مبل شنی ایرانی برزنتی

کد 22040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی ایرانی برزنتی در رنگبندی گوناگون و متنوع با ساختاری گرد و ساده جزو یکی از مرغوب ترین و زیباترین مبل های شنی موجود در تولیدی مبل شنی آرامش می باشد که با دوختی تضمینی توانسته در دسته محصولات باکیفیت و با دوام قرار گیرد. منظور از کیفیت این مبل شنی طول عمر بالای بدنه ان می باشد که از جنس پارچه برزنتی بسیار مقاوم نسبت به ضربه و تحمل وزن افراد سنگین است. این محصول با داشتن قسمتی فرورفته در وسط خود باعث ایجاد یک تکیه گاه در هنگام نشستن افراد شده است و این امر راحتی افراد را تضمین می کند. در انتخاب مبل شنی باید به این نکته توجه داشت که این مبل حتما دارای بدنه ای قابل شستشو باشد همچنین دارای انعطاف بالایی بوده تا در هنگام استفاده از آن دچار کمردرد نشد. در خصوص این مبل شنی بادوام و زیبا باید گفت که از بهترین جنس بدنه و قابلیت شستشو برخوردار است و با توجه به مواد داخل ان دارای انعطاف بسیار بالایی است که برای افرادی که مشکلات ستون فقرات دارند و همچنین افراد مسن مناسب می باشد. این محصول دارای یک نکته مثبت بسیار مهم نیز می باشد و آن ضمانت نامه رسمی در طی دو سال می باشد که از زمانی که محصول به دست شما می رسد آغاز می شود. رنگ مشاهده شده در تصویر این محصول یک نمونه از این مبل شنی می باشد در واقع این محصول دارای قابلیت انتخاب رنگ از سوی مشتری را دارد تا با توجه به سلیقه آن ها تولید و تحویل داده شود. برای خرید آسان و در کم ترین زمان مبل شنی ایرانی برزنتی می توان به سایت رسمی تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه نمود.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی ایرانی برزنتی

مبل شنی ایرانی برزنتی ارزان ترین محصولی است که به تازگی طراحی و تولید شده است و برگرفته از بهترین مواد اولیه می باشد. طراحی این مبل شنی با متد خاصی صورت گرفته است که کاملا استاندارد بوده و قادر می باشد که به راحتی در دسترس افراد برای استفاده مداوم قرار بگیرد. از این رو هر کس که تمایل به داشتن محصولا ت طبی دارد می تواند به سمت خرید وسیله کاربردی جذب شود و به آسانی آن را برای خود داشته باشد. محصول مورد نظر قادر می باشد که طراحی با توجه به سلیقه افراد داشته باشد و به این صورت رنگبندی شاد و جذاب داشته باشد. از این رو بر اساس آن چیزی که افراد مایل می باشند این محصول  زیبایی و جذابیت دارد. مبل شنی از آن جایی که دارای بدنه ای با جنس برزنتی می باشد از ضخامت زیادی برخوردار است و به راحتی در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که ضخامت بدنه زیاد است افراد در طول سال های زیاد می توانند از وجود این محصول کاربردی برخوردار باشند و در طی آن به آسانی از مبل شنی بهره مند گردند. با این وجود محبوبیت آن روزانه در حال افزایش است و سعی در آن دارد که تمامی رضایت استفاده کنندگان را داشته باشد. اگر اطلاعات زیادی در باره انواع مبل شنی و مدل ها تشکیل دهنده آن ندارید مطالب زیر را مطالعه کنید.


مواد تشکیل دهنده محصول

برای ساخت این مبل شنی و یا تمامی مبل های شنی که دارای متنوع ترین طراحی ها و یا بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه هستند از یک رویه با جنس های مختلف تشکیل شده است که در این مبل شنی با جنس برزنتی می باشد. این جنس از بدنه برای ان است که بتوان محصول را در طی سال های زیاد استفاده کرد و از این محصول برای داشتن یک محصول ائمی استفاده نمود. همچنین بدنه به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در صورت بودن فشار و ضربه مقاومت بالای دارد و در هر شرایطی نیز دچار آسیب نخواهد شد. در نتیجه با یک بار هزینه کردن در باره این محصول می توان هم از کیفیت بسیار بالا برخوردار شد و هم در طول زمان استفاده رضایت کافی را نیز به دست آورد. با در نظر داشتن نرمی و منعطف بودن بدنه می توان به مواد اولیه موجود در داخل آن اشاره کرد که از شن های فیبری می باشد و می تواند قابلیت شکل پذیری بالایی را برای این محصول ایجاد سازد. با توجه به این که بدنه یکی از پر کاربرد ترین محصولات را ایجاد کرده است قابل توجه مخاطبان برای خرید قرار می گیرد.


کوچک و کم جا

ابعاد سازنده این مبل شنی کم است و سبب تشکیل محصولی با ابعاد کوچک را داده است. این محصول برای این که در محیط های مختلف جای بگیرد و کاربرد داشته باشد با این ابعاد در دسترس افراد بوده است و سبب ایجاد راحتی در هر فضایی می شود. با این وجود هر کس که تمایل به داشتن محصولات طبی دارند بر اساس محلی که قصد استفاده از آن را دارند محصول را خریداری می کنند و از داشتن مبل شنی نهایت لذت را می برند. با توجه به این که بدنه کوچک است شکلی استوانه ای شکل به خود گرفته است که رویه آن دارای فرورفتگی است. در بخش فرورفته به راحتی می توان استراحت نمود. با وجود این که شرایط برای داشتن این محصول در هر موقعیتی مهیا است به راحتی می توان آن را به مسافرت برد و با خود به همراه داشت.


رویه ضخیم

برزنت برای این مبل شنی ایجاد رویه ای ضخیم را کرده است که غیر قابل نفوذ است و در واقع می تواند در مقابل نفوذ آب به داخل بافت بدنه ایجاد یک مقاومت بالا را نماید. با این وجود است که شرایط برای بهره برداری از آن به صورت مداوم وجود دارد و قادر خواهد بود که در هر فضایی به کار گرفته شود. از سوی دیگر برای نگه داری از آن نیز شرایطی مهیا شده است که نیاز به مراقبت زیادی نیست و بدنه با طول عمر بالا در اختیار افراد می باشد.


خرید

برای خرید مبل شنی ایرانی برزنتی که بهترین نوع محصولات طبی می باشد می توان به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه نمود.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...