مبل شنی اصل بزرگ

کد 32048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اصل بزرگ از جمله ارزانترین و در عین حال باداوم ترین مبل شنی های تولید شده در ابتدای سال 2020 بوده که قابل استفاده در فضاهای داخلی منزل و یا دفتر کار می باشد. این مبل شنی زیبا با برخورداری از 6 کیلوگرم وزن بدنه در زمان تغییرات دکوراسیون داخلی و یا هرگونه جا به جایی به راحتی توسط شما حمل می شود. البته وزن کم بدنه محصول موجب کاهش استحکام آن نداشته و مبل شنی می تواند به سادگی تا 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. به همین دلیل بوده که استفاده از این مبل شنی برای تمام اعضای خانواده حتی افراد با وزن بالا نیز مناسب می باشد. لازم به ذکر بوده برای اسودگی خاطر شما بابت دوخت با تضمین روکش بدنه و استحکام بالا کیفیت بدنه محصول در زمان خرید یک ضمانت نامه 2ساله در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این مبل شنی ایده آل می تواند زمان های مختلفی مانند هنگام تماشای تلویزیون و یا استراحت نیمروزی بدن شما را در حالت استاندارد خود نگه دارد. زیرا از تکیه گاهی سرخود و انعطاف پذیر برخوردار بوده که این تکیه گاه تمامی سطح کمر فرد را پوشش می دهد. جنس روکش بدنه محصول از نوع مخمل انتخاب و تولید شده است. زیرا این جنس بدنه لطیف و شیک بوده و در برابر وارد شدن وزن بالا و یا شستشو به صورت دستی و با ماشین لباسشویی دچار افت کیفیت نمی شود. مواد تشکیل دهنده داخل مبل شنی نیز از بهترین نوع مواد یونولیت خرد شده انتخاب شده است. مواد یونولیتی به دلیل سبک بودن ، نرم بودن ، انعطاف پذیر بودن و قابلیت تحمل وزن بسیار زیاد استفاده می شوند. برای خرید مبل شنی اصل می توانید به کارخانه مبل شنی ارامش در تهران و شهرستان ها مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای گارانتی معتبر 2ساله

مبل شنی اصل بزرگ

مبل شنی اصل بزرگ یکی دیگر از محصولات استاندارد و راحتی است که امروزه محبوبیت بیش تری برای استفاده در بین افراد دارد و می تواند نظر آن ها را به خود جلب کند. این وسیله کار بردی از سری با کیفیت مبل های شنی می باشد که با بهترین مواد اولیه ساخته شده است و در ساخت آن نیز نهایت استاندارد بودن و نکات ایمنی به کار رفته است. با در نظر گرفتن روحیات افراد که استفاده کنندگان این محصول بی نظیر می باشند می توان گفت که شرایط برای داشتن آن برای تمایم افراد مهیا می باشد و می تواند بالاترین میزان رضایت را داشته باشد. از این رو با وجود برخی شرایط تعداد زیادی از مخاطبان به سمت خرید مبل شنی جذب می شوند و آن را برای به کار گیری مداوم در دسترس خود و اعضای خانواده خود قرار می دهند. این در حالی است که محصولات طبی دیگر مانند کاناپه ها را نمی توان با خود در محل های مختلف به همراه داشت و در محیط بیرون از خانه از آن ها بهره گرفت.اما مبل شنی قادر به ایجاد راحتی بسیار زیاد می باشد و می تواند بالاترین میزان رضایت و بهره برداری را برای افراد فراهم سازد. در صورتی که افراد قادر به داشتن فضای مناسب برای قرار دادن مبل شنی باشند می توانند این محصول کاربردی را در محل قرار دهند و از وجود آن نهایت استفاده را به عمل آورند. خصوصیات محصول به شرح زیر می باشد.


تکیه گاه و خصوصیات آن

بخشی مهم در محصولات راحتی و طبی وجود دارد که بر اساس آن می توان شرایط بهتری برای استفاده برقرار ساخت و به وسیله آن نیز نتیجه دلخواهی ایجاد می شود. تکیه گاه قسمت کاربردی و مهم در این گونه وسایل می باشد که با داشتن می تواند موقعیت را برای ایجاد شرایط دلخواه مهیا سازد و در هر زمانی نیز بدن را در حالت آرامش قرار دهد. قرار گیری ستون فقرات به حالت استاندارد یکی از دلایلی است که افراد زیادی به سمت خرید این مبل شنی کشیده شده اند و آن را برای مورد استفاده قرار دادن در نظر گرفته اند. این در حالی است که می توان گفت شرایط برای استفاده از محصول به صورت ایمن و استاندارد مهیا می باشد و می توان با تکیه بر تکیه گاه تمامی ساعات را به بهترین شکل گذراند. با این وجود هر شخصی بنا به تمایل خود می تواند در هر ساعت و به هر میزان از مبل شنی بهره بگیرد و در نهایت آرامش در طولانی مدت نیز آن را مورد استفاده قرار دهد. از این رو ویژگی ها و کاربرد های مطلوب و منحصر به فرد سبب جذب مخاطب و علاقه مندان به این محصول می شوند.


امکان ایجاد استحکام بیش تر 

در محصولاتی مانند مبل شنی امکاناتی وجود دارد که می توان بدنه را با استحکام بیش تری قرار داد و یا به همان گونه با قابلیت منعطف بودن مورد استفاده قرار داد. این کار نیز قاعده و قانون خاصی دارد و بر اساس توان بدنه ایجاد می شود. اگر شخصی بنا به سلیقه خود تشخیص دهد که مبل شنی دارای استحکام لازم نمی باشد و یا بیش از حد منعطف می باشد میتواند بدنه را از بخش زیپ باز کند و به راحتی میزانی مواد اولیه که در داخل آن است را اضافه کند. با این وجود ساختمان بدنه با استحکام و محکم می شود و به ان چیزی تبدیل می شود که افراد به آن نیاز دارند. تنها باید توجه داشت که مواد را بیش از اندازه در داخل بدنه قرار نداد که با نشستن سبب ترکیدگی بدنه شود.


بخش کف

قسمت کف محصول از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تمامی وزن افراد به علاوه وزن و فشار وارد بر محصول را تحمل می کند و می تواند در مقابل برخی ضربات و همین فشار ها مقاومت داشته باشد. بخش کف در ارتباط مستقیم با سطوح است که با قرار گیری ممکن است دچار آسیب شود. به همین خاطر باید در حفظ و توجه به این بخش از محصول توجه داشت تا بدنه از بین نرود. کف محصول در زمان نصب باید در محلی عاری از مواد خطرناک و اشیاء نوک تیز باشد تا بدنه دچار پارگی نشود.


سفارش محصول

ثبت سفارش مبل شنی اصل بزرگ از طریق سایت مبل شنی آرامش امکان پذیر است که دارای محصولاتی با جنس های اورجینال می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...