مبل شنی ایرانی یک نفره

کد 11001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی ایرانی یک نفره یکی دیگر از محصولاتی است که با بدنه ای از جنس چرم مصنوعی برای علاقه مندان به کار می رود و دارای طراحی مدرن و خاص می باشد. محصولاتی که به سبک مدرن ساخته شده اند دارای بدنه ای خاص می باشند که در کنار هم ترکیبات بی نظیری را ایجاد کرده است. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر دارای قابلیت بدنه طبی دارد و بیش ترین میزان استفاده را خواهد داشت. در نتیجه هر چه مدل های متنوعی از مبل شنی مدرن به بازار عرضه می شود می توان محبوب ترین محصول مد نظر خود را پیدا کرد و با آن به نهایت آرامش و راحتی رسید. از سوی دیگر این محصول منحصر به فرد دارای قابلیت ضد حساسیت و ضد تعریق است و در زمانی که افراد از آن استفاده می کنند می توانند بهترین تجربه خود را داشته باشند. از این رو هر فردی در محل زندگی خود و یا محل کار خود نیازمند این مبل شنی خواهد بود و شرایط برای بهره برداری از آن مهیا می باشد. با در نظر گرفتن رویه مقاوم و با ضخامت این مبل شنی قادر به داشتن طول عمر بالا است و می تواند تمامی موقعیت های خود را با این بدنه مقاوم داشته باشد و کارایی آن نیز به این صورت تنظیم می شود. برای خرید مبل شنی ایرانی یک نفره می توانید وارد سایت مبل شنی آرامش شوید و محصول را از دسته بندی مبل شنی انتخاب و خریداری نمایید.

طول80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


مبل شنی ایرانی یک نفره


مبل شنی ایرانی یک نفره از جمله محصولاتی می باشد که با مواد اولیه بسیار مرغوب ساخته شده است و در ساخت آن از تمامی استاندارد های موجود در بین محصولات طبی استفاده شده است. این مبل شنی دارای ظرفیت یک نفره است و قادر به فراهم کردن شرایط راحتی و آرامش برای علاقه مندان می باشد و می تواند بهترین نشیمن را برای افراد ایجاد سازد. در نتیجه داشتن این محصول خاص مفید بوده و سبب رضایت خاطر استفاده کنندگان از استراحت بر روی آن می شود. با توجه به این که افراد مختلفی از این محصول استفاده می کنند می توان گفت که مناسب برای تمامی سنین است و کاربرد آن برای هر فردی متفاوت می باشد. از این رو بنا به نیاز و شرایط لازم علاقه مندان این مبل شنی را انتخاب و خریداری می کنند و در محل های مختلف از آن بهره می برند. خصوصیات منحصر به فردی که توانسته این محصول خاص را زیبا و بی نظیر سازد بیش تر در بدنه آن خلاصه شده است که وزنی کم دارد و می تواند به راحتی مصرف شود. این بدنه با طراحی ساده کارایی زیادی خواهد داشت و در هر شرایط نیز قابلیت استفاده دارد. از این رو هر فردی برای استراحت های روزانه از این مبل شنی استفاده کرده و زمان خود را به بهترین شکل تنظیم می کند. جهت کسب اطلاعات بیش تر درباره مبل شنی با ما همراه باشید.


طراحی ساده بدنه

محصول مورد نظر از طراحی ساده ای برخوردار است و از این رو می تواند بهترین گزینه برای قرار گیری در منزل و یا محل کار باشد. از این رو به راحتی جا به جا شده و به محل مورد نظر می رسد و در آن جا قابلیت استفاده پیدا می کند. بدنه ساده محصول از یک بخش گرد تشکیل شده است که بر روی آن تکیه گاهی کشیده و مثلثی شکل ایجاد شده است و در واقع در امتداد نشیمن گرد می باشد. این بخش دارای امکانات لازم به جهت استراحت و قرار گیری حالت استاندارد بدن می باشد و می تواند منحصر به فرد و خاص باشد. در نتیجه داشتن این محصول بی نظیر به علاقه مندان امکان راحتی و آرامش در زمان مصرف را می دهد. بدنه خاص محصول از تکه پارچه هایی تشکیل شده است که از جنس چرم مصنوعی بوده و دارای زیبایی ظاهری می باشد. این تکه پارچه ها بدنه را به وسیله دوخت های محکم و تضمینی به هم متصل کرده است و سبب ایجاد یک محصول خاص شده است. از این رو ایجاد تکیه گاه و نشیمن به این شکل تنها به دلیل وجود دوخت های مختلف بدنه می باشد که یک محصول خاص و منحصر به فرد را تولید می کند و سبب رضایت متقاضیان می شود. 


نرمی و لطافت محصول

این مبل شنی از آن جایی که برای راحتی و استراحت افراد طراحی شده است و دارای امکان استراحت در طول روز می باشد از بدنه ای نرم و منعطف تشکیل شده است که می تواند بهترین کاربرد را داشته باشد و با قابلیت های فراوان در اختیار افراد قرار گیرد. منعطف بودن بدنه به دلیل آن است که محتویات درونی محصول می تواند به راحتی بدنه را نرم سازد و قابلیت کم و زیاد کردن آن نیز وجود دارد. از این رو به آسانی توسط افراد و بر اساس علاقه آن ها مواد درون محصول کم و یا زیاد می شود و به این صورت نرمی و لطافت آن نیز متغییر می شود. زمانی که شن های یونولیتی داخل محصول را کم می کنیم بدنه دارای فضای خالی می شود که می تواند در بخش رویه نرمی و لطافت ایجاد سازد و زمانی که مواد داخل محصول را افزایش می دهید بدنه به سرعت استحکام خود را ایجاد می کند و شکل خاصی به خود می گیرد.


بدنه طبی محصول

از آن جایی که این بدنه طبی است همان طور که گفته شد دارای قابلیت منعطف بودن و نرمی بسیار زیادی می باشد. همچنین این محصول علاوه بر این موارد تکیه گاه طبی دارد که بسیار نرم بوده و می تواند بهترین استفاده را ایجاد سازد. از سوی دیگر نشیمن نیز دارای قابلیت طبی بودن بسیاری می باشد و می توان در صورت نشستن حس خوشایندی را تجربه کرد و به این صورت در طولانی مدت نیز بر روی محصول قرار گرفت.


خرید

امکان خرید مبل شنی ایرانی یک نفره از طریق ورود به سایت مبل شنی آرامش امکان پذیر است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...