مبل شنی اورجینال با رویه مخمل

کد 22007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,003,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اورجینال با رویه مخمل یکی دیگر از محصولاتی است که امروزه با فروش بالا در بازار موجود است و دارای بهترین ویژگی ها را داشته باشد. این مبل شنی رویه ای از جنس مخمل دارد که در داخل بافت های آن رگه هایی از خطوط موازی وجود دارد. از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در تمامی شرایط باشد. لطافت به کار رفته در بدنه سبب می شود تا افراد به راحتی در تایم طولانی بتوانند بر روی محصول بنشینند و به استراحت های روزانه بپردازند از این رو برای تمامی سنین نیز مطلوب می باشد و قادر به داشتن بدنه ای منعطف است. بدنه محصول نقش مهمی در راحت بودن افراد ایفا می کند و تمامی مزیت های راحتی و آسایش در زمان استفاده را داشته باشد. با این حساب می تواند گزینه ای منحصر به فرد برای علاقه مندانی باشد که به سمت این محصول خاص جذب شده و آن را برای منزل خود می پسندند. این محصول همچنین دارای موادی است که به راحتی تعویض می شود و داخل بدنه را فرا گرفته اند. بدنه ای که با این خصوصیات ساخته شده است می تواند دارای طول عمر بالا باشد و در طول سال های زیاد استفاده شود. از این رو بهترین و مناسب ترین بدنه را شامل شده است تا افراد بتوانند در طولانی مدت به راحتی از وجود آن بهره مند شوند. به همین خاطر است که روش های خرید آن نیز راحت بوده و برای علاقه مندان مهیا می باشد. خرید این مبل شنی اورجینال با رویه مخمل از طریق مراجعه به تولیدی مبل شنی آرامش امکان پذیر  است.شما میتوانید در هر سایز و رنگ این محصول رو تغییر داده و به دکوراسیون منزلتان کمک کنید تا رنگ و لعاب تازه ای به خود بگیرد. زیبایی و راحتی مبل شنی  بسیار مهم می‌باشد و در همین راسته شما به مقاومت چشم گیر و قیمت مناسب و ارزان نیز باید توجه داشته باشید. مبل شنی اورجینال با رویه مخمل  با بیش از ۳۰ رنگ متفاوت و شاد برای سلیقه ها متفاوت شما . با تماس به مبل شنی آرامش میتوانید مبل شنی مد نظر خود را در خانه خود  داشته باشید از مبل شنی بهترین لذت را ببرید 

طول90 سانتی متر
عرض90 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی اورجینال با رویه مخمل

مبل شنی اورجینال با رویه مخمل از جمله وسایل طبی است که در تمامی خانه ها لازم و ضروری می باشد و قادر به ایجاد بهترین شرایط برای علاقه مندان به استراحت کردن های روزانه است. در نتیجه به راحتی چنین فضایی را انتخاب و خریداری می کند و می تواند برای مدت زمان طولانی علاقه مندان را بر روی خود حفظ کند. از این رو زمانی که از این مبل شنی استفاده می شود با توجه به بدنه اصل و اروجینالی که دارد از شرایط ویژه ای برخوردار خواهید شد چرا که بدنه با چنین نوعی می تواند در طول عمر بالا استفاده شود و تمامی ویژگی های راحتی و آسایش را برای افراد ایجاد سازد. از این رو هر شخصی در منزل به مبل شنی احتیاج دارد و می تواند با استفاده از آن در طول روز باعث برطرف شدن خستگی خود شود. در زمان داشتن این محصول همواره افراد می توانند آن را با خود به همراه داشته باشند و یا در مسافرت نیز از آن استفاده کنند. مبل شنی به گونه ای طراحی شده است که شرایط قرار گیری را آسان می سازد و می تواند موقعیتی مطلوب را ایجاد کند. از این جهت بهترین طول عمر و مزیت ها را دارد و مورد محبوبیت خریداران قرار گرفته است. طراحی ساده مبل شنی سبب می شود تا آن را به صورت دلخواه استفاده کرد و در محل های مختلف بر اساس علاقه خود قرار داد. در نتیجه این امکان وجود دارد که شرایط خاصی داشته باشد و برای این کار سازگار باشد.


استاندارد بودن حالت بدن

مبل شنی برای این منظور ساخته شده است که افراد برای برخی فعالیت های خود دارای یک بخش نشیمن راحت باشند و نیز بتوانند بدن خود را برای استراحت های روزانه در محیطی مناسب قرار دهند. از آن جایی که این محیط باید استاندارد باشد تا بدن قادر به داشتن آسایش زیادی شود این مبل شنی با این نکات طراحی و تولید شده است و می تواند همین شرایط مد نظر علاقه مندان را داشته باشد. از این رو در صورت تمایل داری طول عمر نیز بوده است و شرایط ویژه ای دارد. علاقه مندان در صورت استفاده از مبل شنی یک نشیمن ساده را دارا می باشند که ابعاد گرد دارد و جادر نیز بوده است. این محصول قابلیت شکل پذیری بالایی دارد که می تواند در صورت اقامت افراد شکل بدن آن ها را به خود بگیرد وتغییر شکل دهد. در این زمان بخش های خالی بدن با مبل شنی پر می شود و ستون فقرات نیز در حالت استانداردی قرار می گیرد. از این رو مناسب ترین محصول در زمان مصرف روزانه افراد می باشد و برای کاربرد طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که افرادمبل شنی را ترک می کنند نیز این محصول به حالت اولیه خود بر می گردد.


تنظیم مواد درونی محصول

مبل شنی از شن های یونولیتی تشکیل شده است که داخل آن را پر می کند و می تواند به بهترین شکل برای علاقه مندان به کار برود. در این صورت بخش بر روی بدنه ایجاد شده است که برای ورود و خروج این مواد بوده است. از این قسمت در صورت تمایل مواد درونی را کم و یا زیاد می کنیم. زمانی که افراد تمایل به محصولی با استحکام و محکم دارند و به نرمی زیادی نیاز ندارند بدنه را با بیش ترین میزان یونولیت پر می کنند اما زمانی که منعطف بودن بدنه برای آن ها مفید و مورد علاقه است میزانی فضای خالی در داخل آن ایجاد می سازند تا بهتر و مناسب تر افراد را در بر گرفته و بتواند بر روی خود به بهترین شکل آن ها را قرار دهد. از این رو تمامی این مراحل با توجه به علاقه و نیاز استفاده کنندگان صورت خواهد گرفت.


ضد حساسیت بودن رویه

محصول مورد نظر از بدنه ای با جنس مخمل تشکیل شده است که با توجه به بافت ظریف و خاص و نیز الیاف به کار رفته در آن بهترین نوع خود می باشد که از ویژگی ضد حساسیت برخوردار است و می تواند در طول استفاده هیچ آسیبی برای علاقه مندان ایجاد نسازد. از این رو دارای این قابلیت می باشد. از سوی دیگر در بافت این رویه هیچ مواد پلاستیکی به کار نرفته است که در صورت تعریق بتواند حساسیت ایجاد کند. از این رو مطلوب و منحصر به فرد می شود وبهترین موقعیت را ایجاد می سازد.


امکان خرید محصول

برای خرید مبل شنی اورجینال با رویه مخمل به صورت غیر حضوری از کارخانه مبل شنی آرامش اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...