مبل شنی اورجینال تکنفره

کد 21020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اورجینال تکنفره ارزانترین مبل شنی بوده که در ابتدای سال 2020 توسط کارخانه مبل شنی ارامش طراحی و با توجه به ساختار بدنه نرم و راحت در کنار دوام بالای خود توانسته در میان مصرف کنندگان به یکی دیگر از پرفروش ترین مبل شنی های این کمپانی تبدیل شود. این مبل شنی از طراحی بدنه ساده و در عین حال استانداردی برخوردار بوده که ساختاری گرد دارد. مصرف کننده با نشستن بر بخش میانی این مبل شنی گرد به تغییر حالت بدنه و فرم گرفتن محصول بر اساس حالت بدن خود کمک خواهد کرد. در نهایت محصول از یک نشیمنگاه راحت و تکیه گاهی شیبدار و منعطف تشکیل شده که این تکیه گاه می تواند تمام سطح کمر فرد را پوشش بدهد. این حالت بدنه موجب شده تا ما برای زمان مطالعه و کار و استراحت و.... استفاده از این مبل شنی را به تمامی مشتریان توصیه کنیم. افراد در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصول با طول عمر بالا را دارند. به همین دلیل روکش بدنه این مبل شنی را از مرغوب ترین نوع پارچه با ساختاری استثنایی و ضدتعریق که قابلیت شستشو نیز داشته طراحی و تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه کاملا باکیفیت بودن و در اثر قرار گرفتن در معرض وزن و فشار بالا دچار اسیب نشده پس این مبل شنی می تواند سال ها برای شما یک محصول زیبا و کاربردی باقی بماند. نوع مواد تشکیل شده داخل مبل شنی از یونولیت خرد شده انتخاب شده است. زیرا مواد یونولیتی به دلیل منعطف بودن به راحتی تغییر حالت داده و در کنار وزن کم خود می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. این مواد داخلی امکان تعویض و یا شارژ مجدد بسیار ساده ای نیز دارند. برای خرید مبل شنی می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بدنه متنوع
  • دارای گارانتی معتبر دوساله

مبل شنی اورجینال تکنفره

مبل شنی اورجینال تکنفره منعطف و نرم بوده است و دارای ابعاد بزرگی می باشد. این محصول به دلیل داشتن راحتی زیاد به افراد کمک می کند که به حالت درازکش نیز بوده و به اصطلاح بر روی محصول بتوانند لم بدهند. از این رو قابلیت شکل پذیری دارد و می تواند بهترین محصولی باشد که در سال های اخیر ساخته شده است و در نهایت بهره برداری بهینه از این محصول به کار می رود. داشتن مبل شنی به علاقه مندان به راحتی کمک می کند که در طول روز بتوانند استراحت داشته باشند یا در تایم استراحت های روزانه خود بتوانند از محصول استفاده کرده و بر روی آن به نهایت آرامش برسند. از سوی دیگر چنانچه به دنبال محصولی طبی هستید که در نهایت آرامش و راحتی می باشد و طول عمر و دوام بالایی نیز دارد به شما خرید این مبل شنی پیشنهاد می شود که سبب رضایت خاطر خریداران شده و می تواند جزو محصولات پر کاربرد در محیط های مختلف باشد. به دلیل سادگی طراحی این محصول و امکان استفاده آسان از آن طرفداران این محصول روزانه در حال افزایش است و می تواند جزو پر فروش ترین محصولات محسوب گردد. از این رو خرید مبل شنی لازم و ضروری بوده است و برای تمامی محل ها کار برد های مناسبی دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه خرید و استفاده از این محصول ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنید.


استفاده آسان از محصول

مبل شنی دارای ابعاد مناسبی بوده است و از بدنه گرد تشکیل شده است. طراحی و دوخت این بدنه بسیار ساده بوده است و از ترکیبی بسیار ساده برخوردار می باشد. اما برخلاف آن چه که افراد تمایل دارند قادر بوده است که به راحتی طراحی و نصب شود و به آسانی نیز مورد بهره برداری قرار بگیرد. در نتیجه به کار گیری این محصول در منزل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در زمان خرید این محصول به شما بسته بندی ارسال می شود که حاوی بدنه و مواد درونی آن است. در زمان نیاز به نصب آن کار دشواری لازم نیست و تنها با پر کردن بدنه از شن های یونولیتی می توان بدنه را به حالت اصلی خود در آورد. از این رو هر کس که تمایل به داشتن محصولی راحتی است از مبل شنی استفاده می کند. با نصب این محصول در محل دیگر نیازی به داشتن و خریداری محصولات طبی دیگر نیست و تنها با این محصول تمامی نیاز های افراد برطرف می شود. با این وجود به همین آسانی نیز می توان محصول را حمل و نقل کرد و به محلی دیگر ارسال نمود به همین خاطر برای رفتن به سفر یکی از محصولاتی می باشد که لازم است در کنار وسایل دیگر حمل شود و به آسانی با افراد به همراه باشد.


شستشوی آسان محصول

برای داشتن محصولی تمیز در صورت بروز کثیفی همواره قابلیتی در محصول ایجاد شده است که شستشوی آن را آسان می کند و برای شستن در هر زمانی نیز مناسب می باشد. در نتیجه در اثر برخی عوامل مانند ریخته شدن مواد غذایی و نوشینی بر روی بدنه محصول و لک شدن بدنه می توان آن را به صورت پوسته خالی با مواد شویینده قوی شستشو داد و در نهایت آرامش و خیالی آسوده از آن بهره مند شد. شستشوی مکرر بدنه آسیبی به آن وارد نمی کند چرا که از دوام و کیفیت بالا برخوردار است و دارای طول عمر بالایی می باشد. از این رو علاقه مندان توانایی آن را دارند که در هر زمان و بر اثر آلودگی رویه آن را به راحتی شستشو داد و محصول را تمیز در دسترس برای استفاده قرار داد.


تحمل فشار بالا

مبل شنی بدنه ای دارد که قادر می باشد وزن زیاد افراد را نیز تحمل کند و دچار خرابی و آسیب نشود. از این رو جزو محصولات با دوامی بوده است که تحمل فشار بالای وزن افراد را داشته و در مقابل برخورد و ضربه نیز صدمه نمی بیند. به همین خاطر است که طرفداران زیادی دارد و برای به کار گیری در طولانی مدت استفاده می شود.


خرید

آسان ترین روش برای خرید مبل شنی اورجینال تکنفره اقدام به خرید غیر حضوری از فروشگاه مبل شنی آرامش است که با تخفیفات ویژه این محصول کاربردی را ارائه داده است و از ضمانت نامه نیز برخوردار می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...