مبل شنی اصل با رویه چرم

کد 23013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اصل با رویه چرم محصولی بی نظیر از دسته محصولات طبی می باشد که می تواند در تمامی مناطق منزل زیبایی و جلوه ببخشد و برای آن ها فضایی راحت را ایجاد نماید. این محصول با بدنه ای که دارای رویه چرم می باشد در ظاهر بسیار خاص بوده و می تواند کارایی بالایی به افراد عرضه کند. محصول غیر قابل تعریق است و بدنه آن می تواند افراد را در زمانی طولانی برای استراحت در هوای گرم حفظ نماید. این بدنه دارای قابلیت ضد حساسیت نیز می باشد و در زمان استفاده طولانی مدت قادر به حفظ پوست بدن از تمامی عارضه های پوستی می شود. مزیتی که در خرید این مبل شنی وجود دارد همین ویژگی های گفته شده است که محصول را برای استفاده در فصول گرم سال مناسب می کند و می توان آن را در فضاهایی با دمای بالا نیز استفاده کرد همچنین می توان این مبل شنی را در محل های باز مورد استفاده قرار داد و به این طریق از وجود آن بهره مند شد. مبل شنی اصل با رویه چرم یکی از جذاب ترین و منحصر به فرد ترین طراحی بدنه را دارد و قادر به فراهم کردن نشیمن نرم و راحتی می باشد و افراد در زمان فعالیت های گوناگون می توانند از این محصول طبی و راحتی بهره مند شوند. در صورت علاقه مندی به داشتن این مبل شنی اصل با رویه چرم می توانید به صورت غیر حضوری و تنها با مراجعه به شرکت بزرگ مبل شنی آرامش اقدام به خریداری این محصول بی نظیر کرد.

طول 100سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع90 سانتی متر
جنس رویه پارچه
جنس بخش کناری مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهمبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
قابل شست و شو
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی اصل با رویه چرم

مبل شنی اصل با رویه چرم با ویژگی های خوب و مناسب برای خرید تعداد زیادی از علاقه مندان ساخته شده است و در سال های اخیر توانسته رضایت افراد را به خود جلب کند. در نتیجه این محصول خاص یکی از پر فروش ترین محصولات در این مدت بوده است و می تواند بالاترین میزان رضایت را برای افراد جلب کند. از این رو هر کس بنا به تمایل خود و نیاز به داشتن محیطی نرم به سمت خرید محصولات طبی مانند مبل شنی می رود و آن را با بدنه ای اورجینال و اصل خریداری می کند. هر چه محصول به موارد گفته شده از سوی افراد نزدیک تر باشد می تواند تمایل آن ها به داشتن مبل شنی را افزایش دهد. به همین خاطر است که روزانه مدل های جدیدی وارد بازار می شوند تا به گونه ای توجه افراد را جلب کرده و باعث ایجاد محبوبیت برای آن ها شود. در این صورت عده ای از افراد که محیطی بزرگ برای قرار گیری چنین محصولاتی را دارند نیز به راحتی استفاده از مبل شنی را برعهده دارند. با توجه به این که محصول دارای رویه اصل و طبی می باشد می تواند شرایط را برای قرار گیری در تایم طولانی بر روی مبل شنی مهیا سازد و برای استفاده افراد هیچ مشکلی را ایجاد نسازد. برای این امر و کسب اطلاعات در باره محصول طبی مورد نظر با ما همراه باشید.


مزیت رویه چرم

چرمی که در ساخت این بدنه به کار رفته است در واقع از نوع چرم مصنوعی می باشد که بدنه را دارای قابلیت ها و مزیت های مختلف می سازد. این رویه دارای ضخامت زیاد بوده است که می تواند در دسترس افراد باشد و به راحتی برای آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه چرم مصنوعی از سری محصولاتی است که کیفیت بالایی دارد و دارای مقاومت بالا در برابر برخی عوامل است. همچنین مزیت آن این است که می تواند محصول را ضد آب سازد. چرا که بافت پارچه در رویه چرم محکم بوده و غیر قابل نفوذ می باشد در نتیجه این رویه ضد آب خواهد شد و شرایط برای داشتن و استفاده طولانی مدت از آن مهیا می شود. به همین خاطر است که می توان گفت مبل شنی دارای مزیت های فراوان در رویه بوده است و می تواند در دسترس افراد برای استفاده طولانی مدت قرار گیرد. همچنین این رویه ضد تعریق نیز می باشد. بافت های این محصول علاوه بر غیر قابل نفوذ بودن شرایط را برای عبور و مرور هوا از رویه مهیا می سازد و می تواند بهترین شرایط را ایجاد سازد. همچنین می تواند از بروز تعریق در افراد جلوگیری کند تا آن ها قادر به استفاده از محصول در هوای گرم باشند.


خصوصیات شن های فیبری

موادی که داخل محصول را فراگرفته است و آن را پر کرده است در واقع شن های یونولیتی می باشد که در دسترس افراد بوده و برای راحت بودن استفاده از محصول مناسب می باشد. این شن ها دارای قابلیت های مختلف می باشند که ابتدا به دلیل داشتن وزن کم حائز اهمیت است. علاوه بر این موارد خصوصیات دلخواه افراد را نیز دارد. خصوصیاتی از جمله منعطف بودن و نرم بودن و همچنین داشتن استحکام مطلوب در این محصول سبب می شود تا وجود شن ها اهمیت زیادی را ایجاد سازد. اما باید این نکته را بیان کرد که در زمان مصرف محصول نباید رطوبت ویا آب به شن ها نزدیک شود. زیرا این مواد خاصیت ضد آب بودن ندارند و در واقع با برخورد با آب دچار خرابی می شوند. همچنین این مواد در صورت برخورد با آب به هم می چسبند و به سرعت از بین خواهند رفت. در این زمان قابلیت منعطف بودن و نرم بودن مبل شنی نیز از بین خواهد رفت.


طراحی ساده

مبل شنی اغلب دارای طراحی ساده می باشند که این محصول نیز از چنین ویژگی برخوردار می باشد. طراحی ساده و گرد این محصول سبب می شود تا علاقه مندان به راحتی از آن استفاده کنند و دارای ویژگی های نرمی و لطافت باشند. به ویژه برای افرادی که نیاز به محصولی طبی دارند قادر خواهد بود که از بدنه ای استاندارد و منحصر به فرد برخوردار شوند و در تایم استفاده مزیت هایی را کسب کنند.


خرید مبل شنی

آسان ترین روش خرید مبل شنی اصل با رویه چرم مراجعه به فروشگاه مبل شنی آرامش است که به راحت ترین صورت محصول را ارائه خواهد داد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...