مبل شنی اورجینال بزرگ

کد 23025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اورجینال بزرگ یکی دیگر از باداوم ترین و در عین حال ارزانترین محصولات تولیدی مبل شنی در سال 2020 بوده که مناسب استفاده تمام سنین طراحی شده است. این مبل شنی می تواند وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند. به همین دلیل استفاده از آن محدودیت خاصی نداشته و حتی افراد با وزن بالا نیز می توانند آن را خریداری نمایند. تولید کننده برای راحتی شما در زمان خرید امکانی ایجاد کرده تا مصرف کننده بتواند رنگ بدنه را شخصا به فروشنده اصل سفارش بدهد. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته و که تکیه گاه شیبدار و منعطف آن می تواند تمامی سطح کمر شما را در زمان استفاده پوشش بدهد. به همین دلیل استفاده از آن برای زمان های مطالعه و کار و استراحت و... توصیه می شود. جنس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع مخمل لطیف انتخاب کرده اند. زیرا روکش بدنه مخمل از زیبایی بالا و ساختاری نرم و باداوم برخوردار می باشد. این نوع روکش بدنه به دلیل خاصیت ضدتعریقی و همچنین امکان شستشو با آب و مواد شوینده در میان مصرف کنندگان از طرفداران بالایی برخوردار می باشد. مواد تشکیل داخل مبل شنی نیز از بهترین نوع شن های یونولیتی با ساختار خرد شده انتخاب شده اند. این مواد نرم و انعطاف پذیر بوده و در مقابل وزن کم خود می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. برای تغییر حالت بدنه مبل شنی تنها کافی بوده میزان این مواد یونولیتی را به صورت دستی کم یا زیاد کنید. این مبل شنی دارای ضمانت نامه معتبر دوساله بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه رسمی مبل شنی در ایران مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدن: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای تنوع رنگبندی بالا
  • دارای طول عمر بالا
  • دارای گارانتی معتبر

مبل شنی اورجینال بزرگ

مبل شنی اورجینال بزرگ از جمله محصولاتی می باشد که دارای ابعاد بزرگ و راحت بوده است و می تواند برای موارد زیادی مورد استفاده قرار بگیرد. مبل شنی بدنه ای اروجینال و اصل دارد و در طول عمر بالا قادر به ارائه کارایی برای علاقه مندان می باشد. این در حالی است که اغلب محصولات از کیفیت پایین برخوردار می باشند و نمی توان به وسیله آن ها نهایت کارایی و استفاده را به عمل آورد. مبل شنی مقاومت بالا دارد و در هر مواردی می تواند راحت ترین حالت را برای افراد ایجاد سازد. استفاده کنندگان دارای شرایط ویژه ای هستند که می تواند آن ها را در موقعیتی مناسب قرار دهد و در هر حالتی امکان بهره برداری هاس درست را داشته باشد. بدنه اورجینال یکی از بهترین شرایط برای داشتن طول عمر بالا است. چرا که محصول از بهترین رویه تشکیل شده است که دوام بالایی دارد و می تواند با این طول عمر موارد بهتری برای علاقه مندان ایجاد سازد. توجه به کیفیت محصول به افراد کمک می کند تا در فرصت مناسب بتوانند از این مبل شنی استفاده کنند و آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهند. با این وجود هر کس که علاقه به داشتن محصولات طبی دارد قادر می باشد که آن را در دسترس قرار دهد و مورد استفاده قرار دهد. جهت کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.


فضایی مطلوب با دوخت های محکم

همان طور که گفته شد این مبل شنی از جمله محصولاتی است که با بدنه ای بزرگ در اختیار افراد می باشد و در واقع ابعاد بزرگ آن افراد را به داشتن مبل شنی تشویق می کند. این محصول خاص دارای رویه ای طبی و راحتی می باشد که از برش های مختلف تشکیل شده است. این برش ها با دوخت های محکم و تضمینی به هم متصل شده اند و تشکیل بهترین فضا را داده اند. دوخت های محکم با ضمانت دوام بالا در محل ایجاد شده اند و هیچ گونه درز وشکافی را ایجاد نکرده اند. همچنین می تواند فرم بدنه را ایجاد سازد و در اختیار افراد قرار دهد. طراحی بدنه به وسیله این دوخت ها ایجاد شده است که محبوبیت آن را نیز افزایش داده است و می تواند به راحتی برای داشتن طول عمر بالا برای افراد مورد استفاده قرار گیرد. با این وجود هر کس که نیاز به داشتن محیطی مطلوب برای داشتن حالت نشستن در زمان طولاتی دارد می تواند مبل شنی را با رویه اورجینال و اصل تهیه کند و به آسانی نیز داشته باشد.


منعطف بودن محصول

به دلیل این که فضای داخلی محصول به طور کامل با شن های یونولیتی پر نشده است می توان مشاهده کرد که بدنه دارای فضای خالی می باشد و به صورت منعطف در آمده است. این بخش منعطف می تواند فضایی مناسب برای افرادی باشد که هم به حالت نشستن تمایل به قرار گیری بر روی محصول دارند و هم نیاز به محیطی برای داشتن حالت درازکش دارند. از این رو بدنه بزرگ طراحی شده است و می تواند قابلیت منعطف بودن خود را داشته باشد. فرورفتگی که سبب ایجاد نشیمن محصول می شود با بلند شدن افراد به حالت اولیه برمی گردد و در واقع محصول را به محصولی شکل پذیر تبدیل می نماید. با توجه به چنین قابلیتی می توان گفت که بدنه در حالت استاندارد قرار گرفته است و می توان به آن مراجعه نمود.


محیط کار

مبل شنی امکانی را ایجاد کرد که برای داشتن آن در محیط کار نیز مشکلی وجود ندارد. برخی از افراد که از اتاق استراحت برخوردار می باشند می توانند این مبل شنی را در محیط کار مورد استفاده قرار بدهند. اما به طور کلی در منزل نیز می توانند از مبل شنی برای ایجاد محیط کار با کامپیوتر شخصی خود استفاده کنند و برای خود فضایی نرم و مناسب را ایجاد نمایند.


روش خرید

مبل شنی اورجینال بزرگ با قیمت مناسب در فروشگاه مبل شنی آرامش وجود دارد و با رنگ های دلخواه آماده خرید شما عزیزان می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...