مبل شنی بزرگسال فیروزه ای

کد 33077

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال فیروزه ای یکی از بهترین محصولات شرکت اینتکس می‌باشد که به تازگی وارد بازار شده است. با وجود پشتی بلند این محصول شما می توانید ساعت ها روی این مبل استراحت کنید بدون این که کم ترین آسیبی به کمر شما برسد. رنگ بندی‌های جذاب و زیبای این مبل باعث شده مورد علاقه‌ی بسیاری از مشتریان عزیز واقع شود. رویه این مبل از جنس چرم مصنوعی است که جلوه خاصی به رنگ های زیبای آن داده. هم چنین بسیار با دوام می باشد و قابلیت شستشو را دارد. مواد داخلی این مبل از جنس فیبر است و در عین سبکی از انعطاف بالایی نیز برخوردار است. رویه و مواد داخلی این محصول قابلیت تعویض دارد و در صورت نیاز شما قادر به تعویض آن خواهید بود. این محصول گارانتی ۲ ساله دارد و شما با خیالی آسوده می‌توانید از آن استفاده کنید. این محصول جذاب با رنگ بندی زیبا را می توانید از فروشگاه مبل شنی آرامش تهیه کنید و از استراحت روی آن لذت ببرید.

  • طول: 120سانتی‌متر
  • عرض: 120  سانتی‌متر
  • ارتفاع: 100  سانتی‌متر
  • وزن مبل: ۵ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۱۴۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیت (فیبر)
  • دو سال ضمانت
  • رویه مبل ضد ساییدگی

مبل شنی بزرگسال فیروزه ای

مبل شنی بزرگسال فیروزه ای دارای بدنه ای بزرگ و جادار است و می تواند به عنوان یک وسیله کاربردی در هر مکانی مورد استفاده قرار گیرد. این مبل شنی قادر است که برای استفاده یک فرد مورد استفاده قرار گیرد و در محیط های مختلف کاربرد دارد. در صورت نیاز به داشتن یک نشیمنگاه طبی و راحتی می توان با خیالی آسوده نسبت به مهیا کردن موقعیت مطلوب پرداخت تا در نتیجه این مبل شنی را با داشتن ظاهری منحصر به فرد خریداری کرد و از آن لذت برد. این محصول می تواند به خاطر داشتن استحکام زیادی که دارد جزو پر طرفدار ترین و محبوب ترین وسایل راحتی باشد که می تواند رضایت را برای استفاده کنندگان مهیا سازد و همچنین برای ایجاد راحتی در تمامی سنین به کار برود. این مبل شنی محصولی با وزن کم می باشد که در واقع جزو طراحی های خاص آن به حساب می آید. چرا که اغلب وسایل راحتی و طبی دارای بدنه های سنگین و بزرگ می باشند تا آرامش برای استفاده کنندگان فراهم گردد. این محصول می تواند با داشتن بدنه بزرگ با کارایی های زیاد و همچنین وزن کم جزو بدنه های خاص باشد که با این شرایط قادر است که موقعیت خوبی را برای استفاده کنندگان مهیا سازد. از این رو یکی از منحصر به فرد ترین وسیله طبی محسوب می گردد که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان کاربرد دارد.


ایجاد راحتی بسیار زیاد

بدنه این مبل شنی به گونه ای طراحی شده است که می تواند به راحتی برای ایجاد مزیت های زیاد به کار گرفته شود. این محصول قادر است که با وجود قابلیت های زیاد که با وجود بدنه خاص آن ایجاد شده است در دسترس افراد باشد و بیش ترین کاربرد را برای آن ها ایجاد نماید. مبل شنی نشیمنگاهی بزرگ و جادار دارد که از این رو می تواند به راحتی برای علاقه مندانی که به سمت داشتن یک محصول راحتی جذب می شوند مورد استفاده قرار گیرد. این محصول بی نظیر دارای تکیه گاه نیز می باشد که به صورت متصل به بدنه است و در امتداد آن دوخته شده است. بنابراین این تکیه گاه نیز به نوبه خود از مزیت های خاصی برخوردار است که در نهایت می توان با خیالی آسوده نسبت به خریداری آن اقدام کرد. محصول مورد نظر سعی دارد که در نهایت نرمی و لطافت ساختاری با استحکام را نیز ایجاد کند. از این رو زمانی که افراد به تکیه گاه محصول تکیه می دهند می توانند حس خوشایندی داشته باشند و همچنین شاهد بر هم خوردن تعادل محصول نیز نشوند. به همین خاطر است که مبل شنی را می توان با داشتن چنین خصوصیاتی در اغلب موارد استفاده کرد و از آن نهایت لذت را به عمل آورد.


خصوصیات بدنه

این محصول دارای رویه ای با جنس چرم مصنوعی است و از رنگ آبی فیروزه ای تشکیل شده است. رنگ بدنه در گزینه های مشابه متفاوت می باشد از آن جایی که محصول با یک ساختار ثابت بوده است می توان با خیالی آسوده نسبت به انتخاب رنگ دلخواه نیز پرداخت و آن را مورد استفاده قرار داد. مبل شنی مد نظر رویه ای ضد حساسیت دارد که در زمان استفاده مداوم افراد را دچار تعریق نکرده و می تواند به درستی سبب ایجاد آسایش و راحتی شود. از این رو کسانی که نیاز به استفاده مداوم از چنین محصول طبی را دارند می توانند آن را با خیالی آسوده از فروشگاه های معتبر خریداری کنند و مورد استفاده طولانی مدت قرار دهند.


مقاومت در برابر ساییدگی

این بدنه در نهایت کیفیت وجود دارد و جزو مرغوب ترین نوع چرم مصنوعی است که بدنه این محصول را احاطه کرده است. این رویه به خاطر داشتن کیفیت بالا از مقاومت در برابر ساییدگی برخوردار می باشد که از این رو می توان در طولانی مدت و در طی هر شرایط از داشتن آن لذت برد و استفاده درستی از آن به عمل آورد. این محصول به این صورت می تواند ظاهری ثابت داشته باشد و دستخوش تغییرات نشود.


خرید

مبل شنی بزرگسال فیروزه ای یکی از حرفه ای ترین محصولات طبی با بدنه جادار است که با قیمت مناسب از کارخانه مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...