مبل شنی بزرگسال رنگی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27%
1,354,000
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولی دیگر از تولیدی  sandy-sofa  مناسب برای تماشای تلویزیون و بخصوص مطالعه .این مبل شنی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار تهیه شده است و دارای 2 سال ضمانت کالا می باشد که خیال مشتریان عزیز را از بابت محصول دریافتی راحت می کند. این محصول هم اکنون آماده سفارش و ارسال به سراسر ایران می باشد . برای اطلاعات بیشتر به بخش نقد و بررسی مراجعه فرمایید.

مبل شنی بزرگسال رنگی کی دیگر از معدود مبل شنی هایی می باشد که نسبت به حجم بسیار کم بسیار کاربردی می باشد زیرا می توانید با داشتن این حصول با کیفیت و راحت به تماشای ساعت ها تلویزیون بپردازید و یا با قرار دادن مبل شنیدر مکان مناسب می توانید ساعت ها مشغول بازی های ویدیویی یا مطالعه و یا انجام امور کاری خود شوید بدون این که ذره ای از نشستن بر روی آن احساس خستگی کنید .این محصول می تواند دارای متعلقات جانبی نیز باشد که در ادامه به جزییات بیشتر این محصول می پردازیم .لازم به ذکر می باشد که تمامی محصولات شرکت  sandy-sofa دارای 2 سال ضمانت می باشند و این نیز نشان دهنده ی اعتماد ما به محصولات خودمان می باشد و این را تضمین می دهیم که از خرید این محصول به هیچ عنوان ناراضی نخواهید بود.

محصولات زیادی به بازار مبل شنیآمده اند و بعد از مدتی دوباره از بازار به شکلی خارج شده اند ، زیرا با افزایش تعداد یک محصول در فروشگاه ها و بازار های مبل نیاز آنها نسبت به یک نوع محصول از بین می رود اما مبل شنی بزرگسال رنگییکی از موارد استثنائی می باشد که با گذر زمان میان خریداران این سبک از مبلمان محبوبیت بیشتری اخذ می کند. این محصول با داشتن دو لایه ی رویی و آستر این امکان را به شما می دهد که به راحتی برای تمیز کردن این محصول اقدام کرده و در کسری از زمان لایه ی زیرین را همراه با محتویات آن بیرون آورده و لایه ی رویی را شستوشو داده و مانند روز اول تمیز و پاکیزه به محصول برگردانید . این نیز یکی دیگر از ویژگی های این محصول می باشد که بسیار برای خوانم ها و خانواده های دارای فرزند با ارزش محسوب می شود .

این محصول همانطور که در بالا ذکر شد دارای متعلقاتی نیز می باشد که شامل مواردی مانند زیرپایی و یا جیب کناری محصول ، جا برای هدفون و ... کی باشد که بسیار کاربردی نیز می باشند این جانبات معمولا از جنس خود محصول تولید شده و با بهترین دوخت به محصول پیوند می خورند تا مبادا مشکلی بعد از خرید برای مشتریان عزیز ایجاد شود .شما می توانید مبل شنی بزرگسال رنگی را با استفاده از یک میز تحریر با ارتفاع پایین تبدیل به مکانی عالی برای انجام امور کاری و یا تحریر  ، کار با لپ تاب ، گوشی و .... استفاده کنید و این نیز یکی دیگر از چندین ویژگی های این محصول می باشد 

معمولا خریداران مبل شنی یک معقوله ی بسیار جالب را در خرید و استفاده از  مبل شنیفراموش می کند و این هم آن است که شما می توانید به جای محتویات اصلی این محصول از اشیاء نرم برای پر کردن محصول خود استفاده کنید برای مثال اگر صاحب فرزند هستید می توانید با قرار دادن عروسک  در داخل مبل شنی ، هم مکانی بسیار عالی برای قرار دادن عروسک ها فراهم کنید هم میتوانید محصولی بسیار نرم داشته باشید که بر روی آن بنشینید ،همین ترفند نیز برای اشیاء دیگر مانند تشک بالش و ... نیز صدق می کند.

جنس محصول 

برای تولید یک محصول با کیفیت نیاز به داشتن جنس مناسب برای تولید آن می باشد .البته لازم به ذکر می باشد که داشتن یک جنس عالی برای تولید تنها کافی نیست و ما به قیمتی به صرفه برای تولید محصول نیازمندیم از این رو شرکت تولیدی  sandy-sofa اقدام به استفاده از پلی استر کرده است که جنسی بسیار عالی و مقاوم دارد که در شرایط خطرناک مانند برخورد اشیاء تیز از مبل شنی محافظت می کند و به طرز شگفت انگیزی در برابر رطوبت و حرارت مقاوم است از طرفی دیگر محصول نیاز به داشتن سطحی بسیار راحت برای تماس با پوست می باشد که پلی استر ،تمام نیاز های شما را برای داشتن تجربه ای عالی بر طرف می کند. البته تمامی محصولات این سایت قابلیت تغییر متریال مبل شنی را دارند و شما می توانید هم رنگ و هم نوع متریال را در توضیحات سفارش خود ذکر کرده و آن را به ثبت برسانید.

محتویات 

محتویات داخل محصولات شنی همه از ترکیب یک یا چند ماده متفاوت می باشند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد که البته عنصری  تعیین کننده در خرید این محصولات می باشد. بر خلاف آنچه از اسم و عنوان محصول پیداست محصول با شن پر نمیشود زیرا در صورت استفاده محصول بسیار سنگین شده و نسبت به رطوبت بسیار واکنش پذیر می باشد. برای همین در پر کردن این محصولات از موادی مانند یونولیت ، الیاف و ابر استفاده می شود که از لحاظ قیمت و واکنش پذیر بودن بسیار بر شن ارجحیت دارند . البته نسبت به کیفیت هر کدام قیمت ها نیز متفاوت می باشد که در مقاله ای با نام یونولیت یا الیاف به صورت کامل به بررسی مواد استفاده شده در مبل شنی می پردازیم 

خرید 

برای خرید این محصول کافی است از طریق سفارش در سایت و یا ارتباط با ما اقدام به سفارش محصول دلخواه کنید .

طول
70 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
20 سانتی متر
جنس بدنه
مازراتی 
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی آرامش
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...