مبل شنی بزرگسال راحتی مخمل

کد 23085

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال راحتی مخمل یکی دیگر از محصولات باکیفیت با بدنه نرم و راحت بوده که رد میان علاقمندان به این گروه محصولات به محبوبیت بالایی دست یافته است. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد و ساختاری انعطاف پذیر دارد. این ساختار منعطف موحب شده تا بدنه محصول براساس فرم بدن شخص مصرف کننده در گذر زمان تغییر حالت داده تا افراد راحتی بالایی را تجربه کنند. وزن بدنه مبل شنی تنها 6 کیلوگرم بوده به همین دلیل به راحتی می توانید ان را جا به جا نمایید. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه مبل شنی نداشته و این مبل شنی وزن بالغ بر 180 کیلوگرم را می تواند تحمل کند. برای تولید روکش بدنه این مبل شنی از پارچه مخمل استفاده شده است. زیرا این نوع روکش بدنه نرم و بادوام بوده و ساختاری ضدتعریق و قابل شستشو دارد. بخش داخلی مبل شنی از مواد یونولیت خرد شده است. این مواد بسیار سبک بوده و ساختاری نرم داشته که می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. توجه داشته باشید مواد داخلی محصول قابلیت تعویض و یا شارژ دارند. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی در ایران مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل شنی بزرگسال راحتی مخمل

برای خریدی راحت و مطمئن لازم است تا با تنوع بالایی از محصولات روبه رو شده تا بتوانید محصول مورد نظر خود را متناسب با نیاز خود، به راحتی انتخاب کرده وخریداری نمایید. تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش در سایت مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان موجود هستند و به صورت مستقیم به دست شما خواهند رسید. این محصولات دارای کیفیتی بالا می باشند و دارای تمامی ویژگی های یک محصول راحتی هستند. این محصولات به واسطه داشتن کیفیت مناسب، رضایت صددرصدی خریداران را جلب کرده اند و با توجه به تنوع بالای مبل های شنی، خواهید توانست به راحتی مبل شنی مورد نیاز خود را متناسب با فضای مورد استفاده و دیگر ویژگی ها انتخاب کرده و به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نمایید. مبل شنی بزرگسال راحتی مخمل یک محصول ویژه با سبک طراحی ساده و راحتی می باشد که در سایت مبل شنی آرامش به فروش می رسد. در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات کاملی را در مورد این مبل شنی خدمت شما ارائه کرده تا بتوانید با دید باز به انتخاب و خرید بپردازید. 


مبل شنی مناسب برای انواع فضاها

این محصول دارای ظاهری ساده و شیک می باشد که با دارا بودن رنگ قهوه ای ملایم توانسته توجه اغلب افراد را به خود جلب کند. این مبل شنی به دلیل داشتن ظاهری ساده و رنگ مناسب، قابلیت هماهنگ شدن با اغلب دکوراسیون را دارد و می توانید به راحتی از این محصول در انواع دکوراسیون استفاده نمایید. رنگ این محصول ملایم است و با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ خواهد شد. شما می توانید این محصول را به خوبی در فضاهایی از منزل همانند مقابل تلوزیون قرار دهید و با نشستن بر روی آن، ساعت های طولانی به تماشای تلوزیون بپردازید. شما می توانید از این مبل شنی برای دفتر کار خود استفاده نمایید. با استفاده از این محصول در دفترکار خود می توانید در زمان بررسی پرونده های اداری می توانید با نشستن بر روی این مبل شنی خستگی خود را به حداقل برسانید. هم چنین می توانید از این محصول در زمان فعالیت هایی هم چون کار با لپ تاپ و یا موبایل استفاده نمایید. شما می توانید این مبل شنی را در فضاهایی همچون اتاق مطالعه نیز مورد استفاده قرار دهید و با استفاده از این محصول می توانید به مدت طولانی بدون خستگی به مطالعه بپردازید. شما خواهید توانست این مبل شنی را در تراس منزل قرار داده و ضمن برخورداری از نشیمنگاهی راحت و مناسب، از هوای تازه و نور خورشید نیز لذت ببرید. 


استفاده در مسافرت

این محصول دارای قطر 90 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر است. این مبل شنی فاقد دسته است و تمامی قطر ذکر شده مربوط به نشیمنگاه محصول می باشد. با این وجود این محصول نشیمنگاهی جادار و راحت دارد که تمامی افراد با جثه های گوناگون قادر به استفاده از آن می باشند. این محصول را می توانید به راحتی در خودرو جای دهید و در مسافرت و گردش ها به همراه خود ببرید تا در فضاهای باز از نشیمنگاهی راحت و مناسب برخوردار شوید. در گردش ها در هنگام شب می توانید به راحتی بر روی این مبل شنی به دور از سرمای زمین، به خواب بروید. پشتی بلند این مبل شنی تمامی ستون فقرات و گردن را پوشش می دهد و بستر مناسبی برای استراحت به شمار می رود. به دلیل کیفیت بالای این محصول، استفاده در فضاهای باز و خارج از منزل باعث کاهش کیفیت بدنه نخواهد شد و هم چنین شما خواهید توانست از این محصول در مقابل نور خورشید نیز استفاده نمایید. 


مشخصات فنی 

به دلیل استفاده از رویه ای سبک و مواد داخلی یونولیتی، این محصول دارای وزنی برابر با 6 کیلوگرم می باشد که در زمان جابه جایی به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. هم چنین این مبل شنی قادر است وزنی معادل 180 کیلوگرم را تحمل کرده بدون اینکه به مواد داخلی آن آسیب وارد شود و یا از انعطاف آن کم شود. وارد شدن فشار زیاد به حجم مواد داخلی مبل شنی نیز آسیب نخواهد زد. 


روش خرید

مبل شنی بزرگسال راحتی مخمل را با ارزان ترین قیمت از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...