مبل شنی بزرگسال راحتی

کد 23102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال راحتی محصولی جذاب برای افراد بالاتر از 14 سال بوده که از طریق نمایندگی رسمی مبل شنی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول رنگ بدنه سرمه ای داشته که لبه های استاندارد ان با پارچه سفید تولید می شود. با توجه به امکانی که تولید کننده ایجاد کرده شما می تواندی رنگ بدنه محصول را با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید. وزن بدنه محصول 6 کیلوگرم بوده که شما می توانید به راحتی ان را جا به جا و حمل نمایید. البته این سبک بودن تاثیری بر استحکام بدنه مبل شنی نداشته و محصول قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. روکش بدنه محصول از پارچه مرغوب مخمل بوده زیرا این نوع پارچه ضدتعریق و قابل شستشو بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. یونولیت خرد شده که برای داخل محصول انتخاب شده وزن کم با ساهتاری منعطف و نرم داشته که می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. در بخش زیر محصول یک زیپ تعبیه شده تا مصرف کننده به راحتی بتواند مواد داخلی را شارژ و یا تعویض نماید. این محصول را می توانید با قیمت و کیفیتی بالا از نمایندگی مبل شنی ارامش خریداری نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • قابلیت تعویض مواد داخلی
  • تنوع رنگبندی بدنه

مبل شنی بزرگسال راحتی

مبل شنی بزرگسال راحتی از سری محصولات با کیفیت تولیدی مبل شنی آرامش است که با طول عمر بالا در اختیار افراد می باشد و در واقع بدنه ای مقاوم و مستحکم را تشکیل داده است. مبل شنی می تواند مزیت راحتی و آسایش را برای افراد مهیا سازد و سعی دارد که بیش ترین میزان رضایت را برای علاقه مندان ایجاد سازد. از این رو کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند باید بدانند که محصول برای به کار گیری در محل های مختلف در نظر گرفته شده است و کارایی دلخواه و مطلوبی دارد. مبل شنی برای گروه سنی بزرگسال طراحی و تولید شده است و میزان راحتی ایجاد شده توسط آن بسیار زیاد است. در نتیجه کسانی که تمایل به خرید بهترین گزینه از بین مبل های شنی دارند می توانند آن را با طول عمر و دوام بالا و قیمت مناسب از تولیدی خریداری کنند. مبل شنی دارای قابلیت های مختلفی است که به دلیل وجود رویه با کیفیت در نظر گرفته شده است. از این رو بیش ترین میزان رضایت را برای علاقه مندان دارد و سبب شده است که در بیش ترین مواقع بتوان از داشتن چنین محصول شیکی برخوردار شد. کسانی که علاقه به داشتن راحتی و آسایش در محیطی مطلوب و منحصر به فرد دارند می توانند آن را به راحتی مورد پسند قرار دهند و پس از تعیین رنگ بدنه سفارش خود را ثبت نمایند.


ساختار ساده مبل شنی 

این مبل شنی در نهایت سادگی طراحی و تولید شده است و می تواند بدنه ای بسیار ساده داشته باشد تا در نهایت مورد استفاده آسان افراد نیز قرار گیرد. این مبل شنی می تواند رضایت را برای علاقه مندان و استفاده کنندگان فراهم کند تا در نهایت آرامش و راحتی قادر به برخورداری از مزیت رویه طبی مبل شنی باشند. محصول مورد نظر برای استفاده در مدت زمان طولانی سازگاری دارد و با توجه به داشتن بدنه ساده قادر به ایجاد آرامش کافی در زمان مصرف است. از این رو کسانی که قصد خرید حرفه ای ترین نشیمن با دوام و مقاومت بالا را دارند می توانند این مبل شنی را با ساختار ساده خریداری کنند و از داشتن آن لذت ببرند. محصول مورد نظر رنگی دلنشین دارد و دارای بدنه ای قابل انتخاب است. از این رو قادر خواهد بود که محصولی حرفه ای به جهت رفع نیاز به آرامش در افراد باشد. مبل شنی را می توان با این خصوصیات خریداری کرد و از آن لذت برد. بدنه ساده محصول رویه ای منعطف دارد و می تواند در صورت نشستن بر روی بدنه فرورفتگی ایجاد شود. این فرورفتگی در واقع بخش مد نظر برای نشستن افراد است و موقعیت استاندارد و ایمنی را برای علاقه مندان به وجود می آورد.


پوشش دوخت رویه

یکی از مزیت هایی که در این مبل شنی ایجاد شده است و نسبت به سایر محصولات متمایز می باشد این است که دوخت های محکمی دارد که پوششی از جنس پارچه آن را احاطه کرده است. این پوشش به دلایل خاصی در این قسمت قرار گرفته است و کارایی لازم را دارد. پوشش دوخت ها از رنگی دیگر از بدنه تشکیل شده است که در میزان جذابیت و افزایش رضایت افراد نقش دارد. این پوشش علاوه بر زیبایی و جذابیت می تواند سبب افزایش طول عمر دوخت شود و در واقع آن ها را مستحکم تر سازد. از این رو زمانی که افراد سنگین وزن نیز از این مبل شنی استفاده می کنند بدنه دچار تغییر نمی شود و دوخت ها از هم سست نخواهند شد. در نتیجه به راحتی سبب افزایش طول عمر محصول شده است.


انتخاب رنگ محصول

مبل شنی را می توان با رنگ دلخواه خریداری کرد. چرا که بدنه دارای رویه های مختلف است که در زمان خرید رنگ آن انتخاب می شود و می تواند بهترین و خاص ترین محصولی را ایجاد کند که محبوبیت بالایی در نزد استفاده کنندگان دارد. با این وجود است که رنگ بدنه تشکیل بهترین و خاص ترین محصولی را داده است که می توان از آن استفاده طولانی مدت کرد.


خرید

مبل شنی بزرگسال راحتی یکی از خاص ترین محصولات طبی می باشد که با دوام بالا در تولیدی مبل شنی آرامش آماده خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...