​مبل شنی اصل چرمی

کد 13008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اصل چرمی محصولی بی نظیر برای راحتی و استراحت افراد می باشد که جزو پر فروش های سال بوده و دارای مزیت هایی است که با سایر مبل های شنی متفاوت است. این قابلیت های منحصر به فرد باعث شده تا در مکان های مختلف مفید واقع شود و هر بخشی از طراحی این محصول به منظور راحتی و آرامش افراد در نظر گرفته شده است. این مبل شنی دارای طراحی دو رنگ است و می توان از روی نمونه کار ها رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرد. یکی از ویژگی هایی که این محصول را جدا از محصولات دیگر می کند داشتن بخشی است که می تواند محل قرار گیری کنترل تلویزیون و دستگاه های مرتبط می باشد و همچنین می توان در آن مجله یا کتاب را قرار داد و در زمان استراحت بر روی این مبل شنی از نعمت مطالعه نیز برخوردار بود. این محصول نرمی بسیاری دارد و در زمان نشستن فرم بدن را می گیرد به همین علت در بخش وسط گودی بسیاری داشته و ایجاد فضایی راحت و استاندارد برای آن هایی می کند که یک روز خسته کننده ای را داشته اند. وزن محصول با وجود محتویات سبک داخل آن کم بوده و می تواند به راحتی حمل شود این سبکی در زمانی موثر خواهد بود که در حال نقل و انتقال محصول بوده و می خواهید موقعیت آن را تغییر دهید. در زمان احتیاج به این مبل شنی اصل چرمی و اقدام به خرید آن می توانید با مراجعه به کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش این خرید را انجام دهید.

طول110سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
جنس رویه پلی استر
حجم بدنه 180 لیتر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی اصل چرمی

مبل شنی اصل چرمی پر فروش و ارزان قیمت می باشد و با توجه به کاربرد هایی که دارد می تواند برای بیش تر فضا های مورد نیاز استفاده شود. به همین خاطر است که افراد زیادی به سمت خرید این محصول جذب می شوند و تمایل به خرید آن نشان می دهند. مبل شنی را با رویه اصل خریداری کنید. چرا که برخی سودجویان تولید مبل شنی با رویه نامرغوب را آغاز کرده اند که دوام و کیفیت نداشته و نمی تواند آن چه که افراد از یک محصول طبی می خواهند را برآورده کند. از این رو به هیچ عنوان قابل قبول نمی باشد و از نظر تمامی خریداران محصولی بی کیفیت و نامرغوب است. به همین منظور برای آشنایی بیش تر با برخی از این محصولات که خریداران را جلب می کند و رضایت آن ها را نیز شامل می شود مطالب زیر ارائه شده است و می تواند بالاترین میزان قابلیت را داشته باشد. مبل شنی وسیله ای کاربردی و در اغلب موارد ضروری می باشد. به همین منظور در محیط منزل و محل کار استفاده می شود. همچنین برای بر آورده کردن نیاز به آرامش و راحتی در افراد در مسافرت ها نیز به همراه آن ها بوده و قادر می باشد تا شرایط را برای بهره برداری از محصول هموار سازد. استفاده از مبل شنی در محیط های بیرون نیز ملزوم به رعایت برخی نکات است که با هم به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.


کاربرد محصول در بیرون از منزل

همان طور که گفته شد بدنه با کیفیت بالا می باشد و می تواند با داشتن مقاومت بالا در محیط های بیرونی به راحتی استفاده شود. از این رو سازگاری لازم برای داشتن دوام بالا را دارد و قادر می باشد تا در طول عمر بالا بدون تغییر و صدمه مورد استفاده افراد باشد. از این رو اشخاصی که این محصول را خریداری می کنند در صورت نیاز و تمایل به راحتی می توانند آن را با خود در سفر ها نیز به همراه داشته باشند تا از وجود آن نهایت بهره برداری را به عمل آورند. علاوه بر این موارد در محوطه های تفریحی که افراد برای یک روز به آن جا می روند نیز قابل اجرا می باشد و می تواند به راحتی و در تایم کوتاه نصب شود. برخی از این محصولات بدنه ای یک تکه دارند که می توان آن ها را در صورت پر بودن به محیط های دیگر منتقل کرد اما برخی دیگر دارای زیپ می باشند که برای جا به جایی بتوان آن را تخلیه کرده و بدنه را به صورت خالی جا به جا نمود. بهره برداری از این محصول خاص به خاطر آن است که تنها خریداران بتوانند در هر محیطی آرامش و راحتی خود را داشته باشند و در صورت نیاز به استراحت به آسان ترین روش بر روی محصول قرار گرفته و از مزیت رویه آن بهره مند شوند. از این رو به کار گیری مبل شنی در محیط های بیرونی با سازگاری زیاد همراه است و محبوبیت دارد.


بدنه منعطف

این مبل شنی از یک بدنه ای تشکیل شده است که به صورت کاملا نرم می باشد. نرم بودن بدنه سعی در آن دارد که محصول را دارای قابلیت شکل پذیری بالایی نماید تا در هر صورت افراد راحت تر و بهتر بر روی مبل شنی قرار بگیرند. در زمان لازم نیز محصول شکل اولیه خود را به دست بیاورد و با این شکل در محلی در منزل و یا محل کار قرار داده شود. بدنه در زمانی که افراد بر روی آن می نشینند ایجاد فرورفتگی می کند و به داخل می رود. در نتیجه بدن را احاطه می کند و افراد را بر روی محصولی بسیار منعطف قرار می دهد. با این وجود است که علاقه مندان به این مبل شنی روزانه در حال افزایش هستند و تمایل به خرید آن دارند.


بخش های جانبی محصول

بخش هایی در این مبل شنی ایجاد شده است که تنها به دلیل راحت تر بودن افراد می باشد و در واقع بخش های جانبی محصول به حساب می آیند. این بخش ها شامل کیسه وسایل می باشد که در کناره محصول دوخته شده است. این کیسه وظیفه دارد تا وسایلی مانند موبایل و یا مجله را در داخل خود نگه دارد و بتواند در صورت نیاز این موارد را در اختیار افراد قرار دهد و در دسترس آن ها باشد.


خرید

راحت بودن خرید مبل شنی اصل چرمی به دلیل آن است که تنها با ثبت سفارش در سایت مبل شنی آرامش امکان پذیر می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...