​مبل شنی بزرگ اورجینال جیر

کد 22032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهجیر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای ضمانت نامه دو ساله
اقلام همراه-

 

مبل شنی بزرگ اورجینال جیر

مبل شنی بزرگ اورجینال جیر دارای حساسیت های لازم در ساخت می باشد و اجزای تشکیل دهنده آن تمامی استاندارد های لازم را برای افراد ایجاد کرده است و می تواند برای آن ها راحتی و آسایش را داشته باشد. این محصول خاص بدنه ای اصل و اورجینال دارد و می تواند در بهترین شرایط باشد. علاوه بر این موارد طراحی بی نقص و منحصر به فردی که در این محصول ایجاد شده است باعث فروش بالای این مبل شنی می باشد و توانسته تمامی افراد را از خرید خود راضی نگه دارد. علاوه بر این موارد رضایت خریداران و استفاده کنندگان از این مبل شنی به مراتب بیش تر از سایر محصولات بوده است که در دسترس تمامی سنین قرار خواهد گرفت و آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. داشتن مبل شنی و استفاده درست از آن سبب تشکیل محصولی با دوام می شود که با طول عمر بالا در اختیار افراد بوده است و برای آن ها در هر فضایی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت تمایل به داشتن این محصول می توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید و آن را خریداری نمایید. در صورت تمایل نیز قادر هستید بدنه را با رنگ دلخواه خود داشته باشید و از آن در طول سال های زیاد بهره مند شوید. داشتن مبل شنی برای انجام برخی فعالیت ها نیز مناسب می باشد و راحتی زیادی را به دنبال دارد. برای داشتن آگاهی در زمان خرید محصول با ما همراه باشید.


بدنه بزرگ

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که در این مبل شنی موجود می باشد و در طراحی آن به کار رفته است ایجاد بدنه ای بزرگ می باشد که برای راحتی بیش تر افراد در دسترس آن ها بوده است. داشتن راحتی به علاقه مندان مبل شنی این امکان را می دهد تا در طولانی مدت به راحتی از آن استفاده کنند و بالاترین میزان رضایت را نیز داشته باشند. بدنه به اندازه ای بزرگ است که افراد در صورت تمایل بتوانند بر روی محصول دراز بکشند و از فضا لذت ببرند و تایم استراحت خود را با داشتن آسایش کامل تنظیم نمایند. با در نظر داشتن مزیت های دیگر محصول در واقع بدنه بزرگ می تواند محیطی بزرگ و منعطف را ایجاد سازد تا به آسانی توانست بر روی آن قرار گرفت و بدنه را در حالت مطلوبی قرار داد. استاندارد بودن این نشیمن بزرگ برای افرادی مهم است که دارای مشاغلی هستند که در طول روز نیاز به استراحت دارند همچنین برای خانم های خانه داری که دائم در منزل مشغول کار هستند و پس از آن نیاز به آرامش دارند. در نتیجه به این محصول مراجعه کرده و سعی در آن دارند که ستون فقرات خود را از آسیب دیدگی درامان نگه دارند.


قابلیت تنظیم میزان شن یونولیتی 

محصولاتی که در گروه مبل شنی قرار دارند و دارای قابلیت منعطف بودن بسیار زیاد هستند از شن های یونولیتی تشکیل شده اند اما برخی دیگر از محصولات که از استحکام ویژه ای برخوردار هستند از تکه های یونولیت خرد شده تشکیل شده اند که سبب ایجاد مقاومت و استحکام می شود. در نتیجه قادر خواهند بود که محصول را متناسب با آن چه که افراد تمایل دارند در بیاورد. این محصول قابلیتی دارد که می توان در هر زمان میزان مواد داخلی محصول را کم و زیاد کرد و به راحتی این مواد را تنظیم نمود. این کار از طریق بخشی انجام می شود که بر روی بدنه قرار گرفته و می تواند با داشتن زیپ به راحتی باز و بسته گردد. در نتیجه کار تنظیم مواد داخلی محصول به راحت ترین حالت انجام می شود.


تکیه گاه کوچک

با قابلیت منعطف بودن محصول در وسط آن فرورفتگی ایجاد می شود که در زمان نشستن رخ می دهد. این فرورفتگی ایجاد یک تکیه گاه کوچک را می دهد که با آن می توان به راحتی ترین حالت بر روی مبل شنی قرار گرفت و تایم خود را گذراند. در نتیجه این محصول دلخواه سبب داشتن آرامش زیاد برای تمامی افراد می شود و برای هر محلی لازم و ضروری است.


خرید

برای خرید ارزان قیمت مبل شنی بزرگ اورجینال جیر و با داشتن ضمانت نامه رسمی به شرکت بزرگ مبل شنی آرامش مراجعه کنید و از محصولات متنوع آن نیز دیدن فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...