه ای برای فرم بدن آن ها و ستون فقراتشان ایجاد می سازد. تخت شو بدن این محصول آن را با ابعاد کشیده و یک نفره ایجاد کرده است و با وجود قیمت ارزان پر فروش ترین محصول می باشد.


فرم ساخت محصول

مبل شنی به گونه ای است که به صورت دراز و کشیده بر روی سطح زمین قرار گرفته است و فرم ساخت آن نیز مستطیلی شکل است. از این جهت قادر به داشتن شرایط لازم برای درازکشیدن افراد می باشد و می تواند به صورت مطلوب برای افراد موقعیت را منحصر به فرد سازد. در نتیجه مبل شنی مماس با سطح زمین قرار می گیرد و می تواند موازی با سطح زمین باشد. از این رو به آسانی بدنه را در بر می گیرد و می تواند برای راحت تر قرار گرفتن بدن مناسب باشد. در این شرایط بهترین و پر فروش ترین مبل شنی بوده است که به منظور قرار گیری دو حالته افراد به فروش می رسد و یکی از پر کاربرد ترین محصولات طبی در مسافرت ها می باشد. فرم این محصول به صورت باریک بوده است تا افراد در صورت تمایل آن را به حالت دیگری تبدیل کنند و قادر به آن باشند به صورت نشسته بر روی آن قرار بگیرند و در زمانی که تمایل به استفاده از محصول در حالت دراز کش می باشید این مبل شنی حالتی خاص به خود می گیرد و قادر به حفظ بدن بر روی خود می باشد. در نتیجه خرید مبل شنی خاص که به حالت تخت شو نیز در می آید برای استفاده کنندگان و به منظور داشتن محیطی مناسب مطلوب می گردد و می تواند پر استفاده باشد.


وزن کم بدنه

این محصول خاص دارای وزن کمی می باشد که می تواند شامل حال بدنه شده و باعث شود تا به راحتی به محل های دیگر هدایت و منتقل شود. از این رو از مواد اولیه سبک تشکیل شده است و در هر زمان می توان آن را به همراه داشت. کم بودن وزن محصول سبب شده است تا توسط یک فرد بدون ایجاد مشکل بتوان محصول را منتقل کرد و حتی در منزل نیز آن را برای قرار دادن در محیط های دیگر حمل و نقل کرد. موادی که داخل بدنه را پر کرده است سبب تشکیل وزن ناچیز می باشد چرا که رویه تنها از یک پوسته پارچه ای ساخته شده است و مواد درونی آن است که تعیین کننده وزن کم و یا زیاد محصول می باشد. از این رو شن های فیبری که داخل محصول را پر کرده است دارای وزن کمی می باشند و به راحتی کم و زیاد می شوند.


منعطف بودن بدنه

در زمانی که افراد تمایل به داشتن محصولی منعطف تر می باشند می توانند به راحتی از محلی که با زیپ مشخص است و بر روی بدنه قرار دارد محتویات درونی آن را کم کرده و بدن را با فضای خالی بیش تر در اختیار افراد قرار دهند. به این صورت فضای خالی بیش تر شده و رویه بدنه منعطف بودن بیش تری را دارا می باشد. علاوه بر آن اگر نیاز به محصولی محکم می باشید نیز می توانید بدنه را با شن های فیبری پر کنید و آن را به این صورت با استحکام در بی آورید.


خرید

در صورت تمایل به خرید مبل شنی بزرگ تخت شو به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...