مبل شنی اصل یک نفره

کد 22060

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اصل یک نفره بهترین نوع مبل شنی برای استفاده در تمامی سنین بوده که مناسب خانواده ها با طول عمر بالا طراحی و روانه بازار شده است. این مبل شنی طراحی بدنه ای ساده داشته و در طیف گسترده رنگبندی بدنه تولید می شود. پس برای انتخاب رنگ بدنه به صورت دلخواه تنها کافی ست به فروشنده اصلی مراجعه نمایید. روکش بدنه مبل شنی را از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع پارچه نرم و بادوام بوده و توانایی تحمل وزن و فشار بسیار بالایی را دارد. این نوع روکش بدنه ضدتعریق نیز بوده و در اثر استفاده طولانی مدت مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. روکش های چرمی قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده را دارند. ارگونومی ساخت بدنه طبی و راحت این مبل شنی و بدنه انعطاف پذیر آن موجب شده تا برای استفاده در زمان های مختلف مانند خواب و مطالعه و گیم و.... مناسب باشد. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی مملو از شن های یونولیتی است. زیرا این مواد نرمی و راحتی را برای مصرف کننده به همراه داشته و در کنار توانایی تحمل وزن بسیار بالا دارای وزنی کم هستند. میزان مواد یونولیتی را می توانید به صورت دستی کم یا زیاد کرده تا فرم بدنه محصول را به صورت دلخواه تنظیم کنید. توان تحمل وزن بدنه مبل شنی 180 کیلوگرم بوده که موجب شده افراد با وزن بالا بتوانند از این محصول استفاده نمایند. این مبل شنی از گارانتی 2 ساله برای آسودگی خاطر شما برخوردار می باشد. برای خرید مبل شنی تنها کافی بوده به فروشگاه مرکزی مبل شنی مراجعه کرده تا بتوانید این محصول را با تخفیف بالا و کاملا فابریک دریافت نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای گارانتی 2ساله

مبل شنی اصل یک نفره

مبل شنی اصل یک نفره منحصر به فرد ترین محصولی است که امروزه برای تمامی علاقه مندان طراحی و تولید شده است و می تواند با داشتن رویه ای مقاوم جز وسایل با طول عمر بالا باشد. مبل شنی در دسته بندی محصولات طبی و راحتی قرار دارد که با استفاده از آن افراد در شرایط بسیار خوبی قرار خواهند گرفت و در تمامی محل ها نیز قادر به بهره برداری می باشد. محصولی که در تصویر مشاهده می کنید یکی از خاص ترین وسایلی است که در سبک دکوراسیون خانه های مدرن به کار می رود و وسیله ای طبی و ارزان قیمت محسوب می شود. این مبل شنی دارای رویه ای با رنگ های مختلف می باشد که در زمان خرید امکان انتخاب این رنگبندی بدنه وجود دارد. با این وجود هر کس که تمایل به داشتن مبل شنی اصل می باشد می تواند آن را با موارد گفته شده به علاوه  مزیت هایی که در بند های بعدی به آن ها می پردازیم تهیه نماید. خرید این محصول نیز ساده می باشد و از خرید وسایل طبی دیگر که در منزل به کار می رود بهتر بوده است. در نتیجه می توان گفت که مبل شنی یکی دیگر از وسایل ضروری و در عین حال ارزان قیمت در بین افراد است و به راحتی تهیه و استفاده می شود. جهت تکمیل اطلاعات خود راجع به مبل شنی مد نظر مطالب زیر را با دقت مرور نمایید.


نشیمنی راحت

مبل شنی از طراحی ساده ای تشکیل شده است که افراد قادر به راحتی زیاد در این محصول می باشند. نشیمن که نقش اساسی در استفاده و راحت بودن افراد دارد کمک می کند تا یک فضای بسیار مناسب فراهم شود و علاقه مندان نیز قادر به داشتن استاندارد های لازم باشند. نشیمن موردی است که افراد بر حسب آن محصولات را انتخاب و خریداری می کنند. اگر محصولی از رویه محکم و غیر نرمی برخوردار باشد به مراتب مورد خریداری علاقه مندان قرار نخواهد گرفت و نمی تواند جزو مرغوب ترین محصولات طبی باشد. از این رو در زمان خرید توجه به نشیمن محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. این مبل شنی مانند کاناپه ها در نهایت به یک تکیه گاه سرخود نیز متصل است که امکان راحت تر بودن استفاده کنندگان در شرایط مختلف از محصول را فراهم کرده است. از این رو می توان گفت که هر کس بنا به سلیقه خود تنها رنگ محصول را انتخاب می کند و به طور کل دارای ویژگی هایی بوده است که علاقه مندان با توجه به آن ها خرید را انجام می دهند. مبل شنی یکی از خاص ترین اکسسوری های مورد استفاده در منزل می باشد که داشتن آن لازم و ضروری است و تمایل افراد به استراحت را افزایش می دهد.


موارد استفاده از مبل شنی

با توجه به طراحی طبی محصول و وجود نشیمن راحت در کنار تکیه گاه سرخود موارد استفاده از محصول به مراتب بیش تر می شود و سبب افزایش راحتی افراد می گردد. این محصول دارای طراحی ویژه ای بوده است که علاقه مندان قادر به داشتن راحتی و استاندارد های لازم بر روی آن می باشند. برخی از استفاده کنندگان که دارای کارها و مشاغل نشستنی می باشند می توانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند تا از آسیب در بخش های بدن جلوگیری شود. اما به طور کلی می توانند در زمان تماشای فیلم و یا مطالعه به این محصول روی بیاورند و بر روی آن در موقعیت استاندارد قرار بگیرند. با توجه به داشتن مبل شنی در منزل افراد می توانند در ساعاتی از روز به استراحت بر روی آن بپردازند و از راحتی بسیار زیاد آن نیز نهایت بهره برداری را به عمل آورند.


بدنه ضد آب

با توجه به این که محصول از رویه چرم مصنوعی تشکیل شده است می تواند در برابر آب و رطوبت غیر قابل نفوذ باشد و شرایط برای استفاده در محیط های مرطوب وجود دارد. در نتیجه با وجود این عوامل از مبل شنی در حاشیه استخر ها و محیط های باز مانند باغ و حیاط ها استفاده می شود و افراد در هر شرایطی قادر به داشتن راحتی و آسایش می باشند.


امکان خرید آسان

خرید مبل شنی اصل یک نفره با جنس اورجینال از کارخانه مبل شنی آرامش انجام می شود و به این روش از ضمانت نامه رسمی برخوردار می گردد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...