مبل شنی اصل مخملی

کد 23006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اصل مخملی دارای بدنه ای مقاوم و اورجینال می باشد و می تواند برای استفاده در اتاق خواب و محل کار به کار گرفته شود. این محصول زیبا و طبی دارای بدنه ای با جنس مخمل است به طوری که می تواند برای کودکان نیز مورد استفاده قرار گیرد همچنین این مبل شنی برای افرادی که دارای پوست حساس هستند نیز کاربرد مهمی را ایفا می کند. این محصول زیبا دارای فضای بزرگی است تا افراد به راحتی بتوانند به حالت درازکش بر روی آن قرار گیرند و در محل مورد نظر به صورت دلخواه خود قرار گیرند. این محصول می تواند در محیط کار در اتاق استراحت افراد قرار گرفته و در تایم استراحت آن ها به کار برود. شرایط ایجاد شده با این محصول طبی و راحتی به افراد این امکان را می دهد تا با خیالی آسوده بتوانند در فضا قرار گیرند و به استراحت های روزانه خود برسند. علاوه بر استراحت در اوقات فراقت نیز می توانند با قرار گیری بر روی مبل شنی به مطالعه و تماشای فیلم بپردازند. این محصول خاص را می بایست در طول استفاده شستشو داد. چرا که بدنه قابلیت شستشو را دارد و می تواند به راحتی توسط مواد شویینده گوناگون تمیز شود. علاوه بر آن بدنه نیز قابل نعویض می باشد و در هر زمان که مایل هستید می توانید یک بدنه جدید را سفارش دهید. برای انتخاب و خرید درست مبل شنی اصل مخملی بر اساس سلیقه خود به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید تا هزینه کم تری را برای خرید آن پرداخت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنهمشکی 
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 180 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی اصل مخملی

مبل شنی اصل مخملی محصولی پر کاربرد برای تفریحات افراد می باشد و می تواند به جهت راحتی آن ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. از این رو بهترین گزینه برای افراد مختلف بوده است و نهایت آرامش و آسایش را برای آن ها رقم می زند. این محصول برای تفریحات افراد کاربرد دارد چرا که بدنه منعطف و نرم می باشد و می تواند بهترین شرایط را برای آن دسته از افرادی مهیا سازد که دارای محل هایی مانند باغ و ویلا هستند. از این رو در هر زمان که مایل باشند و در زمان رفتن به این محل ها قادر به بهره مندی از راحتی و طبی بودن بدنه مبل شنی می باشند. این محصول خاص دارای بالا ترین میزان فروش بوده است که در سال های اخیر با توجه به مزیت های موجود در بدنه به این صورت در آمده است. همچنین این محصول دلخواه برای افرادی کاربرد دارد که در طول روز فعالیت زیادی انجام می دهند و نیاز به استراحتگاه و محلی طبی دارند. از این رو مبل شنی را خریداری می کنند و در محل های دلخواه خود قرار می دهند و در هر زمانی نیز آن را در دسترس خود قرار می دهند. برای خرید این محصول ابتدا به مطالب زیر مراجعه کنید.


بدنه ضد حساسیت

با توجه به طراحی ساده محصول مبل شنی را می توان به عنوان محصولی در نظر گرفت که بهترین و بالاترین میزان کارایی را دارد و می تواند مناسب ترین محصول از نظر مخاطبان باشد. از این جهت دارای مزیت هایی بوده است که به مراتب محصول را در نظر افراد مختلف مطلوب و مناسب می کند. مزیت هایی از قبیل ضد تعریق بودن و ضد حساسیت بودن در این محصول به گونه ای جای گرفته است که بتوان از آن در هر آب و هوایی استفاده کرد و امکان استفاده در فصول گرم سال نیز برای این محصول مهیا می باشد. در نتیجه می توان از بدنه گرد و طبی محصول در این فصول استفاده کرد و بالاترین میزان بهره برداری را از آن به عمل آورد. داخل این مبل شنی اندکی فضای خالی وجود دارد تا شن های یونولیتی بتوانند به راحتی در حال تکان خوردن باشند و فشرده نشوند. از این رو فضای خالی موجود در بدنه سبب ایجاد نرمی و لطافت می شود و می تواند استفاده از آن را آسان کند. علاوه بر این موارد بدنه با این فضای خالی سبب گردش هوا در داخل خود می گردد که از تعریق جلوگیری می کند. زمانی که بدنه از بهترین رویه با مواد اولیه مرغوب تشکیل شده باشد می تواند از بروز حساسیت نیز جلوگیری کند و بتواند برای اقامت طولانی مدت افراد از این محصول مشکلی را ایجاد نسازد. در نتیجه مبل شنی مد نظر از راحتی بسیار بالایی برخوردار است. 


مناسب برای محل کار

برخی از افراد در محیط کار دارای اتاق استراحت می باشند که با داشتن این مبل شنی می توانند به راحتی تایم استراحت خود را تنظیم کنند. همچنین این مبل شنی با قرار گرفتن در محیط مورد نظر سبب می شود تا خستگی به طور کامل از اشخاص برطرف شود و بتوانند به درستی از مزیت داشتن وقت استراحت بهره مند گردند. از این رو علاقه مندان می توانند در محیط کار از این مبل شنی استفاده کنند و با توجه به بدنه مقاوم و استاندارد این محصول از آن در طول سال های زیاد بهره مند شوند. بدنه مقاوم محصول باعث می شود تا افراد با وزن های سنگین نیز قادر به بهره برداری از مبل شنی باشند و بتوانند بیش ترین میزان استفاده را از آن داشته باشند. چرا که بدنه قادر به تحمل فشار وزن افراد بر روی خود می باشد.


تنظیم مواد داخل محصول

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که در این مبل شنی ایجاد شده است این است که افراد با توجه به تمایل خود می توانند محتویات داخلی بدنه را کم و یا زیاد کنند. از این رو از طریق زیپی که بر روی بدنه تنظیم شده است مواد را از داخل بدنه خارج می کنند و یا وارد آن می گردانند. زیپ محکم و مقاوم در محل دوخته شده است و قابلیت آن را دارد که به راحتی مواد را در خود حفظ کند و دچار صدمه نیز نشود.


ثبت سفارش خرید 

خرید مبل شنی اصل مخملی به صورت غیر حضوری و از طریق ورود به فروشگاه مبل شنی آرامش امکان پذیر می باشد و ثبت سفارش از این طریق انجام می شود.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...