مبل شنی اصل راحتی

کد 53014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اصل راحتی یکی دیگر از جدیدترین محصولات زیبا با ظاهری شیک و طول عمر بالا بوده که به تازگی برای استفاده تمام رده های سنی بالاتر از 3 سال طراحی و روانه بازار شده است. این مبل شنی از رنگ بدنه سبز برخوردار بوده که در عین سادگی ساختاری منحصر به فرد به محصول می دهد. در صورت تمایل می توانید در هنگام خرید رنگ بدنه محصول را شخصا به فروشنده اصل سفارش بدهید. این مبل شنی اورجینال برای استفاده به عنوان یک صندلی راحتی و یا یک تشک شنی راحت برای خواب نیمروزی مناسب است. شما می توانید تا تغییر جهت قرار گرفتن محصول بر روی سطح زمین بالاترین کارایی را از این مبل شنی مشاهده کنید. در حالت کلی به صورت ایستاده بر روی سطح زمین قرار گرفته و شما با نشستن بر روی بخش میانی آن می توانید فرم بدنه محصول را با توجه به حالت بدن خود در گذر زمان تنظیم نمایید. روکش بدنه محصول را از مرغوبترین نوع پارچه چرم مصنوعی طراحی و تولید کرده اند. روکش های چرم مصنوعی نرم و بادوام بوده و در اثر قرار گرفتن در معرض وزن و فشار بالا دچار افت کیفیت نمی شوند. این نوع روکش ها دارای ساختاری ضدتعریق وضدآب نیز بوده و با اسودگی خاطر می توانید آن ها را با اب و مواد شوینده شستشو بدهید. مواد تشکیل دهنده داخل محصول که تاثیر مستقیمی بر راحتی و اسایش شما در هنگام استفاده از این مبل شنی داشته ، از نوع یونولیتی با ساختاری خرد شده است. این مواد یونولیتی وزنی کم داشته اما در کنار نرمی و انعطاف پذیری بالا می توانند وزن بسیار زیادی را نیز بر روی خود تحمل کنند. برای خرید مبل شنی اصل می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی در ایران مراجعه کرده و محصول را با یک تخفیف ویژه و گارانتی معتبر دریافت نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای رنگبندی بالا
  • داری طول عمر بالا
  • دارای گارانتی 2 ساله

مبل شنی اصل راحتی

مبل شنی اصل راحتی ساختمانی راحت و نرم دارد و می تواند بهترین کارایی را برای علاقه مندان ایجاد نماید. در نظر گرفتن برخی موارد در ساخت مبل شنی به افراد این امکان را میدهد که انتخابی درست نمایند و در فضای مناسب محصول را استفاده کنند. این در حالی می باشد که بدنه محصول دارای ابعاد مناسب و یک نفره است و استفاده از آن به بهترین شکل صورت می گیرد. در نتیجه هر کس که دارای علاقه به محصولات طبی و راحتی است می تواند راحت ترین حالت را برای خود و اطرافیان خود رقم بزند. بدنه این محصول مستطیلی شکل می باشد. که در نهایت باعث ایجاد یک نشیمنگاه راحت شده است. علاوه بر این موارد می توان از آن به عنوان یک وسیله کاربردی بهره مند شد و آن را در محیط های نزدیک افراد قرار داد. به این صورت در طول روز در دفعات بالا قابلیت استفاده از محصول وجود خواهد داشت و شرایط برای داشتن محصولی طبی در طولانی مدت مهیا می باشد. چنانچه دارای یک محل مناسب برای این محصول می باشید و یا دارای امکانات لازم جهت بهره برداری از محصولی طبی بوده اند می توانند به راحتی این وسیله کاربردی را مورد استفاده قرار دهند و درنهایت راحتی شروع به انجام فعالیت های روزانه خود نمایند. بدنه به گونه ای خاص طراحی شده است که در ادامه به شرح برخی از ویژگی های آن می پردازیم.


سادگی در طراحی مبل شنی

این مبل شنی از سایر محصولات مشابه ساده تر می باشد و می تواند با ساختار متفاوتی که دارد برای افراد زیادی مورد استفاده قرار گیرد. این در حالی می باشد که علاقه مندان نیاز به نشیمن راحت دارند که در هر حالتی از آن بهره مند شوند. داشتن نشیمن و سطح مستطیلی شکل این امکان را ایجاد می سازد که در نهایت مورد استفاده به صورت دو حالت قرار بگیرد. سطح محصول بزرگ می باشد که برای استراحت افراد و درازکشیدن آن ها مناسب است. همچنین این محصول بی نظیر ساخت شرکت معتبر مبل شنی آرامش است و در نهایت مرغوبیت ساخته شده است. در نتیجه با استفاده به حالت درازکش دچار هیچ گونه آسیب و خرابی نخواهد شد. بدنه به گونه ای تنظیم شده است که می تواند بر روی محل به حالت ایستاده نیز قرار گیرد. این حالت ایستاده امکان آن را ایجاد می سازد که افراد در زمان نشستن هم از تکیه گاه نرم بهره مند باشند و هم نشیمنی طبی داشته باشند. از این رو به حالت ایستاده قرار خواهند داد و شرایط برای انجام کار های نشستنی مهیا می گردد. این محصول با توجه به سازگاری افراد با محیط به دست آمده است و گونه های دلخواهی از محصوات طبی می باشد. از این رو خصوصیات منحصر به فرد زیادی دارد.


کیسه شن

برخی از سایت ها و علاقه مندان از این محصول به نام کیسه شن یاد می کنند. چرا که محتویات درونی آن از شن های فیبری می باشد و در داخل کیسه رویه محصول قرار گرفته است. این در حالی می باشد که بدنه به صورت نصف از آن برخوردار است و پر نشده است. به این صورت تشابه آن با کیسه شن بسیار زیاد می باشد. وجود فضای خالی مزیت های خاصی را به دنبال دارد. چرا که در صورت وجود فضای خالی می توان به راحتی محصول را منعطف کرد و از فضا لذت برد. به این صورت فرورفتگی در بخش رویه ایجاد می شود و قابلیت شکل پذیری بالایی به دست می آورد. در نهایت امکان استفاده از محصول به صورت دو حالت وجود خواهد داشت.


رویه مقاوم

با توجه به خصوصیات محصول و نحوه استفاده و کارایی های آن می توان از ان به عنوان یک محصول مقاوم یاد کرد که بدنه آن در برابر کشش و استفاده طولانی مدت بدون تغییر باقی می ماند. این محصول جذاب و خاص با بدنه ای که طراحی ویژه ای دارد قادر به ارائه کارایی در طول سال های زیاد دارد و می تواند به آسانی کارایی خود را به نمایش بگذارد. با این وجود هر کس که دارای قابلیت های مختلف می باشد و تمایل به داشتن قابلیت های این محصول است به راحتی آن را انتخاب و مورد استفاده قرار می دهد.


خرید

اگر قصد خرید مبل شنی اصل راحتی را دارید می توانید به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید تا محصول را با قیمت ارزان و کیفیت بالا دربافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...